Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פוקוס ST סטיישן .


איילון מוטורס
שימו לב! השרשור הזה בן 3819 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

איך שכחתי. צודק!

כשמכרו GTI ידנית לצד DSG היחס היה בערך 1:10 לטובת ה DSG...

במחירים האלה אנשים רוצים "להתפנק"...לא לעשות כושר...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 341
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

[

בתרבות שלנו, (לא של הפורום), ספורטבית זה של ילדים/ערסים/פושטקים/מחפשי תשומת לב. החלום הוא אחר - ג'יפ, או סדאן יוקרתית...

מעט מאוד אנשים חולמים על הדברים האלו...

 

המעט מאד הם כמה מאות בשנה (200-400) ואלו הם מספרים יפים מאד שכל יבואן היה רוצה . אבל היבואנים מסתפקים למכור פוקוסים ומגאנים רגילים ולא מודעים שבתמחור פיקח הם ירוויחו היטב גם מהדגמים החמים של st rs וה cup.

לא חושב שיש כל כך הרבה אנשים פוטנציאליים.

אם היו היינו רואים יותר מכוניות כאלה על הכביש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רואה את זה ככה, אם יש לי 180 להשקיע על אוטו שאני רוצה אז לא תהיה לי בעיה לגרד עוד 30-40 בשביל הסיפוק.

זה לא שמישהו מרוויח מינימום וחוסך לקנות פונטו משומשת.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנצי וגם שי צודקים.

KALA לדעתי אתה בכלל לא בכיוון.

הרוב המוחלט של בעלי GTI לא יקנו מגאן ידנית, רוב מי שקונה סדרה 1 בסיסית מחפש רק סמל,

למגאן בחיים לא יהיה את השיק שיש ל-RCZ וכו'...

בזמנו ברנו נתנו עליה מחיר מעולה לדעתי אם באת לסגור עסקה ועדיין קנו בודדות...

אפילו את הפוקוס ST, שהיא פצצה של הוט האצ' והרבה יותר "מתונה" (אם אפשר לקרוא לזה ככה) מהמגאן, שבילבלו עליה

את השכל עם מאות תגובות וקיבלו מחיר אטרקטיבי לדעתי לרמת הגימור שהגיעה איתה לארץ, בקושי קנו, יחידות בודדות..

בארץ הרוב יעדיפו אוטומט ולא רנו, זה מה יש.

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקחתי נסיעות ארוכות מהממוצע כי ב-20 דק' בפקק אי אפשר להחליט. נכון אני מחפש, לא מסתיר.

בוא נספור באמת.. 3-4 בלחץ לאורך כל 2013, נו אז? יש הבדל בין להכריז שב-190 אני קונה שתיים לבין לראות אם האוטו מתאים.

אז אל תדבר איתי על איזון בעולם האמיתי :wink:

אני לא מעוניין בפוקוס ST, היא אף פעם לא עשתה לי את זה. גם לא ב-160,999 :-D

 

 

שמלוב, אתה אומנם חבר יקר - ותסלח לי, אני נאלץ לומר לך כמה דברים... על סמך הכרות לא קצרה (בכלל) איתך.

 

אתה נהג מצויין. כבודו במקומו מונח. מנגד - אתה גם קשקשן על.

 

עסוק בלבקש נסיעות מבחן על כל דבר שזז, בלי שום קשר להאם או רלוונטי אליך או לא. יש כאן לא מעט חבר'ה שיסכימו איתי בנושא, כולל גם בר צבי - שכבר ציין זאת קודם לכן, לפני... יש לא מעט סוכנויות רכב שמכירות בך ככזה ולא מעוניינת לתת לך שום רכב שהוא לנסיעה שהיא - ורק בגלל העובדה שאתה חופר להם - ואני יודע זאת ממקורות ראשונים, כך שאל תכחיש.

 

אין לי שמצון של מושג האם נהגת ב-ST או לא, אני כן. עשיתי גם סיבוב במגאן (לא קאפ) בנס הרים. נהגתי גם לא מעט ב-GTI MK6 (סטנדרטית ולא). נדמה שכל דברייך מבוססי אלוהים יודע מה, הרי אם היית נוהג בפוקוס / מגאן - ההבדל ביניהן לבין GTI הוא מורגש ועצום בכל הקשור למנוע, דינמיות והנאה.

