Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בטח אנשים יאכלו אותי בלי מלח,

אבל אשמח לשמוע את דעתכם בנושא האם כדאי להגביל מבחינת חוק לפי הכ"ס של הרכב לנהגים צעירים, ז"א שנהג בן 17 לא יקבל רכב עם 200 כ"ס שרק לפני יומיים הוא סיים טסט שלישי...

 

מה דעתכם בנושא?

asdasdasd

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ומה קורה אם להורה יש רכב עם יותר כ"ס מההגבלה? הוא יקנה עוד רכב לילד?

חוצמזה ששטויות אפשר לעשות עם כל רכב.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

סליחה שאני אומר את זה, אבל זה הדבר הכי טיפשי ששמעתי בחודש האחרון.

במילים אחרות, על מאזדה 6 עם מנוע של 2.5 ליטר הוא כן יוכל לנהוג, אבל על אופל אינסניגיה הוא לא יוכל לנהוג?

שלא לדבר על זה שהיום רכב עם 125 כ"ס זה רכב חזק לכל דבר (יכול להגיע ל180-200 קמ"ש), אז מה ההבדל בין זה לבין 200 כ"ס?

 

מה שגם שכ"ס זה משהו שאפשר לשנות עם תוכנות ניהול למיניהן.

פורסם

מה המטרה שאתה מנסה להשיג בהגבלה הזאת (למה חשבת על זה פתאום ?).

גם עם רכב של 100 כ"ס אפשר להשתולל.

 

יש לי רעיון יותר טוב מהגבלה של כ"ס, לימוד נהיגה כמו שצריך ולא לימוד לעבור טסט.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

גם עם מנוע 1,200 סמק אפשר לדרוס אנשים ולהרוג.

ממה שאני רואה מחברים שלי שבגיל הזה, הסכנה היא המהירות שנוסעים בעיר, במקומות מסכונים ה50-60 קמ"ש ברחובות צרים, זה הרבה יותר מסוכן מ160 קמ"ש בכביש בינעירוני.

פורסם
ומה קורה אם להורה יש רכב עם יותר כ"ס מההגבלה? הוא יקנה עוד רכב לילד?

חוצמזה ששטויות אפשר לעשות עם כל רכב.

 

ההגבלה צריכה להיות חכמה, לא נראית לי שרכבים עם 200 כ"ס זה רכב סטדנרטי למשפחה,

אני לא יודע כל כל ההביטים בגלל זה אני פתחתי דיון :)

 

בסופו של יום יכול להיות שכן תהיה משמעות לרכב עם פחות כ"ס עבור מישהו שרק סיים ללמוד נהיגה, אותי קצת "מפחיד" לתת למישהו רכב של 200 - 250 כ"ס שבאמת לפני כמה ימים הוא סיים נהיגה, יכול להיות שאני טועה אבל.

asdasdasd

פורסם

על זה נאמר "לא חשוב הגודל, אלא מא עושים עם זה".

עבור קצת על שרשור הסרטונים - בכמה מהם הבעיה היא מהירות? אין שום בעיה לנהוג בצורה תוקפנית במהירויות מקובלות ובלי האצות חדות, במיוחד (אבל לא רק) אם שתית קצת יותר מדי ואתה רוצה לעשות רושם על מישהו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
ההגבלה צריכה להיות חכמה, לא נראית לי שרכבים עם 200 כ"ס זה רכב סטדנרטי למשפחה,

אני לא יודע כל כל ההביטים בגלל זה אני פתחתי דיון :)

 

בסופו של יום יכול להיות שכן תהיה משמעות לרכב עם פחות כ"ס עבור מישהו שרק סיים ללמוד נהיגה, אותי קצת "מפחיד" לתת למישהו רכב של 200 - 250 כ"ס שבאמת לפני כמה ימים הוא סיים נהיגה, יכול להיות שאני טועה אבל.

 

אז זהו, שאתה טועה.

כל מה שאפשר לעשות ברכב של 250 כ"ס, אפשר לעשות גם ברכב של 150 כ"ס. (לפחות בכבישים בארץ)

אז יאיץ מ0 ל100 ב2 שניות יותר. מסוכן פחות? ממש לא.

