Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4645 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קראתי ביקורות באמזון על דגם DEH-X6550BT של פיוניר, ודגמים דומים לו

והרבה מאוד אנשים התלוננו שהתאורה מסנוורת מידי,

ברמה כזו שחלקם החזירו את המכשיר (או פתחו אותו וצבעו בטוש שחור את הLEDים)!

יש פונקציה של דימר, אבל כולם אומרים שהיא כמעט ולא מעמעמת כלום.

 

יש למישהו HU כזה או דומה ויודע לספר אם זה באמת כזה נורא, ואם יש מה לעשות?

פורסם

המסך של ה4450BT בנוי נכון אין כל מיני צבעים מסנוורים כאלה ואני מניח שבדגמים החדשים יותר הם החליפו את המסכים לשונים יותר ועם צבעים יותר מסנוורים

פיתרון לבעיה לא חושב שיש בחושך הצבעים בולטים יותר בגלל החושך באור היום רואים פחות את התאורה של הרדיו דיסק כי יש שמש ואור יום

פורסם

הכל תלוי מה מיקומו של הרדיו דיסק.

היה מותקן אצלי בשברולט אופטרה פעם מכשיר דומה,מיקום הרדיו דיסק נמוך ולכן לא סינוור. לעומת זאת ברכב של אבא שלי (קיה קרניבל) מיקום המערכת גבוהה כמעט בגובהה העיניים והיה רדיו דיסק דומה שסינוור את הראבק!

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
הכל תלוי מה מיקומו של הרדיו דיסק.

היה מותקן אצלי בשברולט אופטרה פעם מכשיר דומה,מיקום הרדיו דיסק נמוך ולכן לא סינוור. לעומת זאת ברכב של אבא שלי (קיה קרניבל) מיקום המערכת גבוהה כמעט בגובהה העיניים והיה רדיו דיסק דומה שסינוור את הראבק!

 

איזה דגם היה אצלך בשברולט?

פורסם

לי יש את הדגם בגולף דור 4. המיקום אמנם יחסית נמוך אך הדימר עוזר הרבה.

בנוסף קיימות אפשריות של כיבוי התאורה בין לחיצות ואפשרות לבחור צבע ממגוון גדול מאוד, אולי כזה שלא יפריע.

פורסם
לי יש את הדגם בגולף דור 4. המיקום אמנם יחסית נמוך אך הדימר עוזר הרבה.

בנוסף קיימות אפשריות של כיבוי התאורה בין לחיצות ואפשרות לבחור צבע ממגוון גדול מאוד, אולי כזה שלא יפריע.

 

תודה רבה דניאל. גם אצלי הרדיו נמצא נמוך ובזכות התגובה שלך החלטתי בכ"ז לרכוש את המכשיר (בעיקר בגלל שבמקרה הכי גרוע אפשר לכבות את התאורה והרדיו ממשיך לנגן).

היום בלילה אני אבדוק ואדע מה באמת התאורה הזו שכולם שם מדברים עליה :)

×
×
  • תוכן חדש...