Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ייתכן. השאלה האם זה יגרום להפסקת ההתנהגות הזאת שנויה במחלוקת, הלוואי שיאכפו עבירות כמו נהיגה בנתיב השמאלי כי הן אנטי-סוציאליות במהותן, הלוואי ואני טועה והאכיפה תוביל לתוצאות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא הבנת מה כתבתי ולמה התכוונתי. אין לך הרבה הוכחות שאכיפה תגרום להורדת מימדי העבירה. חוץ מזה שאתה חושב כך, אין הרבה ממצאים שתומכים בזה.

 

 

אכיפה תגרום באופן ישיר להורדת העברות מהסיבה הפשוטה, ברגע שתוריד נהגים מסכונים מהכביש הם לא יסעו, להגיד שאכיפה לא תגרום לירידת העבירות בארץ זו טעות לחשוב כך, לא צריך להיות גאון בשביל לדעת שאם מורידים עכשיו את כל מצלמות הכביש אנשים יסעו יותר מהר הרבה יותר מהר, למה? כי לא תהיה אכיפה.

asdasdasd

פורסם
לא הבנת מה כתבתי ולמה התכוונתי. אין לך הרבה הוכחות שאכיפה תגרום להורדת מימדי העבירה. חוץ מזה שאתה חושב כך, אין הרבה ממצאים שתומכים בזה.

 

 

 

התגובות שלך מדהימות כל פעם מחדש. איך הגעת מהגבלת כ"ס לאונס ואלימות כלפי בנות זוג?

 

מה הייתם עושים בלעדיי פה?:lol:

ולא התכוונתי לאונס.

 

התכוונתי שבדרך כלל ילד בן 17 שמתלהב ברמה קיצונית על הכביש הוא גם אותו בחור שעושה בעיות בפארקים...אבל לא מכליל, פשוט אומר...מה הסיכוי שחנון יקרע את הכבישים, יקח פניות ב80 ולא יפסיק לעשות קיק דאונים?הבנת את העיקרון?

ישר לתקוף?

 

אגב, למשל בFXP חושבים ש0-100 זה הכל. הבנת עכשיו את הבעיה?

 

משווים בין טויוטה קורולה למאזדה 3 איזה 0-100 יותר מהיר.

עכשיו תיתן לכמה ילדים כאלו רכב חזק, ספורטיבי עם מלא כח סוס ואני מציע לקרוא לFBI...

פורסם

"עושה שטויות בפארקים", אם זה מה שתיארת, זה אונס.

כל מעשה של כפייה של פעילות מינית על אדם אחר הוא אונס.

 

זה לא משהו שאפשר להשוות אותו או להגיד "זה אותו בחור שעושה שטויות על הכביש".

אם זה כן היה נכון, אז צריך להכניס לכלא את כל אלו שמתפערים על הכביש כי הם אנסים.

 

בוא לא נכניס בני נוער מתפרעים על ההגה לאותה קטגוריה עם אנסים, טוב?

 

בלי קשר, אני חנון שלא היה עושה שטויות בפארקים אבל בשנה הראשונה של הנהיגה שלי (בחו"ל, לא בארץ), הייתי עושה דריפטים על ימין ועל שמאל עם המרצדס וקורע לה את הצורה במהירויות של 180+ (לרכב שנת 76 זה המון).

פורסם
מה הייתם עושים בלעדיי פה?:lol:

ולא התכוונתי לאונס.

 

התכוונתי שבדרך כלל ילד בן 17 שמתלהב ברמה קיצונית על הכביש הוא גם אותו בחור שעושה בעיות בפארקים...אבל לא מכליל, פשוט אומר...מה הסיכוי שחנון יקרע את הכבישים, יקח פניות ב80 ולא יפסיק לעשות קיק דאונים?הבנת את העיקרון?

ישר לתקוף?

 

אגב, למשל בFXP חושבים ש0-100 זה הכל. הבנת עכשיו את הבעיה?

