Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הפוך גוטה הפוך, אני סותר את הטענה שלך כל כך חזק שהיא עפה מהשרת של הפורום.

לאותו עבריין שנתפס לא אכפת אם ישללו לו את הרשיון, הוא פשוט נוסע בלי רשיון, העניין הזה מוכר, ידוע, ואפילו נחשב ל"מכה" בקרב ציבורים מסוימים.

 

זאת ועוד מי שהפרנסה שלו היא בכביש עליו לקחת זאת בחשבון לפני שעשה את עבירות התנועה שעשה.

 

וזה ממי שאבא שלו כל החיים נהג רכב ציבורי :idea:

 

אשאל אותך שאלה פשוטה:

אם נהג בשלילה ידע שאם שוטר תופס אותו נוהג ללא רישיון מעניק לו שבוע בתא מעצר, אתה חושב שהוא עדיין ינהג?

asdasdasd

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שוטר לא יכול לעשות דבר כזה כי הוא שוטר ולא שופט.

 

יותר מזה אני לא הייתי רוצה לחיות במדינה שבה שוטר יכול על דעת עצמו (אפילו קצין משטרה) לשלוח אותך לשבוע מעצר.

"קצת" דופק את עקרונות הדמוקרטיה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
מה הייתם עושים בלעדיי פה?:lol:

ולא התכוונתי לאונס.

 

התכוונתי שבדרך כלל ילד בן 17 שמתלהב ברמה קיצונית על הכביש הוא גם אותו בחור שעושה בעיות בפארקים...אבל לא מכליל, פשוט אומר...מה הסיכוי שחנון יקרע את הכבישים, יקח פניות ב80 ולא יפסיק לעשות קיק דאונים?הבנת את העיקרון?

ישר לתקוף?

 

אגב, למשל בFXP חושבים ש0-100 זה הכל. הבנת עכשיו את הבעיה?

 

משווים בין טויוטה קורולה למאזדה 3 איזה 0-100 יותר מהיר.

עכשיו תיתן לכמה ילדים כאלו רכב חזק, ספורטיבי עם מלא כח סוס ואני מציע לקרוא לFBI...

אם כבר, אפשר להמשיך פסיכואנליזה:

אולי דווקא חנון יוציא את האגרסיות שלו על הכביש כי הוא מרגיש "מוגן" בתוך מכונה מפלדה.

:lol:

 

אני חושב שלא צריך להגביל כוח סוס, אבל נהגים חדשים צריכים פהיות מוגבלים במהירות עד 90 קמש וכוחות G. זה יכסה השתוללות על הכביש. מי שמשתולל המערכת מיד שולחת נתוני מיקום למשטרה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

עוד פתרון במקום לחנך אנשים כמו שצריך.

 

ואז יתחילו לצוץ השאלות "איך אני מנטרל את ה'בטיחומת'?" [או כל שם פלצני שימציאו למכשיר הזה] בפורום הטכני, ו"שיטות" כאלה ואחרות יתחילו להופיע בכל מיני מדריכים באינטרנט.

 

אנשים יפחדו לבלום חזק כי זה יפעיל את ה'בטיחומת' כי זה יותר מדי כוחות G, לא לדבר על התחמקות ממכשול, זה כבר לא יקרה.

אבל לנסוע 90 קמ"ש בתוך העיר הם ימשיכו.

 

מכשור לא יכול להחליף את ההגיון האנושי, אין מה לעשות וכדי לשפר את המצב יהיה צורך בהשקעה בחינוך, באכיפה איכותית ומשמעותית והסבר לציבור בכל סט אכיפה כזה שאומרים "אנחנו מתכוונים לאכוף את העבירות X Y Z באופן מתוגבר". זה גם יחשוף לאלה שלא יודעים (כמו ההיא מכביש 5 שנוסעת 90 ולא מודעת לזה שהיא עוברת עבירה) את העבירות שהם עושים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

קיימת מערכת "בטיחומת" כפי שכיניתם אותה בצבא, לפי הנתונים האחרונית שראיתי המערכת אכן משפיעה על נהגים כשכל נהג יודע שברגע שיעשה שטות כל שהיא יתקשר קצין הרכב שלו למלווה הנסיעה וינזוף בו. נהג שקיבל בסוף החודש מתחת לציון מסויים נשלח לבירור עם גורם גבוה יותר (קב"ט היחידה).

 

ואם כבר הגבלות מוזרות על נהגים חדשים, למה לדעתכם לא להגביל נהגים חדשים להנעה קדמית או AWD בלבד?

הרי ידוע שהנעה אחורית הרבה יותר קשה לשליטה למי שלא יודע מה הוא עושה והרבה פחות סלחנית.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

אפשר להגביל מהירות לפי מיקום. בעיר עד 50, בשכונות צפופות 30. מחוץ לעיר 80 ובאוטוסטרדות 90.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מה שאולי תופס בצה"ל לא יתפוס באזרחות אצל אנשים פרטיים עם מכוניות פרטיות.

