Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מקקים השתוללו בתוך הרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4620 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קללות בבלוג גם זכות שלי. זה התגובה שלי נורמלית כשהבנתי מה קורא.

מי שמעוניין, תבאו עם משפחות, נסגור אותכם ברכם עם ג'וקים ונלמד מילים חדשות.

 

היום התקשרו מהונדה. פגישה בחמישי בטופ קאר בנתניה ב12.

 

אתמול פגשתי חבר בראשון לציון שקנה לפני חודשיים סיוויק רמת אבזור ספורט. חיפשתי אנשים כמוני לבדא שזה לא מיקרי.

בדקתי ומצאתי אותה ההתקנה חמורה. הוספתי תמונות בבלוג.

הונדה סיוויק 5D קומפורט, אוטומט, שנת 2013: בלוג הרכב

סקודה פאביה (5J) ספורט, 1.2 TSI י (105 כ"ס CBZB), ידנית (02T-LMG), שנת 2011: בלוג הרכב

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אולי זו לא אשמת הונדה (היצרן) אבל בהחלט יתכן שזו אשמת הונדה (היבואן, כלומר מאיר). מילא אם היו 2-3 מקקים בוגרים, אז היה אפשר לפטור את העניין כפשלה בתנאי אחסון. אבל קטנים כבר מעידים על ביצים - וזה כבר יותר בעייתי. ראיתי כבר נחשים וחרקים אחרים ברכבים, אבל בשום מקרה לא היה מדובר במושבה כמו באשכול זה.

מעניין אותי איך יפתרו את הבעיה. ריסוס? מה יעשו עם מושבים שעלולים ״לתפוס״ את הריח?

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אני קיבלתי את הרכב לפני כשלושה שבועות ואני יכול להעיד שלא היה לי ולו גרגר ( שלא לדבר על חרקים ) ברכב .

נקי ומסודר ( למעט פגם של חצי סנטימטר בצבע ליד האנטנה )

 

אני מרוצה בכל אופן ומקווה שהכל יפתר לשביעות רצונך ותוכל להתחיל להנות מהרכב ( אמנם קנית אוטומט אבל אתה תהנה בכל מקרה ) אני בטוח שכל המקרה ממש לא נעים .

 

בהצלחה

פורסם

חברים, אני כבר מרוצה מאז שטפלתי בבעיה באצמי - פתח אטום.

 

סיוויק החדשה נהדרת ואמינה. ועכשיו יש גם מבצע עליהם - ב6 אלף פחות ממה שקניתי.

רק תבדקו אצל הנציג מכירות "מה עם הג'וקים" אם אתם מזמינים חיישנים או מקבלים "מתנה" :-)

הונדה סיוויק 5D קומפורט, אוטומט, שנת 2013: בלוג הרכב

סקודה פאביה (5J) ספורט, 1.2 TSI י (105 כ"ס CBZB), ידנית (02T-LMG), שנת 2011: בלוג הרכב

פורסם

בפגישה בחמישי היו:

- אילן כהן - מנהל מוסך טופ קאר נתניה

- נורית מור - מנהלת תחום לקוחות מאיר

- ליאור כהן - מנהל תחום תמיכה טכנית מאיר

- חבר שלי מחיפה עם סיוויק חדשה גיר ידני.

 

מסקנות הן:

- התקנה חמורה, הם עשו "שיעורי בית"

- לקוחות שרכשו רכבים חדשים לא יזמנו לתיקון

- מקקים הגיעו לחלל הרכב לא דרך החור המדובר. בגדים שלי, חלונות פתוחים וכו.

- אין פיצוי אבל... בגלל המקרה לא נעים - טיפול ראשון חינם. אני לא לקחתי נתח מושלך הזה. כששאלו מה אני חושב "שהסיפור הזה יהיה מאחורינו" אמרתי שהוצאות הריסוס ושלושה טיפולים לפחות. אז נורית אמרה שהיא לא באה למשא ומתן.

 

נורית הייתה מאוד אגרסיבית. מוזר שהיא באה במיוחד לפגישה הזות לזרוק טיפול חינם :-) אפשר היה לעשות את זה דרך הטלפון ולא לבזבז זמן של חמישה אנשים אם זה לא הונדה אשמה...

ה"כ הפגישה עברה בשלום בגלל ליאור ואילן. היה מעניין להכיר אותם ולדבר.