 

משווים בין טויוטה קורולה למאזדה 3 איזה 0-100 יותר מהיר.

עכשיו תיתן לכמה ילדים כאלו רכב חזק, ספורטיבי עם מלא כח סוס ואני מציע לקרוא לFBI...

 

קבל עוד חנון שקרע את הכבישים. תכל'ס, אני די בטוח שרוב המגיבים פה קרובים יותר להגדרה הזאת.

 

בלי כל קשר, התגובות שלך מלאות סטראוטיפים - תרחיב את הספקטרום, אושריקו.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אכיפה תגרום באופן ישיר להורדת העברות מהסיבה הפשוטה, ברגע שתוריד נהגים מסכונים מהכביש הם לא יסעו, להגיד שאכיפה לא תגרום לירידת העבירות בארץ זו טעות לחשוב כך, לא צריך להיות גאון בשביל לדעת שאם מורידים עכשיו את כל מצלמות הכביש אנשים יסעו יותר מהר הרבה יותר מהר, למה? כי לא תהיה אכיפה.

 

לא צריך להיות גאון זה נימוק מדהים, השתכנעתי. אין מה לומר.

 

לגבי המצלמות אני מצטער לאכזב אותך - אנשים עדיין נוסעים מהר, פשוט לא ליד המצלמות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אכיפה תגרום באופן ישיר להורדת העברות מהסיבה הפשוטה, ברגע שתוריד נהגים מסכונים מהכביש הם לא יסעו, להגיד שאכיפה לא תגרום לירידת העבירות בארץ זו טעות לחשוב כך, לא צריך להיות גאון בשביל לדעת שאם מורידים עכשיו את כל מצלמות הכביש אנשים יסעו יותר מהר הרבה יותר מהר, למה? כי לא תהיה אכיפה.

 

אתה לא מכיר את עניין העבירת "נהיגה בזמן שלילה" נכון?

זה משהו שמשותף לכל כך הרבה תאונות קשות, אבל זה לא "גורם" אז אתה תשמע על זה רק ביום שלאחר התאונה, "נהג המשאית נסע ללא רשיון לאחר שצבר XX עבירות תעבורה".

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
אתה לא מכיר את עניין העבירת "נהיגה בזמן שלילה" נכון?

זה משהו שמשותף לכל כך הרבה תאונות קשות, אבל זה לא "גורם" אז אתה תשמע על זה רק ביום שלאחר התאונה, "נהג המשאית נסע ללא רשיון לאחר שצבר XX עבירות תעבורה".

 

אתה רק מוכיח את הטענה שלי שאין אכיפה! אז סבבה בית המשפט / המשטרה שללה את הרישיון והנהג המשיך לסוע למה?! אני אגיד לך בדיוק כי הוא לא ישב שבוע באיזה מעצר בפעם הקודמת שתפסו אותו!

 

אני לא אצדיק אותם אבל רבים מהנהגים בייחוד המשאיות והמוניות זוהי הפרנסה שלהם - אז לפעמים פשוט אין להם בררה והם מסתכנים בזה שייתפסו מאשר לא להביא אוכל הביתה.

asdasdasd

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

גם בזה אין היגיון, מה הטעם להסתכן כשמדובר בשלילת מקור הפרנסה שלך?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מלווה זו בדיחה עצובה. ממי בדיוק הילדים אמורים ללמוד להתנהל כמו בני אדם על הכביש? מאבא ואמא שהפעם האחרונה שהם אותתו או השתמשו במראות היתה ב1986? לדעתי עדיף כבר לבטל את המלווה בכלל. הרי במהלך תהליך הוצאת הרישיון כל אחד לומד שצריך לעצור ב"עצור" או מה זה זכות קדימה וכו'. אז איך כל הנהגים החדשים שוכחים מהדברים האלו כל כך מהר? לא בטוח בכלל שאין קשר בין מה שההורים מלמדים למה שהילד מיישם.

