Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יצא לי לשמוע את כל הסטים של מורל. חלק שמעתי יותר חלק פחות, אבל בגדול לא התלהבתי כ"כ. הם נותנים סאונד טוב, אך התרשמתי הרבה פחות מהרבה אנשים אחרים שעשו ממורל משהו מדהים.

שמעתי את האלייט 3WAY, שומעים טוב אבל לא כמו שהרבה אנשים מתארים. בטח לא ברמה שמתקרבת ל-FNQ של רוקפורד (הסט הכי טוב ששמעתי עד היום. שמעתי אותו 3 פעמים ברכבים שונים, כל פעם התרשמתי מחדש).

 

לפחות מההכרות שלי עם מורל, לא מתלהב ולא חובב גדול שלהם. אני לא מדבר על זה שלכמעט כל לקוח (כמעט - יש יוצאי דופן) נשרף רמקול ולא תמיד פעם אחת. אז אמנם מורל מחליפים ישר ולא עושים בעיות, אבל עדיין שזה אצל הרבה זה אומר משהו.

אז מה אתה אומר אחי?

לא כדאי לקחת את המורל?

עדיף את ה P162S החדשים? של רוקפורד?

ואני גם מכיר 2 חברים שנשרף להם של מורל

פורסם

אני לא אומר לך לא לקחת את המורל. אני גם לא אומר לך לקחת את הרוקפורד. מה שאני ממליץ לך, זה פשוט לא למהר, לקחת את הזמן וגם אם יקח יותר מחודש, פשוט לשמוע את הסטים הנ"ל ואתה תוכל להחליט מה אתה יותר אוהב. כל סט ישמע אחרת ככה שאתה בכל זאת תצטרך להעדיף אחד מביניהם.

 

אני אוהב יותר את הרמקולים של רוקפורד, לא מדבר ספציפית על הדגם הזה (p162S) מול ההייבריד. מדבר בגדול.

 

אני כבר חצי שנה בודק את כל האפשרויות שלי לרכיבים. עד שאני לא אדע בוודאות מה אני הכי אוהב אני פשוט לא יקנה. כי בסופו של דבר אתה שומע סאונד. אתה לא שומע חברה או מותג מסוים. מה שתאהב תרכיב. הכי טוב.

הימים הקשים חלפו :-)

פורסם

איך אתה יכול להשוות בכלל את הסידרה הכי נמוכה של רוקפורד לסידרה כמעט הכי גבוהה של מורל?

גם המחיר שונה לגמרי! האוביישן עולה בסביבות ה-2200 שקל בחנות המפעל, ולכן אפשר להשוות אותו לרוקפורד X162S - ואפילו לא!

 

מצאתי את הרוקפורד X162S בחנות באינטרנט ב-300 דולר ואני בטוח שיש מחיר יותר נמוך מזה.

האוביישן עולה באירופה בסביבות ה-500 דולר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...