Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4643 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כמה דוגמאות שעולות לי כרגע לראש:

קריאת כביש (לפחות ברמה בסיסית שתוכל להבין מה הולך בכביש ומי נגד מי).

לימוד עוד על הרכב, איך להחליף נורות, איך להחליף גלגל.

תפעול נכון של הרכב, מתי מדליקים אורות ערפל, כיוון מראות.

נהיגה גם בכביש מהיר וכביש מפותל (אני לפחות לא נהגתי בשיעורי נהיגה בכביש מהיר).

 

קריאת כביש - עושים את זה. לומדים תמרורים, רמזורים, מהירויות, איי תנועה, לומדים איך לצאת לעקיפות, לומדים איך לתת זכות קדימה.

לימוד עוד על הרכב - לא בכל רכב זה אותו דבר. למשל, ברנו מגאן בשביל להחליף נורה צריך להוציא משם את המנוע ואשתו. אתה לא יכול ללמד בן אדם משהו על רכב א' כשהוא ינהג על רכב ב' ג' ד' או ה'.

תפעול נכון של הרכב - מה כבר צריך לדעת? אורות ערפל אסור להדליק בארץ, רק במקרה של שבר ענן ואם דבר כזה יקרה פה בזמן הקרוב, משובח. ווינקרים וווישרים כל אחד יודעי להפעיל. כיוון מראות? עושים את זה. לרוב הרכבים היום (וגם ההונדה 93 שלי) יש לחצן לכיוונון מראות.

נהיגה בכביש מהיר - נוהגים. אצלינו (נצרת עלית) כל תלמיד חייב בכביש מהיר בטסט.

כביש מפותל? זה כבר תלוי איפה אתה גר. אם אתה גר בצפון או בדרום, אז אני מאמין שכן. במרכז קשה למצוא, אבל לא חסר.

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חד משמעית: לא.

 

מה שכן, למקד את שיעורי הנהיגה בלימוד נהיגה ולא ב"מה צריך לעשות כדי לעבור טסט".

 

לדעתי המדינה צריכה לעודד את הנהגים לעשות קורס נהיגה מתקדמת. מה דעתכם על קורס נהיגה מתקדמת במחיר מסובסד ע"י המדינה?:wink:

פורסם

להגדיל את תקופת המלווה לשנה, עשית עברה ביחד עם אבא שלך - קבל עוד חודשיים.

Dodge Ram Lariat 2018

ŠKODA Yeti 2.0 TDI 2011

Isuzu Dmax 3.0 TD 2005

פורסם

הכוונה בקראית כביש הייתה יותר להסתכל על רכבים אחרים ולדעת מה הם הולכים לעשות, נכון בשביל זה צריך הרבה ניסיון אבל המורה כן צרך לתת נקודות אפילו אם קטנות, למשל אם יש פניה שמאלה בקרוב להיות מוכן לזה שאנשים פתאום יחתכו שמאלה.

(דרך אגב, יש אנשים שגם לא מבינים את התמרורים אבל זה סיפור אחר כבר).

 

לימוד על הרכב, אתה צודק אפילו שהלכת על קיצוניות אבל עדיין, תעבור רכב רכב בכמה מהם יש סט פיוזים ונורות רזרביות ? באלה שיש כמה יודעים מה לעשות עם זה ?

בסה"כ העיקרון הוא אותו עיקרון בכל הרכבים, פותחים את הפנס מוציאים את הנורה ושמים אחרת, איזה מורה בכלל מדבר על זה ?

 

תפעול נכון, בעיקר מתי לא צריך להדליק אורות ערפל, לשים לב לאורות גבוהים, אני יכול להגיד לך שהמורה שלי היה מפעיל לתלמידים את הוישרים.

 

כיוון מראות (זה צריך להיות במקום הראשון) לא איך עושים את זה טכנית (גם) אלא מה צריך לראות, איך להפחית שטחים מתים.

