Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3788 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני משתמש בשתי שערים חשמליים בחיי.

לאחד מהם יש שלט שנראה כך ופועל מצויין:

 

2892028.jpg

 

ולשער השני יש 3 שלטים, שלהבנתי המקורי שבניהם נראה כך:

 

59469-59469-tb-59469-pic25.jpg

 

ויש 10 מתגים בתוכו, שמסודרים באיזשהו סדר של ON - OFF

 

מתוך שלושת השלטים יש רק אחד שפועל. והוא פועל רק במרחק כ-10 ס"מ מיחידת הבקרה של השער.

משמע, אני צריך לצאת מהרכב וללכת אל היחידה כדי לפתוח את השער.

 

ראיתי שמוכרים שלטים אוניברסליים לשערים חשמליים.

האם אני יכול ללמד שלט אחד את התדר משני השלטים שברשותי?

איך ניתן לדעת אם הטווח הנמוך של הקליטה בשער השני נגרם מהשלט או מיחידת הבקרה של השער?

ראיתי באתר מסויים שהשלט של השער הראשון לא ניתן לשכפול, האם זה נכון או ניסיון נואש למכירה?

 

ראיתי שמוכרים שלטים עם מפתח מתקפל, שגם הם ניתנים לתיכנות. כמו זה לדוגמא:

http://www.aliexpress.com/item/Press-Self-learning-4-button-remote-dulicate-for-garage-door-electronic-appliance-car-remote-etc/519712007.html

האם ניתן ללמד את הכפתורים בהם את פעולות הפתיחה והנעילה של הרכב וגם את הפתיחה של השער?

 

תודה לעוזרים

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

רוב הסיכויים ששלט לומד כזה לא יעבוד.

 

אתה צריך שהשלט יעבוד על אותו תדר של הבקר של השער, ושישדר את אותו הקוד.

השלטים הלומדים מהסוג שראית בעליאסקפרס הוא שלט שיכול ללמוד קוד קבוע.

הבעייה שרוב הבקרים של השערים היום עובדים על שיטת קוד משתנה שזה אומר שכל לחיצה על השלט נשלח קוד שונה לשער והשער יודע לזהות את הקוד המשתנה בתיאום עם השלט. וכאן לא יעזור לך שלט קוד קבוע.

במקרה הזה התהליך ללמד את השלט חייב להיות בתיאום אם השער. אתה צריך להעביר את הבקר של השער למצב לימוד, ללחוץ על השלט ואז השער לומד אותו וזוכר אותו.

 

קרא כאן על הפרוטוקול של הקוד המשתנה :

http://en.wikipedia.org/wiki/Rolling_code

 

יש משמעות גדולה אם זה שער פרטי שלך או שער של בניין שהוא רכוש משותף.

שער של בניין - אל תתעסק, שלם את ה 100 ש"ח וקנה שלט ממתקין השער.

פורסם

שני השערים הם של בית פרטי.

אז אני מניח שהשלט הראשון הוא עם קוד משתנה.

והשלט השני הוא עם קוד קבוע, שהרי כבר שוכפל יותר מפעם אחת בצורה ביתית.

 

איך אני יכול לדעת שהשלט החדש יתאים בוודאות לשכפול?

במפרט של השלטים באיביי ועלי אפשר לראות שיש רשימה של תדרים ועוד רשימה שאין לי מושג מה המשמעות שלה:

AX5326-3, PT2262, PT2260, EV1527, FP527, PT2242, HT600, HT680, HT6207, HT6010, HT6012, HT6014, AX5326-4, SMC918, PT2240, HT6013, HT6013, HT12D

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
שני השערים הם של בית פרטי.

אז אני מניח שהשלט הראשון הוא עם קוד משתנה.

והשלט השני הוא עם קוד קבוע, שהרי כבר שוכפל יותר מפעם אחת בצורה ביתית.

 

איך אני יכול לדעת שהשלט החדש יתאים בוודאות לשכפול?

במפרט של השלטים באיביי ועלי אפשר לראות שיש רשימה של תדרים ועוד רשימה שאין לי מושג מה המשמעות שלה:

AX5326-3, PT2262, PT2260, EV1527, FP527, PT2242, HT600, HT680, HT6207, HT6010, HT6012, HT6014, AX5326-4, SMC918, PT2240, HT6013, HT6013, HT12D

 

גם לי זה לא אומר כלום.

אבל אם השערים פרטיים שלך זה מצויין, מה שאני מציע - תתחיל את החיפוש לפי הבקר ולא לפי השלט.

פתח את הקופסה של הבקר של השער, תנסה להבין מי היצרן ומה הדגם של הבקר ולפי זה חפש את השלט שמתאים לו.

חפש גם את המדריך של הבקר, שם יהיה כתוב בדיוק איך לסנכרן אותו עם השלטים שלו.

פורסם

במקרה הכינותי מראש, והצטיידתי בתמונות טרם פתיחת השרשור. התמונות מצורפות.