 

אני דווקא חושב שאכיפה כן תעזור. פשוט אכיפה של עבירות אמיתיות ולא של מהירות נטו. יש כאן מיצר הנקמנות, כן, אבל אני לא רואה דרך אחרת שבה אפשר ליצור כאן תרבות נהיגה שונה. אין מה לעשות, במקום מסויים חייבים לגרום לאנשים להבין שיש מחיר לזה שהם עוברים באדום או פשוט עוברים נתיבים כשבא להם. תראו את המקרה של טל שביט ז"ל, תראו את כל הנדחפים בפקקים, שהתכתבנו עליהם פה, כל מי שחותך אותכם ולא נותן זכות קדימה, לא נותן להשתלב וכו'. צריך לחנך ילדים מגיל צעיר מאוד לא להתנהל ככה, אבל כשכבר יש לנו כמה מיליוני נהגים בו, שרובם מתנהלים כמו שהם מתנהלים, חייבים איזה משהו מאוד מאוד רדיקלי בשביל לגרום להם להבין שמה שהם עושים פגום.

רומן, איך עוד אתה יכול לגרום לנהגים לא לתפוס את הנתיב השמאלי לאורך עשרות קילומטרים למשל?

אני חושב שחלק מאוד גדול מהבעיה בכבישים כאן נובע מהעדר תודעה של אנשים שמה שהם עושים הוא לא בסדר. הפוסטמה הממוצעת היום בבוקר, שנסעה את כל כביש 5 לפני מכביש החוף ועד לפתח תקווה בנתיב השמאלי, ב90.00 בדיוק, לא מודעת אפילו לזה שמה שהיא עושה הוא פגום. מבחינה הנתיב לפניה ריק, פמפמו לה מאז שהוציאה את הרישיון שזה "נתיב מהיר" והיא לא מבינה ש"מהיר" מתכוון לנתיב לעקיפה ולא לזה שאוטומטית מי שנוסע בו מגיע יורת מהר ליעד. איך אפשר לשנות את זה?

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

קודם כל כוח סוס הוא לא המשתנה היחיד והמשפיע על התנהגות הרכב ומהמנוע.

גם המהירות אינה הגורם היחידי שגורם לתאונות אם בכלל.

 

ולידיעתך אני נתקל בנהגים (60 , 70+) שהם פשוט אסון לכביש ונהג בן 17 שרק הוציא רישיון קטן לידם מבחינת רמת סיכון בכביש.

פורסם
להגדיל את תקופת המלווה לשנה, עשית עברה ביחד עם אבא שלך - קבל עוד חודשיים.

 

בואו נגזים עוד קצת.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
אתה רק מוכיח את הטענה שלי שאין אכיפה! אז סבבה בית המשפט / המשטרה שללה את הרישיון והנהג המשיך לסוע למה?! אני אגיד לך בדיוק כי הוא לא ישב שבוע באיזה מעצר בפעם הקודמת שתפסו אותו!

 

אני לא אצדיק אותם אבל רבים מהנהגים בייחוד המשאיות והמוניות זוהי הפרנסה שלהם - אז לפעמים פשוט אין להם בררה והם מסתכנים בזה שייתפסו מאשר לא להביא אוכל הביתה.

 

הפוך גוטה הפוך, אני סותר את הטענה שלך כל כך חזק שהיא עפה מהשרת של הפורום.

לאותו עבריין שנתפס לא אכפת אם ישללו לו את הרשיון, הוא פשוט נוסע בלי רשיון, העניין הזה מוכר, ידוע, ואפילו נחשב ל"מכה" בקרב ציבורים מסוימים.

 

זאת ועוד מי שהפרנסה שלו היא בכביש עליו לקחת זאת בחשבון לפני שעשה את עבירות התנועה שעשה.

