Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב,

 

תופעה ידועה ודי מתסכלת אותי שלאחרונה מתגברת,

אני לא מבין את בעלי הרכבים שמעדיפים שרכביהם יירקבו בפרדס מאשר למכור בסכום סימלי ולראות את הרכב שלהם שנסע בעברו שב לחיים ונוסע,

אני לא מבין את התופעה ״האוטו אצלי 30 שנה ואני רוצה אלף ש״ח על כל שנה שהוא אצלי״ או ״ יש הרבה

עבודה אבל הוא רכב נדיר״,

יש מספר רכבים שדינם מוות כי הבעלים חושבים שיש להם זהב,

אישית בתור אספן אני לא רואה סיבה לשלם יותר מכמה אלפים על כל רכב מכל סוג לשיקום, הרי לשקם רכב זה לא זול ולרכוש עוד רכב שצריך שיפוץ מהיסוד בסכום של רכב נוסע לא נראה לי הגיוני אני לא מחפש בחינם אני פשוט מציאותי,

גם לי יש חיפושית שאני יודע שהיא רקובה שאפילו הצעתי אותה בחינם אך לאור מצבה טרם נמצא מי שישקם ולצערי אין

לי את היכולת לשקמה (מדובר בדגם מיוחד) והפכה לתורמת חלקים אך יכולב לחזור לחיים..

הלוואי והייתה דרך למצוא דרך להשפיע על האנשים האלה, אני לא יודע אם זה חמדנות חזירות אגו או סתם ניסיון להרוויח כי בסופו של דבר לייבא רכב במצב הרבה יותר טוב יוצא יותר משתלם מאשר לשפץ בארץ,

סיפור אישי לסיום:

בחור מבוגר פירסם חיפושית ללא מנוע ב4,500₪ לשיפוץ לאחר שעמדה כשבע שנים, מהסקרנות נסעתי לראות במה מדובר, הגעתי ראיתי רכב בר שיקום אך בהחלט לא שווה את המחיר הנדרש, אחריי שיחה עם המוכר וראה שאני לא סתם מבזבז לו את הזמן, שאל אותי כמה לדעתי היא שווה, לא חשבתי שהוא יסכים לרדת וגם לא רציתי את הרכב, זרקתי לו ״ אולי 2,000₪״ להפתעתי תשובתו הייתה ״ קיבלת אותה״ מהאי נעימות סגרתי איתו למחרת היינו בדואר העברנו בעלות, ראיתי את החיוך של המוכר והיה כל כך מאושר ואמר ״עכשיו אני יכול לחגוג לנכדה שלי בת מצווה״ ברגעים אלה ידעתי שלמרות שעשיתי עסקה גרועה זה היה שווה כל שקל,

החיפושית נגררה לביתי במטרה לשמש כתורמת חלקים אך התגלגלו הדברים ונפתחו לי הדלתות להביא לשיפוצה והיום היא נוסעת אחריי שיפוץ ומלאת מזל וריגושים,

 

שיהיה שבוע טוב,

ומקווה שאולי הפוסט הזה יוביל לפחות לרכב אחד שישוחרר לטובת שיפוץ,

לירן

http://chevyman.hevre.co.il/

זכרו-בכביש אין מועד ב'

פורסם

נתחיל בזה שזה לא רק ישראלים.

 

http://www.youtube.com/watch?v=PVp_qCmdEsU&feature=em-subs_digest דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

אותם אנשים שאתה מדבר עליהם לא רוצים שרכב נעוריהם יהיה בידי מישהו אחר ואם כן אז לפחות שהוא יהיה פראייר.

אסי

1994 pontiac firebird formula

1971 Ford Torino Brougham 351w

פורסם
נתחיל בזה שזה לא רק ישראלים.

 

http://www.youtube.com/watch?v=PVp_qCmdEsU&feature=em-subs_digest דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

אותם אנשים שאתה מדבר עליהם לא רוצים שרכב נעוריהם יהיה בידי מישהו אחר ואם כן אז לפחות שהוא יהיה פראייר.

 

נכון , לא רק ישראלים אבל רוב הישראלים כן כאלו

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

לא קשור רק לישראלים.