 

אני אמשיך עם הסיפור הזה. זה לא גמור. כל העובדות נגדם.

הונדה סיוויק 5D קומפורט, אוטומט, שנת 2013: בלוג הרכב

סקודה פאביה (5J) ספורט, 1.2 TSI י (105 כ"ס CBZB), ידנית (02T-LMG), שנת 2011: בלוג הרכב

פורסם

מסקנות הן:

- מקקים הגיעו לחלל הרכב לא דרך החור המדובר. בגדים שלי, חלונות פתוחים וכו.

 

כל העובדות נגדם.

 

דווקא מדבריך נשמע שהעובדות נגדך, לא ברור לי מה עוד תוכל להוציא מהם (ועל איזה בסיס).

פורסם
בפגישה בחמישי היו:

- אילן כהן - מנהל מוסך טופ קאר נתניה

- נורית מור - מנהלת תחום לקוחות מאיר

- ליאור כהן - מנהל תחום תמיכה טכנית מאיר

- חבר שלי מחיפה עם סיוויק חדשה גיר ידני.

 

מסקנות הן:

- התקנה חמורה, הם עשו "שיעורי בית"

- לקוחות שרכשו רכבים חדשים לא יזמנו לתיקון

- מקקים הגיעו לחלל הרכב לא דרך החור המדובר. בגדים שלי, חלונות פתוחים וכו.

- אין פיצוי אבל... בגלל המקרה לא נעים - טיפול ראשון חינם. אני לא לקחתי נתח מושלך הזה. כששאלו מה אני חושב "שהסיפור הזה יהיה מאחורינו" אמרתי שהוצאות הריסוס ושלושה טיפולים לפחות. אז נורית אמרה שהיא לא באה למשא ומתן.

 

נורית הייתה מאוד אגרסיבית. מוזר שהיא באה במיוחד לפגישה הזות לזרוק טיפול חינם :-) אפשר היה לעשות את זה דרך הטלפון ולא לבזבז זמן של חמישה אנשים אם זה לא הונדה אשמה...

ה"כ הפגישה עברה בשלום בגלל ליאור ואילן. היה מעניין להכיר אותם ולדבר.

 

אני אמשיך עם הסיפור הזה. זה לא גמור. כל העובדות נגדם.

 

קראתי את הבלוג שלך וגם את השרשור הזה ואני חייב לומר לזכותך, שאתה אדם יסודי ומשתף את החברים במידע חשוב ואינפורמטיבי. פה הסתיימו המחמאות.

קנית רכב חדש ועברת חויה לא נעימה בכלל, בגלל התקנה רשלנית. בא היבואן, מציע להיפגש איתך עם נציגים בכירים מטעמו ומציע לך הצעה לפיצוי. יכול מאוד להיות שההצעה לא מתאימה, אבל התחושה שאתה מעניק כאן ובבלוג היא שאתה רק מחפש אותם בקטנות ומת לשגע אותם. נראה שאתה משתמש בבלוג ובפורום כמנוף ללחץ על היבואן. ממליץ לך לתבוע את מקים חברת הונדה, חבל לבזבז את הזמן מול היבואן. קנית רכב, תנסה להנות ממנו, במקום לנהל מלחמות מיותרות. היה פה בפורום מקרה של איש שלמרות שפיאט הלכו לקראתו וניסו לעזור לו מחוץ לתקופת האחריות, הוא טינף עליהם והקליט אותם. משום מה, יש לי הרגשה שאתה מאוד דומה לו ולא לטובה. העובדה שאתה משתמש בקללות, ממש לא מוסיפה לך.

פורסם

מזמן לא קראתי פוסט שכתוב בו כל כך הרבה על כלום.

הגוקים לא נכנסו משם. הרבה יותר קל להם להכנס מהדלתות, מהחלונות, מתא המטען כשהוא פתוח ועוד.

חבל על יצר התביעות שלך שיקלקל לך את חווית השימוש מהרכב.

פורסם
קראתי את הבלוג שלך וגם את השרשור הזה ואני חייב לומר לזכותך, שאתה אדם יסודי ומשתף את החברים במידע חשוב ואינפורמטיבי. פה הסתיימו המחמאות.