פורסם

לא, נגד.

מה הקשר גם לזה שהוא סיים טסט שלישי?

 

אני בעד אכיפה הגיונית ולהפסיק להתעסק בשטויות (מהירות בעיקר) ולהתחיל לחלק דו"חות על דברים מהותיים ועל כל פיפס קטן. לא הפעלת איתות? 250₪. לנהגים יכאב. בלי קשר להתחיל להתעסק בתמרורים ובשמירת הימין וכו'. בתמרורים דגש גדול על תמרורי עצור שרבים לא מצייתים להם.

 

ואני בעד כמו שנאמר כאן כבר, לימודי נהיגה נורמליים. לא השטות הזאת שמלמדת במקסימום איך לתפעל רכב בצורה בסיסית ולעבור טסט.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לא, נגד.

מה הקשר גם לזה שהוא סיים טסט שלישי?

 

אני בעד אכיפה הגיונית ולהפסיק להתעסק בשטויות (מהירות בעיקר) ולהתחיל לחלק דו"חות על דברים מהותיים ועל כל פיפס קטן. לא הפעלת איתות? 250₪. לנהגים יכאב. בלי קשר להתחיל להתעסק בתמרורים ובשמירת הימין וכו'. בתמרורים דגש גדול על תמרורי עצור שרבים לא מצייתים להם.

 

ואני בעד כמו שנאמר כאן כבר, לימודי נהיגה נורמליים. לא השטות הזאת שמלמדת במקסימום איך לתפעל רכב בצורה בסיסית ולעבור טסט.

 

אני מסכים עם זה,

קיבלתי רשיון לפני 5 שנים, בגיל 18, ואני יכול להגיד שהנהיגה עצמה למדתי "לבד" עד כמה שזה עצוב.

asdasdasd

פורסם
לא, נגד.

מה הקשר גם לזה שהוא סיים טסט שלישי?

 

אני בעד אכיפה הגיונית ולהפסיק להתעסק בשטויות (מהירות בעיקר) ולהתחיל לחלק דו"חות על דברים מהותיים ועל כל פיפס קטן. לא הפעלת איתות? 250₪. לנהגים יכאב. בלי קשר להתחיל להתעסק בתמרורים ובשמירת הימין וכו'. בתמרורים דגש גדול על תמרורי עצור שרבים לא מצייתים להם.

 

ואני בעד כמו שנאמר כאן כבר, לימודי נהיגה נורמליים. לא השטות הזאת שמלמדת במקסימום איך לתפעל רכב בצורה בסיסית ולעבור טסט.

 

סתם שאלה שמעניינת אותי. אתה אומר "לימודי נהיגה נורמליים", משמע, לימודי הנהיגה בארץ לא נורמלים. למה? מה לדעתך צריך לשפר? מה עושים לא נכון?

פורסם

רוצה אני יראה לך מה אותו ילד יכול להוציא מרכב עם 70 כ''ס גם? טיפשי ביותר...

ואני בתור ילד נהגתי גם על רכב עם 252 כ''ס, לא זכור לי שהשתוללתי איתו או חשבתי אפילו להשתולל איתו יותר ממה שאני משתולל עם ההונדה הפרטית שלי.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם
סתם שאלה שמעניינת אותי. אתה אומר "לימודי נהיגה נורמליים", משמע, לימודי הנהיגה בארץ לא נורמלים. למה? מה לדעתך צריך לשפר? מה עושים לא נכון?

 

כמה דוגמאות שעולות לי כרגע לראש:

קריאת כביש (לפחות ברמה בסיסית שתוכל להבין מה הולך בכביש ומי נגד מי).

לימוד עוד על הרכב, איך להחליף נורות, איך להחליף גלגל.

תפעול נכון של הרכב, מתי מדליקים אורות ערפל, כיוון מראות.

נהיגה גם בכביש מהיר וכביש מפותל (אני לפחות לא נהגתי בשיעורי נהיגה בכביש מהיר).

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.


×
×
  • תוכן חדש...