 

הגולף GTI פרקטית מהן ומציעה גם DSG, על כך אין שום ויכוח שהוא. אבל באמאש'ך. אתה באמת חושב כנהג שהיא חזקה או מהנה יותר לנהיגה מהפוקוס או המגאן? אם כן, אתה הזוי. ה-GTI עם קויילאוברים ושאר שדרוגים - הופכת מכונת נהיגה הרבה יותר טובה מהמקור, אבל עדיין... מצטער. אין בה את ההיגוי או ההתנהגות הבסיסית של הפוקוס ובוודאי של המגאן (בעיקר בקאפ, על פי הביקורות).

 

GTI היא פשרה נהדרת במידה ויש לך משפחה והאישה נוהגת גם. או שסתם בא לך להתבגר וללכת על DSG מטעמי נוחות - מובנים לעיתים. תיבה נהדרת - אין ספק. לא טוען אחרת ולא טענתי מעולם.

 

אם אתה איש משפחה שמחפש משפחתית קומפקטית שגם יודעת לענג אותך - הפוקוס היא קנייה טובה יותר. כבסיס המנוע שלה טוב יותר, הוא מספק ביצועים עדיפים (ועם תוכנה בלבד, הפלא ופלא - 305 סוסים...), היא בולמת טוב יותר, פונה טוב יותר מהותית ומספקת התנהגות מהנה וכיפית באלפי מונים.

 

לקיצוניים והמתפשרים על הנוחות והפרקטיות (היחסית) לטובת ההתנהגות - המגאן היא האופציה. בעיקר הקאפ - ככל הנראה.

 

כל משפטי החוכמה שלך - "מיכה, תביא אותו ונדאג שיקבל בראש" - וכדומה. צר לי, אתה פשוט ילדותי עם אגו בשמיים. גם אם זה נאמר בציניות או הלצה, זה מיותר וטיפשי. יש לך קטע טיפשי וחסר בגרות לחשוב שאתה הטוב ביותר - וגם מה שנמצא בידיים שלך. זאת הסיבה שגמרת איך שגמרת, כך גם ה-GTI ז"ל שלך. יהירות ואגו מנופח. אז עצה חברית - חדל. קצת יותר צניעות - פחות אגו - והכל יהיה נעים וכיף יותר סביבך. מבטיח לך.

 

קח MK6 ותוכנה (או אפילו גם עם דאונפייפ וצנרת. נזרום איתך), הפוקוס תשבור לך את הראש בסיבובים בקלילות - עם הנהג ברמה דומה לשלך. כי אין מה לעשות - הגולף אולי תהיה מהירה יותר בישורת, אבל תלך לאיבוד ותתבלבל בסיבובים / קטעים הטכניים. ה-TURN UN (וההיגוי בכללי) של הפוקוס מהיר באלפי מונים (גם זה של פוקוס נטולת תג ST), האחיזה גבוה יותר, הכיול טוב יותר ויכולת הבלימה עדיפה - צרף כל זאת ביחד ותבין מה אתה מקבל - והיתרונות המוחשיים והמהותיים שלה על פני GTI או FR וכדומה. (קח מגאן RS / RS CUP - והיא תהיה לפני הפוקוס). איך אני? לא רק שאני מבטיח לך את זה - אני גם חותם לך על כך בעשרה עותקים.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוראל, את המירמור שלך מהחיים אל תוציא עלי, יש בעלי מקצוע. כמו שאתה מכיר אותי אם אני אשפוך פה עליך אתה תטבע.

בפעם האחרונה, את כמות הרכבים שלקחתי לנסיעת מבחן ב-4 השנים האחרונות אפשר לספור על שתי ידיים.

לא דיברתי כאן על יכולות הנהיגה שלי ולא על היכולות של שום רכב, מתחיל להשוות ל-GTI, אז מה אתה רוצה בעצם? :|

"מיכה, תביא אותו ונדאג שיקבל בראש", אתה יודע שזה נאמר בצחוק כי כזה אני, מה אתה מנסה להשיג?

ה-"עצות החבריות" שלך גורמות לזה שבסוף תישאר בלי חברים.

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק פורסם לפני כמה ימים, מבחן באתר ״מקו״, בין הרכבים שהוזכרו כאן, המגאן בגירסת cup, הגולף gti והפוקוס st.

 

הפוקוס st יצאה עם היד על התחתונה בכלל ובניגוד למצופה אפילו בתחומי הניהוג, כן פחות אפילו מהגולף gti.