מה אני אמור לחפש?

2013-11-04 16.09.54 (Medium).jpg

2013-11-04 16.10.09 (Medium).jpg

2013-11-04 16.10.03 (Medium).jpg

2013-11-04 16.10.12 (Medium).jpg

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
במקרה הכינותי מראש, והצטיידתי בתמונות טרם פתיחת השרשור. התמונות מצורפות.

מה אני אמור לחפש?

 

אתה אמור לחפש שם או סמל של החברה שתיכננה את המעגל המודפס

אני לא מצליח למצא, התמונות מטושטשות בחלקן , וחסרה תמונה של הלוח המודפס שעומד בניצב ללוח שצילמת.

וגם יכול להיות שזה מודפס מאחורי הלוח וצריך להוציא אותו ולהסתכל מאחור ...

גם אני לא בטוח שאני רואה מאיפה יוצאת האנטנה של הבקר .

פורסם

על פי הבנתי הלוח הגדול זה לוח פיקוד לשער + ספק כח ואינו מהווה חלק של המקלט .

אני מהמר שהלוח הניצב הוא המקלט , תעלה תמונה ברורה של הלוח הניצב - כל הלוח .

פורסם

מצורפות תמונות של שני הלוחות.

על הלוח שבצד, יש יחידת לחצנים קטנה כמו שיש בשניים מהשלטים.

בשלטים יש 10 זיזים.

ביחידה הזאת יש 12 זיזים.

 

שמתי את כל הזיזים על 0 בשלט ובשער, ניסיתי לפתוח עם השלט ושמעתי רעש כמו של התחלה של פתיחת השער (מהיחידת בקרה, לא מהמנועים), ומיד זה נפסק.

 

אני גם רואה שיש שם משהו שנראה כמו כפתור (החלק הכתוב בצד שמאל למטה)

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

אתה הולך רחוק מדי.

 

יש שתי שיטות שידור,

 

אחת קבועה (תדר קבוע - שערים ישנים עובדים עימו)

 

אחת משתנה (תדר משתנה בטווח קבוע - שערים רבים עובדים עימו)

 

אתה צריך לבדוק את השלט שלך, האם התדר שלו קבוע, או משתנה.

 

איך בודקים? כל מעבדה שמתעסקת עם סלולאר או תקשורת וחשמל מחזיקה סורק תדרים,

 

הפעלת השלט בסמוך למכשיר - תחשוף את התדר של השלט , אם המספרים רצים - מדובר בשלט בעל התדר המשתנה , אם התדר קבוע בלחיצה על השלט - מדובר בשלט מהדור הישן.

 

כאשר הגעתי לבניין שאני גר בו כיום, קבלתי שלט אחד לשער וממנו מצאתי שהתדר משתנה.

באיביי יש עשרות סוגי שלטים אך רובם - תדר קבוע שכמובן לא רלוונטי לי.

 

בחיפוש מעמיק מצאתי את השלטים של REMOCON - דגם RMC610 שנועד לטווח 433.92 MHZ. העתקת התדר מהמקורי היתה קלה מאוד.

 

המחיר , סביר , כ60 שקל כולל סוללה תואמת.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

השלט שכן פועל הוא של REMOCON לא יודע מאיזה דגם.

אין בעיה לקנות שלט חדש ולשכפל, השאלה אם הטווח יגדל או ישאר 10 ס"מ ?

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
השלט שכן פועל הוא של REMOCON לא יודע מאיזה דגם.

אין בעיה לקנות שלט חדש ולשכפל, השאלה אם הטווח יגדל או ישאר 10 ס"מ ?

 

טווח השידור הוא קבוע בדרך כלל, אם המקלט אינו עובד טוב, כנראה שהאנטנה קצרה מדי.

 

נסה להאריך אותה בעוד כ30 ס"מ. הטווח יגדל.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

כמובן שהטווח לא תמיד היה קצר כ"כ. כשאחד מהשלטים האחרים עוד פעל, הוא היה פותח את השער ממרחק כמה מטרים.

בכל אופן, איפה האנטנה בתמונות שהעלתי?

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
השלט שכן פועל הוא של REMOCON לא יודע מאיזה דגם.

אין בעיה לקנות שלט חדש ולשכפל, השאלה אם הטווח יגדל או ישאר 10 ס"מ ?

 

בשלטים האנלוגיים שלהם יש פוטנציומטר של כיוונון עדין של התדר. שמאד משפיע על מרחק הקליטה.

 

 

אבל תבדוק קודם שיש לך אנטנה מחוברת לבקר ושהיא לפי הדרישות , וכמובן שהסוללה בשלט חזקה.

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

מאז פתחתי את השרשור הזה הספקתי לעבוד במקום שהיה בו מכשיר לבדיקת תדר של השלט. בדקתי את השלט שהיה ברשותי ומצאתי שהוא בתדר 330MHZ.

הזמנתי, שכפלתי לפי ההוראות ושלום על ישראל.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

×
×
  • תוכן חדש...