Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4627 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשיתי חידוש לפנסים עם הערכה של meguiars,

האוטם שמגיע בערכה מאכזב קצת ולא מחזיק הרבה זמן, בערכה רשום למרוח כל 6-8 שבועות.

שבתאכלס בשמש שלנו כל שבועיים, ואין לי חשק למרוח פעם בשבועיים.

אני צריך אוטם צבע שיחזיק קצת יותר ולא ירד בשטיפה עם מר.פינק או בגשם.

איך זה?

http://www.cleanyourcar.co.uk/sealants/chemical-guys-extreme-top-coat/prod_164.html

 

ואיך אופן העבודה איתו? מורחים מורידים ואז שמים ווקס?

אם אשים ווקס בנוסף על האוטם בפנסים זה יגן יותר?

בחרתי באוטם הזה כי ראיתי שיש לו הגנת UV.

תודה מראש.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

אם אתה מחפש אוטם עמיד באמת זה

Finishkare 1000p

CG jetseal 109

 

הפינישקר הוא אוטם עמיד מאוד והיתרון שלו על שאר האוטמים והווקסים הוא עמידות בטמפרטורות גבוהות.

 

בהצלחה.

 
 

 

 
 
פורסם

אין טעם, בדר"כ מורחים ווקס כדי לתת עומק לצבע, אני לא מאמין שלפנסים יש יותר מידי עומק, תמרח את הFK ותישן בשקט 5-6 חודשים (ואולי אף יותר).

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

אוטם על פנסים זה בולשיט בריבוע.

גם הגנת ה-UV שלהם זה בולשיט לא פחות מזה.

מה שאתה צריך זה לשחזר את שכבת ההגנה שהייתה פעם על הפנס (העשוי PC) ונעלמה עם השנים.

מאחר ואין לך אפשרות לצפות את הפנס בפוליסילוקסן, הכי קרוב וטוב שאתה יכול לעשות זה ציפוי בשיכבה של פוליאוריתן.

ואם להיות מעשיים יותר, ציפוי עם "לקה" מתאימה על בסיס PU, מבריקה, ועמידה בפני UV, זה הפיתון בשבילך.

גש לטמבוריה, או כל חנות מקצועית, ובקש לקה מסוג זה ומדלל מתאים.

הדילול צריך להיות ביחס של 1:1 ומריחה עם מטלית/ספוג דחוס.

זאת ההגנה הכי טובה שאתה יכול להשיג לפנסים שלך.

אל תבזבז זמן/כסף על אוטם שקר כלשהו.

פורסם

אז השתמשת בלכה לא מתאימה.

 

אין שום וקס סינטטי, ולא משנה איך קוראים לו או איזו הילה בנו סביבו, אשר יחזיק לך יותר מציפוי PU.

אם לא אכפת לך להוציא יותר כסף ממה שנחוץ, אתה יכול לנסות את ציפוי ה-PU של אופטימום (או בשמו האחר opti-coat).

פורסם

השתמתי בול בלכה שצריך, גם נוסה על ערכת של חידוש.

ברכב של אימי (אותו רכב) מחזיק כבר 6 חודשים ללא שינוי.

ספציפית בפנס שלי לא מחזיק, הקניית אוטם לא בשביל הפנס במיוחד כי אשתמש בו על הרכב.

אין לי בעיה למרוח גם כל חודשיים.

ולגבי הOPTI, עדיף לקנות פנס חדש, פנס יחיד עולה לי 350 ש"ח.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

אם זה מחזיק ברכב שלך אימך, אשר הוא בדיוק אותו הרכב כמו שלך, אז ככל הנראה שהבעיה היא לא בלכה אלא ביישום.

בכל מקרה, אני עדיין טוען שאוטם זה כוסות רוח למת.

פורסם

לפני שלוש שנים ליטשתי עם ניירות מים 2 פנסים אשר היו אטומים לחלוטין וכמעט בלי אלומת אור. הפנסים יצאו חדשים, לאחר מכן פעם בחודש מרחתי וקס פשוט, והם החזיקו מעולה משך שנתיים עד שהרכב יצא מחזקתי. לדעתי, כל וקס מספיק כדי להגן על פנסים.

פורסם

אם דואגים למרוח ווקס או אוטם על הפנסים אז הם יכולים להחזיק שקופים הרבה מאוד זמן.

עדיפות לאוטם צבע מאשר ווקס,בגלל עמידות,ואפילו כאלה שלא שומניים לדוגמה האופטי סיל.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

×
×
  • תוכן חדש...