 

הגולף gti היא כרגיל הבחירה הטובה היותר וגם בתחומי הניהוג היא היתה טובה מאד, אם כי כאן כבר הרנו הייתה עדיפה.

 

http://www.mako.co.il/cars-road-tests/Article-81cde202e333341006.htm?sCh=cf404569c706a210&pId=1950692751

 

מה שמעניין הוא שבזכות גיר ה- dsg ובקרת השיגור, הגולף ״בתנאי יומיום״ היתה המהירה ביותר.

 

גם במבחן בין הרנו קליאו ספורט עם גיר כפול מצמדים לפיז׳ו gti עם גיר ידני, רנו הייתה מהירה יותר בזכות הנ״ל בכל האצה.

 

http://www.mako.co.il/cars-road-tests/Article-c49a4e0b0a0a241006.htm

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מקווה שהמגאן RS תוצע יום אחד עם EDC. אולי אני לא אנצל 100% מיכולות הרכב, אבל זה לא אומר שעדיין אי אפשר להנות

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שבוע טוב לכולם,

 

הפוקוס ST סופקה ללקוח וקיבלתי טלפון שהרכב הנ"ל קטלני ביותר ולא מאכזב כלל,מחכה לתמונות כמו שהובטח

ע"י הקונה וחבריו.יש לציין שהלקוח לא חבר בפורום(חבריו כן) אך בן אדם שלימד אותי הרבה על הרכב הנ"ל.

דבר נוסף שלמדתי שהפורום הוא רעשני ונותן במה להרבה אנשים שאין להם במה אמיתית וזה המקום שלהם

לקשקש בלי הרבה אמת ומקצועיות.(נ.ב. אתם אומרים זאת)

מעבר לכך יש מכם שפונים אלי אישית ומעדכנים אותי בפרטי על כל תגובה טיפשית כזו או אחרת וזה באמת מחמם

את הלב למרות שאין להם אינטרס מסוים.בכל אופן זה מה שיפה בנו.

 

שיהיה שבוע טוב לכולם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם

בכוונה לקחתי את המגאן rs cup כדוגמא שהיא המכונית הטובה ביותר בקטגוריה שלה. נקודה. ואת זה לא רק אני אומר אלא כל מבדק השוואתי שנעשה כאן ובחו"ל. לו היבואן שלה יתמחר אותה בסך של 175 א' ₪ על הכביש יהיו מכירות רבות מאד כפי שציינתי קודם לכן. קניבליזם יכול להיות עם הקליאו בלבד לו קרסו לא יורידו את המחיר שלה לאזור 145 א' ₪. שאר הלקוחות יגיעו מהמתחרות.

אבל ויש אבל הדבר נכון לכל אחד מהיבואנים האחרים.

אם אחד היבואנים של : הפוקוס st, גולף gti , סקודה אוקטביה rs(כנראה בדרכה לישראל החודש) ולרכב היפה והחזק בקטגוריה (כרגע) אופל אסטרה opc , סובארו wrx החדשה שתגיע השנה, ובשנה הבאה חוזרת הונדה type r וכן סיאט קופרה החדשה, יתמחר את הרכב במחיר שציינתי לגבי המגאן הוא יתחיל למכור רכבים רבים ואם היבואנים המתחרים לא יגיבו הם יאבדו את נתח השוק הזה.

אני מחכה לאחד היבואנים . כל הרכבים הנ"ל מצויינים. נכון לכל אחד יש יתרונות וחסרונות אבל אני אהיה מאושר להיות בעלים של אחת מהמכוניות הנ"ל. זה לא נכון שמי שמסוגל להגיע ל 175 א' ₪ יכול להגיע ל 220 א' ₪. הפער הוא עצום ובמציאות של היום הוא מחסום משמעותי. אותו דבר אפשר להגיד שמי שיש לו 220 א' ₪ אז שיוסיף עוד 60 א' ₪ ויקנה bmw 135i. אין לזה סוף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוציא את ההונדה TYPE R מהמשוואה ,כי יבואן הונדה יתמחר אותה כל כך גבוה . ששאר המכוניות בקטגוריה יראו זולות לידה במחיר.לדעתי הסיוויק תתומחר מעל ל250 אלף שקל.(גם בחול תתומחר סביב ה30-28 אלף $).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על אחת כמה וכמה שהוכנס לה טורבו, ואנחנו יודעים שרכב עם טורבו מאוד יקר :lol:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3819 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...