Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי לנטרה , שנת 95 , 1800 אוטומטית...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8531 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יונדאי לנטרה , שנת 95 ,

דודי עדיין בחיפוש אחרי הרכב שישרת את משפחתו..לאחרונה הוא

מצא אקזמפלר של הרכב הנ"ל במצב טוב

הרכב אוטומטי בנפח 1800 עם 90 אלף קילומטרים יד ראשונה

במצב טוב לפי מראה..

 

כדאי , או לא כדאי למשפחה בת 4 נפשות , 2 הורים 2 ילדות בגיל 6-12

הדרישה הכללית היא בראש ובראשנה אמינות וחסכנות בדלק.

אז בלי תגובות כמו זוועה מוטורית והתנהגות פסיבית זו או אחרת..

 

:wink:

פורסם

אם בלי תגובות אז בשביל מה אתה שואל?!

 

מדובר במכונית גרועה שיש שפע מתחרות העדיפות עליה בכל תחום ותחום.

 

ב30 אלף שקל אפשר לקנות אימפרזה 1.6. אמנם ישנה יותר במקצת - אבל מודרנית ובטוחה יותר בשני עשורים.

 

ל ה מ נ ע.

 

אפשרויות נוספות: קורולה, לנטיס, למשכן את הבית ולקנות מכונית אמיתית ;-)

פורסם
אם בלי תגובות אז בשביל מה אתה שואל?!

 

מדובר במכונית גרועה שיש שפע מתחרות העדיפות עליה בכל תחום ותחום.

 

ב30 אלף שקל אפשר לקנות אימפרזה 1.6. אמנם ישנה יותר במקצת - אבל מודרנית ובטוחה יותר בשני עשורים.

 

ל ה מ נ ע.

 

אפשרויות נוספות: קורולה, לנטיס, למשכן את הבית ולקנות מכונית אמיתית ;-)

 

רועי , התכוונתי בלי תגובות של זוועה מוטורית , אתה יודע התנהגות לא "ספורטיבית"

לא למשהו אחר , הרכב אמור לשרת נאמנה משפחה בעלת 4 נפשות..

ובעלות אחזקה סבירה , האימפרזה קשה מאוד להשגה , ונמכרת במחיר יקר יחסית

וכך גם שאר המתחרות..

פורסם

אם כבר לנטרה, לפחות שיהיה הדגם מ-96 ומעלה.

 

לדעתי, עדיף לקחת מונדיאו עם נתונים פושרים (נאמר -95 ' יד שניה עם 160K) על לנטרה עם נתונים טובים. אבל זה רק אני :roll:

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
אם בלי תגובות אז בשביל מה אתה שואל?!

מדובר במכונית גרועה שיש שפע מתחרות העדיפות עליה בכל תחום ותחום.

ב30 אלף שקל אפשר לקנות אימפרזה 1.6. אמנם ישנה יותר במקצת - אבל מודרנית ובטוחה יותר בשני עשורים.

ל ה מ נ ע.

אפשרויות נוספות: קורולה, לנטיס, למשכן את הבית ולקנות מכונית אמיתית ;-)

 

רועי , התכוונתי בלי תגובות של זוועה מוטורית , אתה יודע התנהגות לא "ספורטיבית"

לא למשהו אחר , הרכב אמור לשרת נאמנה משפחה בעלת 4 נפשות..

ובעלות אחזקה סבירה , האימפרזה קשה מאוד להשגה , ונמכרת במחיר יקר יחסית

וכך גם שאר המתחרות..

 

גם עגלה עם סוסה יכולה לשנע 4 נפשות, אז? זה לא אומר שנמליץ עליה בפורום.

בשביל מה אתה בכלל שואל אם אתה חושב שאפשר וכדאי להתפשר כ"כ, אתה מחפש חיזוק חיובי לקניית גרוטאה? לא תמצא את זה פה.

הלנטרה מהדור הזה זוועתית (ומחליפתה זוועתית לא בהרבה פחות אבל כבר יכולה לתת פייט ליפניות ישנות מאוד) וכדאי לחפש מכוניות אחרות כפי שאני ושי ציינו.

קשה להשיג אימפרזה? מה עם לגאסי? או קורולה? או לנטיס? תעשה לי טובה - אלו מכוניות נפוצות למדי וכל אחת מהן עדיפה לאין שעור על הלנטרה.

אבל שוב, אם החלטת כבר ששווה לך להמליץ לקרובים שלך על הפשרה הכי גרועה - תפדל, בשביל זה אתה לא צריך אותנו.

פורסם
אם בלי תגובות אז בשביל מה אתה שואל?!

מדובר במכונית גרועה שיש שפע מתחרות העדיפות עליה בכל תחום ותחום.

ב30 אלף שקל אפשר לקנות אימפרזה 1.6. אמנם ישנה יותר במקצת - אבל מודרנית ובטוחה יותר בשני עשורים.

ל ה מ נ ע.

אפשרויות נוספות: קורולה, לנטיס, למשכן את הבית ולקנות מכונית אמיתית ;-)

 

רועי , התכוונתי בלי תגובות של זוועה מוטורית , אתה יודע התנהגות לא "ספורטיבית"

לא למשהו אחר , הרכב אמור לשרת נאמנה משפחה בעלת 4 נפשות..

ובעלות אחזקה סבירה , האימפרזה קשה מאוד להשגה , ונמכרת במחיר יקר יחסית

וכך גם שאר המתחרות..

 

גם עגלה עם סוסה יכולה לשנע 4 נפשות, אז? זה לא אומר שנמליץ עליה בפורום.