 

נהיגה בכביש מהיר ומפותל, סבבה איפה שאפשר לעלות לעלות.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

הצעה מיותרת.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
הכוונה בקראית כביש הייתה יותר להסתכל על רכבים אחרים ולדעת מה הם הולכים לעשות, נכון בשביל זה צריך הרבה ניסיון אבל המורה כן צרך לתת נקודות אפילו אם קטנות, למשל אם יש פניה שמאלה בקרוב להיות מוכן לזה שאנשים פתאום יחתכו שמאלה.

(דרך אגב, יש אנשים שגם לא מבינים את התמרורים אבל זה סיפור אחר כבר).

 

לימוד על הרכב, אתה צודק אפילו שהלכת על קיצוניות אבל עדיין, תעבור רכב רכב בכמה מהם יש סט פיוזים ונורות רזרביות ? באלה שיש כמה יודעים מה לעשות עם זה ?

בסה"כ העיקרון הוא אותו עיקרון בכל הרכבים, פותחים את הפנס מוציאים את הנורה ושמים אחרת, איזה מורה בכלל מדבר על זה ?

 

תפעול נכון, בעיקר מתי לא צריך להדליק אורות ערפל, לשים לב לאורות גבוהים, אני יכול להגיד לך שהמורה שלי היה מפעיל לתלמידים את הוישרים.

 

כיוון מראות (זה צריך להיות במקום הראשון) לא איך עושים את זה טכנית (גם) אלא מה צריך לראות, איך להפחית שטחים מתים.

 

נהיגה בכביש מהיר ומפותל, סבבה איפה שאפשר לעלות לעלות.

 

זה כבר יותר מדי. אני מבין שיש צורך בזה, אבל אתה לא יכול לגרום למורה למתמטיקה ללמד את התלמידים גם על כלכלכה, נכון?

המורים עושים עבודה טובה, לא לכולם יש "ראש" לפיוזים ונורות רזרביות. אתה לא יכול לקחת בחור בן 17 ולהתחיל ללמד אותו על החשמל ברכב.

ואם כבר, דיברתם על לימודי הנהיגה בארץ. אני בספק אחד גדול אם מיישמים את השיטה ה"נורמלית" כביכיול במדינות אחרות.

בסה"כ לימודי הנהיגה בארץ טובים, אותי אישית המורה היה בולם אם לא הייתי נותן זכות קדימה אבל עדין משתחל. על כל טעות הוא ידע להעיר לי ולבלום אותי.

נהיגה לומדים בחיים האמיתיים, אין מה לעשות. כמו שלא לומדים להיות עו"ד בבית ספר למשפטים, אלא רק שכבר מוגדרים כעו"ד ועובדים במקצוע הנ"ל.

 

מה שגם שהטסטרים בארץ נורא נורא נורא נוקשים. על כל טעות מכשילים, זאת לא שכונה שכל אחד שעבר רמזור מקבל רישיון, אז בסגמנט הזה הכל בסדר.

אני חושב שמלבד ללמד איך להחליף גלגל, כל השאר לא באמת נחוץ.

גם היום, אתה יכול ללכת לאנשים אקראים ברחוב ולשאול אותם על פיוזים. אין להם מושג, אבל עדין הם מצליחים להיות ניידים ממקום למקום עם הרכב.

את הדברים ה"אמיתיים" לומדים כבר אחרי שיש רכב.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אין היגיון בהצעה הזאת.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כבר ראיתי חבר'ה בגילי שמשתוללים עם רכבים חלשים כמו סוזוקי אלטו ופונטו SX אז אני חושב שמי שירצה להשתולל יעשה זאת בכל דרך אפשרית.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

שאלה מעניינת. התשובה היא לא. זה לא יעזור כי:

1. אפשר להשתולל גם עם 50 כ"ס.

2. לא ריאלי, ולא כלכלי.