 

וזה ממי שאבא שלו כל החיים נהג רכב ציבורי :idea:

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
מלווה זו בדיחה עצובה. ממי בדיוק הילדים אמורים ללמוד להתנהל כמו בני אדם על הכביש? מאבא ואמא שהפעם האחרונה שהם אותתו או השתמשו במראות היתה ב1986? לדעתי עדיף כבר לבטל את המלווה בכלל. הרי במהלך תהליך הוצאת הרישיון כל אחד לומד שצריך לעצור ב"עצור" או מה זה זכות קדימה וכו'. אז איך כל הנהגים החדשים שוכחים מהדברים האלו כל כך מהר? לא בטוח בכלל שאין קשר בין מה שההורים מלמדים למה שהילד מיישם.

 

אני דווקא חושב שאכיפה כן תעזור. פשוט אכיפה של עבירות אמיתיות ולא של מהירות נטו. יש כאן מיצר הנקמנות, כן, אבל אני לא רואה דרך אחרת שבה אפשר ליצור כאן תרבות נהיגה שונה. אין מה לעשות, במקום מסויים חייבים לגרום לאנשים להבין שיש מחיר לזה שהם עוברים באדום או פשוט עוברים נתיבים כשבא להם. תראו את המקרה של טל שביט ז"ל, תראו את כל הנדחפים בפקקים, שהתכתבנו עליהם פה, כל מי שחותך אותכם ולא נותן זכות קדימה, לא נותן להשתלב וכו'. צריך לחנך ילדים מגיל צעיר מאוד לא להתנהל ככה, אבל כשכבר יש לנו כמה מיליוני נהגים בו, שרובם מתנהלים כמו שהם מתנהלים, חייבים איזה משהו מאוד מאוד רדיקלי בשביל לגרום להם להבין שמה שהם עושים פגום.

רומן, איך עוד אתה יכול לגרום לנהגים לא לתפוס את הנתיב השמאלי לאורך עשרות קילומטרים למשל?

אני חושב שחלק מאוד גדול מהבעיה בכבישים כאן נובע מהעדר תודעה של אנשים שמה שהם עושים הוא לא בסדר. הפוסטמה הממוצעת היום בבוקר, שנסעה את כל כביש 5 לפני מכביש החוף ועד לפתח תקווה בנתיב השמאלי, ב90.00 בדיוק, לא מודעת אפילו לזה שמה שהיא עושה הוא פגום. מבחינה הנתיב לפניה ריק, פמפמו לה מאז שהוציאה את הרישיון שזה "נתיב מהיר" והיא לא מבינה ש"מהיר" מתכוון לנתיב לעקיפה ולא לזה שאוטומטית מי שנוסע בו מגיע יורת מהר ליעד. איך אפשר לשנות את זה?

 

+1

 

צריך לעשות אכיפה איכותית ולא כמותית, מתוך הבנה שייקח זמן לשנות דפוסי חשיבה, ובקרב חלק מהציבור רק תתווסף עבירת "נהיגה בזמן שלילה" וחלקה יגדל.

 

גם העובדה שמישהו נוסע על נתיב שפונה ימינה כדי לעקוף פקק וברגע האחרון עובר על אי תנועה מצויר (ולפעמים לא מצויר) ונדחף לנתיב שממשיך ישר מקבל קנס על מעבר על אי תנועה של 250 שקל, זה רק מעודד אותו.

במקום שיקבל דו"ח גם על מעבר על אי תנועה, קיפוח זכות השימוש בדרך, נהיגה שלא בכיוון החץ ונהיגה בקלות ראש או בחוסר זהירות, סה"כ אם ספרתי נכון יש כאן 1250 שקל ו-12 נקודות וזימון לדין או 1750 שקל ו-12 נקודות ללא זימון לדין (בקלות ראש זה זימון לדין בחוסר זהירות זה לא זימון לדין).

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭


×
×
  • תוכן חדש...