בשביל מה אתה בכלל שואל אם אתה חושב שאפשר וכדאי להתפשר כ"כ, אתה מחפש חיזוק חיובי לקניית גרוטאה? לא תמצא את זה פה.

הלנטרה מהדור הזה זוועתית (ומחליפתה זוועתית לא בהרבה פחות אבל כבר יכולה לתת פייט ליפניות ישנות מאוד) וכדאי לחפש מכוניות אחרות כפי שאני ושי ציינו.

קשה להשיג אימפרזה? מה עם לגאסי? או קורולה? או לנטיס? תעשה לי טובה - אלו מכוניות נפוצות למדי וכל אחת מהן עדיפה לאין שעור על הלנטרה.

אבל שוב, אם החלטת כבר ששווה לך להמליץ לקרובים שלך על הפשרה הכי גרועה - תפדל, בשביל זה אתה לא צריך אותנו.

 

אוקי , בוא ננסח את זה אחרת ,

למה היא זוועתית , מה הפלוסים ומה המינוסים

להגיד שהיא זוועתית גם אני יכולתי להגיד

אבל שאלתי בשביל למצוא סיבות הגיוניות

אם תוכל להסביר תודה

פורסם

לירן ,

 

לתשומת לבך . אני יודע שזה לא חשוב למתעניין אבל :

 

הלנטרה 1.8 GT (כן , זה שם הדגם , אמיתי 8) מתהדרת בנתון יוצא דופן של 128 כ"ס.

 

אולם , לפי כמה חודשים הודתה יונדאי בזיוף קל של הצגת הנתונים ופצתה את לקוחותיה.

פורסם

נוחות לקוייה, היגוי זוועתי, אכות חומרים בתא הנוסעים מבישה בהשוואה למתרחות, מנוע רועש ובזבזני, אמינות רחוקה ממושלמת, שוק בעייתי.

אם כבר קונים מקרר על גלגלים - אז לפחות שילך על אחד שנמצא בקונצנזוס...

פורסם
אמינות רחוקה ממושלמת

 

לא חסרות מכוניות כאלה בשוק.

 

להזכירך, גם המכונית שלך שהיא יותר חדשה אינה שיא האמינות. אז ממש לא כדאי להכריז דברים.

 

ועוד דגמא תסתכל על הקליאו שלי. מכונית שאנשים טענו כאמינה מאוד ולא נושאת את שם הקלקולים של רנו. והאוטו בן 4 חודשים ביקר5 פעמים במוסך עם בעיות מכאניות וחשמליות.

 

במקרה הספציפי הזה, הייתי הולך לבדוק את הלנטרה.

פורסם

אני חושב שאפש "לחטוא" ולומר שהסיכוי הוא כזה שהלנטרה תהיה פחות אמינה (ובטוח ב100% פחות עמידה במיוחד בתא הנוסעים) מלנטיס\קורולה\אימפרזה.

כמו כן, אל תשכחו שמנוע 1.8 הוא בגדר ביזבוז למשפחה שלא זקוקה לביצועים ויכולה להסתפק ב1.6 עם עלויות אחזקה נמוכות יותר.

פורסם

נגיד ככה לחבר שלי יש בדיוק אחד כזאת......עושה בעיות כל שני וחמישי(כבר שבועים בלי בעיות לאחר שחצי מהרכב הוחלף) דרך הגב הם מוכרים...רוצה לקנות?? :p:lol:

פורסם
לירן ,

 

לתשומת לבך . אני יודע שזה לא חשוב למתעניין אבל :

 

הלנטרה 1.8 GT (כן , זה שם הדגם , אמיתי 8) מתהדרת בנתון יוצא דופן של 128 כ"ס.

 

אולם , לפי כמה חודשים הודתה יונדאי בזיוף קל של הצגת הנתונים ופצתה את לקוחותיה.

 

מה הכוונה זיוף??

מה כבר זיפו?

פורסם
רועי , התכוונתי בלי תגובות של זוועה מוטורית , אתה יודע התנהגות לא "ספורטיבית"

לא למשהו אחר , הרכב אמור לשרת נאמנה משפחה בעלת 4 נפשות..

ובעלות אחזקה סבירה , האימפרזה קשה מאוד להשגה , ונמכרת במחיר יקר יחסית

וכך גם שאר המתחרות..

 

מה אתה לא מבין, לירן ?

רועי הבין שהדוד שלך לא מחפש מכונית אדיאלית בעלת הגה מתקשר, תאוצה עוצרת נשימה, שילדה מתקשרת ובלמים איכותיים - ועדיין המליץ לך על חלופות אחרות.

אני גם לא מבין מה הבעיה בלמצוא אימפרזה - יש מלא בשוק והמחיר של 94 אוטומטית עומד על 38K שח לערך, כמה כבר תעלה 95 ? 42K ?

זה נקרא "יקר יחסית" ? אם כן, תמיד אפשר לקנות מודל 94... שנה יותר/פחות זה לא מה שישבור את הדוד שלך, נכון ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לירן ,

 

לתשומת לבך . אני יודע שזה לא חשוב למתעניין אבל :

 

הלנטרה 1.8 GT (כן , זה שם הדגם , אמיתי 8) מתהדרת בנתון יוצא דופן של 128 כ"ס.

 

אולם , לפי כמה חודשים הודתה יונדאי בזיוף קל של הצגת הנתונים ופצתה את לקוחותיה.

 

מה הכוונה זיוף??

מה כבר זיפו?

 

זאת הכוונה: לחץ כאן

×
×
  • תוכן חדש...