3. זה לחפש להדחיק את הבעיה, ולא לפתור אותה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אתם כולם שוללים ופוסלים על הסף ושוכחים שבדו גלגלי זה עובד כך, טוב נו בערך- הגבילו שם נפח מנוע.

 

אני לא פוסל את הרעיון ולא אומר שהוא טוב מצד שני, אבל שאלה, אם כמו שאתם אומרים (וצודקים) אפשר לעשות שטויות גם עם 30 כ"ס, אז למה בעצם לא להוריד את המגבלת רשיון של אופנועים כך שילד בן 17 יוכל להוציא רשיון ולרכב על היאבוסה?

 

הרי את אותם שטויות אפשר לעשות גם עם דיוק 125 או DR לצורך העניין.

 

דעתי בעניין:

 

אפשר להתפלפל עם אמירות "לא חייב 200 כ"ס כדי להשתולל, אפשר להשתולל עם 100 כ"ס", השורה התחתונה היא שרכב חזק בהחלט עלול להיות "גדול" על נהג חדש וחסר נסיון, אותו חוסר נסיון עלול לגרום לבעיות גם אם הנהג לא ניסה להשתולל.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אתם כולם שוללים ופוסלים על הסף ושוכחים שבדו גלגלי זה עובד כך, טוב נו בערך- הגבילו שם נפח מנוע.

 

אני לא פוסל את הרעיון ולא אומר שהוא טוב מצד שני, אבל שאלה, אם כמו שאתם אומרים (וצודקים) אפשר לעשות שטויות גם עם 30 כ"ס, אז למה בעצם לא להוריד את המגבלת רשיון של אופנועים כך שילד בן 17 יוכל להוציא רשיון ולרכב על היאבוסה?

 

הרי את אותם שטויות אפשר לעשות גם עם דיוק 125 או DR לצורך העניין.

 

דעתי בעניין:

 

אפשר להתפלפל עם אמירות "לא חייב 200 כ"ס כדי להשתולל, אפשר להשתולל עם 100 כ"ס", השורה התחתונה היא שרכב חזק בהחלט עלול להיות "גדול" על נהג חדש וחסר נסיון, אותו חוסר נסיון עלול לגרום לבעיות גם אם הנהג לא ניסה להשתולל.

 

אבל אפשר לשנות כ"ס בקלות.

קח מישהו שלהורים שלו יש שירוקו 1.4 טורבו (160 כ"ס) כל צ'יפ יעלה את ההספק מעל ל200.

מי יבדוק את זה? אחרי בדיקת הינשוף, השוטר יכנס לאוטו יתן גז ויחליט שזה מעל 200?

 

באופנועים לא מדובר על כ"ס, מדובר על נפח מנוע וכ"ס זה רק נלווה.

פורסם

זה יהיה מאוד נחמד אם תהיה הגבלה כזו שעד גיל 20 אסור לנהוג במעל 200 כ"ס...לא יהיה מי שינהג במרכבה...

 

אגב, אם כבר מגבלה, היה צריך להתייחס ליחס ק"ג\כ"ס. אז דווקא לא הייתה בעיה עם המרכבה.

אבל גם לזה אני מתנגד. כי פשוט לא זו השיטה לפתור בעיות על הכביש.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
זה יהיה מאוד נחמד אם תהיה הגבלה כזו שעד גיל 20 אסור לנהוג במעל 200 כ"ס...לא יהיה מי שינהג במרכבה...

 

אגב, אם כבר מגבלה, היה צריך להתייחס ליחס ק"ג\כ"ס. אז דווקא לא הייתה בעיה עם המרכבה.

אבל גם לזה אני מתנגד. כי פשוט לא זו השיטה לפתור בעיות על הכביש.

 

אני דווקא הייתי אומר שמרכבה זו בדיוק הדרך לפתור בעיות על הכביש :lol:

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.


×
×
  • תוכן חדש...