Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שלאה בנושא חוקיות של באגי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל חברי הפורום שלום

 

לדודי יש באגי שהוא בנה מחיפושית, לבאגי אין רשיונות.

השאלה שלי אני בן 16 ואין לי עדיין רשיון, אם אני נוהג בבאגי בשטח בלי לעלות על הכביש

(פשוט ליסוע בין הכרמים אצלו במושב). האם אני עובר על החוק? (אני מניח שכן..)

ואם כן מה העונש על העבירה? האם זה כמו נסיעה בכביש בלי רשיון?

אני פשוט רוצה לדעת את החוק היבש

 

תודה לעוזרים

 

נ"ב

חפשתי תשובה על הנושא הזה בחיפוש אבל לא מצאתי תשובה מחולטת

פורסם

בהנחה ויתפסו אותך תואשם בשני סעיפים לפחות:

 

1. נסיעה ללא רשיון נהיגה (עבירה יחסית חמורה - כנראה יעקב לך את רשיון הנהיגה בשנתיים)

2. נסיעה ברכב מאולתר ללא רשיונות רכב (עבירה חמורה לא פחות).

 

את השוטר לא מעניין שהעבירה לא בוצעה בכביש.

 

מנסיון (בכל זאת גדלתי במושב) - חלק מהשוטרים יסתפקו באזהרה - חלק יכולים לסדר לך משפט לא סימפטי בכלל.

 

עצה שלי: תזהר עם זה, לא בטוח שזה שווה את הסיכון.

פורסם
ממתי שוטרים אורבים בין הכרמים במושב? (סמיילי תוהה)

 

לא רק שם.

פעם כשהייתי בן 16 (אוויי היו זמנים ) נסעתי באופניים בחולות שליד הסופרלנד בראשון, אבל עמוק בפנים, קרוב לבסיס פלמחים, ומצאתי גיפ משטרתי יושב בפנים עם 3 אנשים. כששאלתי מה הם עושים שם הם התעצבנו אבל אחד היה סימפטי לומר שהם מחפשים רכבי באגי לא חוקיים.

לאן הולכים כספי המדינה ?!!?!?!?!? מה יהיה!!!

פורסם
ממתי שוטרים אורבים בין הכרמים במושב? (סמיילי תוהה)

תתפלא.

חלק לא קטן מהחברה במושב שלנו זכו לפגישה עם שלטונות החוק.

בד"כ אלו מג"בניקים שמחפשים אנשים חשודים, לא מוצאים אף אחד כבר יומיים, משתעממים ומחליטים לרדוף אחריך תוך כדי הזמנת גיבוי כחול.

×
×
  • תוכן חדש...