חלק המכורים בטוחים שהם יושבים לפתחו של מכרה זהב, ועוד רגע קט יגיע "משוגע מהמועדון של הענתיקות ויספור כסף".

על פי רוב מדובר במכוניות שגרתיות לחלוטין, שלא שוות עשירית מהנדרש עליהן, וסופן להרקב למוות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אני הייתי מסכם את העניין בפיתגם - "רצונו של אדם כבודו".

 

אל נשפוט מאן דהוא, כל אחד עם ה"סיפור שלו", יש כאלו שלהם קשר היסטורי/ריגשי לרכב, יש כאלו שחושבים ששווה הון. כל אחד יעשה השיקול שלו וזהו!

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

בלי תמונות אני לא מאמין שמכר לך....:-)

אדם צריך להגיע להשלמה עם פרידה מחפץ.

כל עוד יש לו מקום פיזי והחפץ לא מפריע הפרדה קשה.

שלמה דן גדרון

פורסם
לא קשור רק לישראלים.

חלק המכורים בטוחים שהם יושבים לפתחו של מכרה זהב, ועוד רגע קט יגיע "משוגע מהמועדון של הענתיקות ויספור כסף".

על פי רוב מדובר במכוניות שגרתיות לחלוטין, שלא שוות עשירית מהנדרש עליהן, וסופן להרקב למוות.

 

נכון מאוד

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
לדעתי הבעיה הכי גדולה שלנו היא שאותם אנשים לא מטיילים בפורומים....:-(

 

הבעיה היא שאותם אנשים חיים בסרט, זה לא שיש להם איזה דינו או קונטאש מתפוררת

עד שכבר מגיע חובב רכב קלאסי ולמרות שייתכן שיעברו עוד שנים עד שיגיע עוד אחד בעלי הרכב חייבים ״ לדפוק ״ מחיר לא שפוי

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
בלי תמונות אני לא מאמין שמכר לך....:-)

אדם צריך להגיע להשלמה עם פרידה מחפץ.

כל עוד יש לו מקום פיזי והחפץ לא מפריע הפרדה קשה.

 

לאספן ולא משנה אם הוא אוסף רכבים או זבל של אחרים ברחוב , מאוד קשה להיפרד מהחפצים שלו

זה שאתה נושם לא אומר שאתה חי.

פושעים ניזונים מסלחנותה של החברה הסובלנית.

פורסם
שבוע טוב,

 

תופעה ידועה ודי מתסכלת אותי שלאחרונה מתגברת,

אני לא מבין את בעלי הרכבים שמעדיפים שרכביהם יירקבו בפרדס מאשר למכור בסכום סימלי ולראות את הרכב שלהם שנסע בעברו שב לחיים ונוסע,

אני לא מבין את התופעה ״האוטו אצלי 30 שנה ואני רוצה אלף ש״ח על כל שנה שהוא אצלי״ או ״ יש הרבה

עבודה אבל הוא רכב נדיר״,

יש מספר רכבים שדינם מוות כי הבעלים חושבים שיש להם זהב,

אישית בתור אספן אני לא רואה סיבה לשלם יותר מכמה אלפים על כל רכב מכל סוג לשיקום, הרי לשקם רכב זה לא זול ולרכוש עוד רכב שצריך שיפוץ מהיסוד בסכום של רכב נוסע לא נראה לי הגיוני אני לא מחפש בחינם אני פשוט מציאותי,

גם לי יש חיפושית שאני יודע שהיא רקובה שאפילו הצעתי אותה בחינם אך לאור מצבה טרם נמצא מי שישקם ולצערי אין

לי את היכולת לשקמה (מדובר בדגם מיוחד) והפכה לתורמת חלקים אך יכולב לחזור לחיים..