ונגיד וזה אמיתי, ילדים ערסים ימצאו דרכים לנתק או לעבוד על המערכת. גם אם לא, אז כשתיגמר להם תקופת המלווה/נהג חדש הם יתחילו להשתולל כדי "להרגיש את הרכב" וכתוצאה מכך יתווסף לציבור הנהגים עוד ערסוות דרכים מצוי.

מה עשינו בזה חוץ מלמכור לאנשים מערכות יקרות שמי שבאמת רוצה לנהוג כמו בן אדם לא צריך?

הנהג עצמו צריך להיות זה שמגביל את עצמו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מערכות כאלה זה להטיל אשמה לכיוון אחר ולתת למערכת אוטומטית לעשות עבודה של חינוך.

זה לא יעבוד וזה יגרום להרבה יותר בעיות

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לדעתי המערכת שמותקנת בפיאסטה החדשה מועילה,אבל לבוא ולהגיד שנהגים צעירים הם הכי בעייתים זה לחפש אשמים במכת מדינה שלא קשורה לסוג הנהג קחו דוגמאות:

א.רכב הספורט היוקרתי שעשה תאונה לפני פחות מחודש לא היה נהג חדש

ב.כתב הרכב שנתפס במהירות לא נורמלית בדרום.

 

אני אישית למדתי על בשרי אחרי שהייתי צריך להחליף סט רפידות אחריי חודשיים בלבד הבנתי שאני לא נוהג בזהירות או טוב והתחלתי לנהוג כמו בן אדם.

 

אין כמו הארנק בשביל להעביר את המסר

פורסם
לדעתי המערכת שמותקנת בפיאסטה החדשה מועילה,אבל לבוא ולהגיד שנהגים צעירים הם הכי בעייתים זה לחפש אשמים במכת מדינה שלא קשורה לסוג הנהג קחו דוגמאות:

א.רכב הספורט היוקרתי שעשה תאונה לפני פחות מחודש לא היה נהג חדש

ב.כתב הרכב שנתפס במהירות לא נורמלית בדרום.

 

אני אישית למדתי על בשרי אחרי שהייתי צריך להחליף סט רפידות אחריי חודשיים בלבד הבנתי שאני לא נוהג בזהירות או טוב והתחלתי לנהוג כמו בן אדם.

 

אין כמו הארנק בשביל להעביר את המסר

 

בהקשר לרכבים הארנק בארץ עובד טוב מאוד :)

 

ולא הצעתי את המערכת הצבאים כפתרון אלא נתתי דוגמא למערכת כזו בשימוש.

 

אני מציע דווקא לעשות אותו דבר בצי ליסינג למיניהם, כך שקצין הרכב שלהם יראה מה באמת עושים עובדי אלביט עם המאזדות שלהם.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

צריך לאכוף את החוק ע״י שוטרים שומרי חוק.

שאלו ישמשו דוגמא קודם.

פורסם
אם כבר, אפשר להמשיך פסיכואנליזה:

אולי דווקא חנון יוציא את האגרסיות שלו על הכביש כי הוא מרגיש "מוגן" בתוך מכונה מפלדה.

:lol:

 

אני חושב שלא צריך להגביל כוח סוס, אבל נהגים חדשים צריכים פהיות מוגבלים במהירות עד 90 קמש וכוחות G. זה יכסה השתוללות על הכביש. מי שמשתולל המערכת מיד שולחת נתוני מיקום למשטרה.

 

הנהגים של אלביט, דוגמא קלאסית לחנונים המרגישים מוגנים במכונת פלדה :lol:

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם

אני לא חושב שזה רעיון טוב. אני בכלל לא חושב שיש קשר ישיר בין הספק המנוע לבין הסיכון וכמות ההתנגשויות. רוב ההתנגשויות הן תוצאה של התנהלות לא נכונה בתנועה - אי שמירת רווח מהרכב לפנים, אי התאמת המהירות לתנאי הדרך (בעיקר לשדה הראיה), חוסר תשומת לב לדרך ונהיגה במצב שבו השליטה ברכב אינה מלאה (חולי, שיכרון, עייפות וכיוצ"ב). הקשר להספק המנוע במצבים אלו - מקרי ביותר.

 

רק אחרי כל סוגי ההתנגשויות האלו מגיעות התנגשויות שהן תוצאה של סטיה מהנתיב בעיקולים בשל אבדן האחיזה - אבל גם כאן הקשר לכוחות הסוס הוא מקרי. העניין העיקרי כאן הוא מידת האחיזה של הרכב בדרך, התנהגות הכביש שלו, הימצאות מערכת בקרת יציבות, תנאי הדרך ובעיקר - שיקול הדעת של הנהג.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

להגביל כוחות סוס?

להגדיל מלווה לשנה?

לתת קנסות על כול דבר קטן?

 

למה לא לדבר על פתרון הכי פשוט שישים סוף לכול הבעיות האלה? קוראים לו חינוך.

 

ברגע שתנחיל לאנשים את המושגים של כבוד הדדי, סבלנות, איכפתיות, אתה פשוט לא תצטרך את פתרונות הפלסטר האלה.


×
×
  • תוכן חדש...