הלוואי והייתה דרך למצוא דרך להשפיע על האנשים האלה, אני לא יודע אם זה חמדנות חזירות אגו או סתם ניסיון להרוויח כי בסופו של דבר לייבא רכב במצב הרבה יותר טוב יוצא יותר משתלם מאשר לשפץ בארץ,

סיפור אישי לסיום:

בחור מבוגר פירסם חיפושית ללא מנוע ב4,500₪ לשיפוץ לאחר שעמדה כשבע שנים, מהסקרנות נסעתי לראות במה מדובר, הגעתי ראיתי רכב בר שיקום אך בהחלט לא שווה את המחיר הנדרש, אחריי שיחה עם המוכר וראה שאני לא סתם מבזבז לו את הזמן, שאל אותי כמה לדעתי היא שווה, לא חשבתי שהוא יסכים לרדת וגם לא רציתי את הרכב, זרקתי לו ״ אולי 2,000₪״ להפתעתי תשובתו הייתה ״ קיבלת אותה״ מהאי נעימות סגרתי איתו למחרת היינו בדואר העברנו בעלות, ראיתי את החיוך של המוכר והיה כל כך מאושר ואמר ״עכשיו אני יכול לחגוג לנכדה שלי בת מצווה״ ברגעים אלה ידעתי שלמרות שעשיתי עסקה גרועה זה היה שווה כל שקל,

החיפושית נגררה לביתי במטרה לשמש כתורמת חלקים אך התגלגלו הדברים ונפתחו לי הדלתות להביא לשיפוצה והיום היא נוסעת אחריי שיפוץ ומלאת מזל וריגושים,

 

שיהיה שבוע טוב,

ומקווה שאולי הפוסט הזה יוביל לפחות לרכב אחד שישוחרר לטובת שיפוץ,

אם אתה עדין מעוניין למסור את החיפו אני עוניין לקחת. כמובן לצורך שיקום!

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם

טוב, אולי לא כ"כ קשר אבל בשבועות האחרונים אני עוסק בנושא הנ"ל.

 

לפני מספר שבועות הלכתי לראות קורטינה דור שלישי למכירה. ידעתי כמעט בוודאות שאם אקנה אותה אני אסע איתה היישר ממעמד העברת הבעלות אל הרבנות...:-D

הרכב שצוייר בתיאורים וורודים גרם לי להפליג בפנטזיות בבעלות על פורד ישנה שזקוקה ליישור קו בריא והיידה - לנוקיה בשישי.

 

בפועל הרכב היה נראה ככה :|

הוא לא היה סדאן, הוא לא היה ירוק-ליים כמו שרציתי, ולא היה ברמת גימור XL... אבל אמרתי שאין יותר מדי ממה לבחור.

הייתי אחרי משמרת לילה, ושגעון הגדלות של הבעלים שביקש סכום מופרך של חמישה ספרות לרכב שעמד כמה שנים טובות ללא שימוש (עובדה שהוסתרה ממני) גמר את העניין בפיצוץ.

 

ואז גיליתי את אתר mobile.de - אין שם קורטינה דור שלישי, יש שם טאונוס TC אבל זה אותו הדבר (בערך). יש שם אסקורטים, פיאסטות וטרנזיטים במצב טוב במחיר שפה רצו על גרוטאה מגעילה שלא ראויה למאכל בנזין...

אז זה יעלה יותר, ובהערכה גסה אגיע ל60 אש"ח. יש כאב ראש של איתור, קנייה, הובלה, מכס, רישוי ועוד הרבה דברים שנכנסים - אבל בסוף אתה מקבל רכב שתוחזק הרבה יותר טוב גם כאשר היה "זול", מקורי יותר, מאובזר הרבה יותר ועם היצע מנועים גדול.

 

רצונו של אדם - כבודו. לעיתים גם מסתתר שיקול רגשי מאחורי המכירה ואני לא שופט אף אחד. אבל בחיים לא אקנה רכב אספנות בארץ.

שיהיה בהצלחה לכל המוכרים (והקונים).

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

פורסם
אבל בחיים לא אקנה רכב אספנות בארץ.

 

דווקא לקנות בארץ רכב משופץ מאדם שבאמת רוצה למכור נראה לי הכי משתלם, הרי אף אחד כמעט לא מחזיר את השקעת השיפוץ.

אסי

1994 pontiac firebird formula

1971 Ford Torino Brougham 351w

×
×
  • תוכן חדש...