קנית רכב חדש ועברת חויה לא נעימה בכלל, בגלל התקנה רשלנית. בא היבואן, מציע להיפגש איתך עם נציגים בכירים מטעמו ומציע לך הצעה לפיצוי. יכול מאוד להיות שההצעה לא מתאימה, אבל התחושה שאתה מעניק כאן ובבלוג היא שאתה רק מחפש אותם בקטנות ומת לשגע אותם. נראה שאתה משתמש בבלוג ובפורום כמנוף ללחץ על היבואן. ממליץ לך לתבוע את מקים חברת הונדה, חבל לבזבז את הזמן מול היבואן. קנית רכב, תנסה להנות ממנו, במקום לנהל מלחמות מיותרות. היה פה בפורום מקרה של איש שלמרות שפיאט הלכו לקראתו וניסו לעזור לו מחוץ לתקופת האחריות, הוא טינף עליהם והקליט אותם. משום מה, יש לי הרגשה שאתה מאוד דומה לו ולא לטובה. העובדה שאתה משתמש בקללות, ממש לא מוסיפה לך.

תודה על הפידבק.

 

הרכב בן 4 חודשים וגם הבלוג. אין שם כרגע הרבה מידע כמו שיש בבלוג של פאביה. זה כמובן ישתנה עם הזמן.

 

היבואן לא מציע פיצוי עבור התקנה רשלנית - זה חשוב ואני לא מסכים עם זה.

הייתי פותח רכב בבוקר לנסוע לעבודה ובערב הביתה, לובש כפפות ומוציא 2-3 רצים בתא המטען ובודדים על המושבים. כולם "מבוגרים", לא תפסתי מקקים קטנים.

לא רציתי להשתמש ברכב. הסתכלתי לחברים לרכבם בני 5-10 שנים ולא הייתי מבין מה קורא איתי. מי שלא עבר את החוויה כזאת קשה להבין. איך הייתם מרגישים שמסתכלים עליכם מרכב אחר וראים שיש לך ג'וק על החלון מבפנים? עצוב...

 

טוב. אני מבין שלקחת אחריות על זה להונדה... זה לא יקרה.

מטרת הבלוג שלי להעביר מידע שימושי. במקרה גם על התקנות.

 

קללות. שפה שניה של כולם. מזמן לא ראיתי בן אדם שמדבר כמו פיטן.

היום בבוקר בראדיו 99 או 100 FM, לא זוכר, כל הזמן: זין, זין, זין... עוד לא התרגלתם?

הונדה סיוויק 5D קומפורט, אוטומט, שנת 2013: בלוג הרכב

סקודה פאביה (5J) ספורט, 1.2 TSI י (105 כ"ס CBZB), ידנית (02T-LMG), שנת 2011: בלוג הרכב

פורסם
מזמן לא קראתי פוסט שכתוב בו כל כך הרבה על כלום.

הגוקים לא נכנסו משם. הרבה יותר קל להם להכנס מהדלתות, מהחלונות, מתא המטען כשהוא פתוח ועוד.

חבל על יצר התביעות שלך שיקלקל לך את חווית השימוש מהרכב.

רכב סגור כל הזמן. כולל חלונות ודלתות. רק כשנכנסים לאוטו ויוצאים.

להכנס בכמויות כאלא דרך מה שאמרתה - אין מצב אצלי.

 

סוף סוף נהנה, תודה.

הונדה סיוויק 5D קומפורט, אוטומט, שנת 2013: בלוג הרכב

סקודה פאביה (5J) ספורט, 1.2 TSI י (105 כ"ס CBZB), ידנית (02T-LMG), שנת 2011: בלוג הרכב

פורסם

מה הקשר הונדה? זה היבואן .. ולמה הסכמתם לקבל אוטו דפק?!

ברכישת רכב מהיובואן הוא מחויב לBRAND NEW זתומרת רכב שלא עבר שום תיקון

על כל הזמן שהם מרכו אותך על טיפול הרכב עד שהם מצאו וכל הימים שפירקו תאוטו כדי לטפל בבעיה

זה עילה לקבל את כל הכסף בחזרה עם פיצוי של לפחות 30-40 אלף שקל בלי הוצאות משפט שמוכוסים על ידם.

 

ולמה בכללי לקנות רכב הונדה? זה הזבל של הזבל .... תקנה טויוטה אפילו סקודה המעפנה יותר אמינה מהונדה

מה לא שמעת על :

Top Gear

5 Gear

motrtrand

euro5

וכל מדבר אחר? פ'גו צרפתית על סף סגירה יותר טובה מהונדה ברכבים

פורסם
מה הקשר הונדה? זה היבואן .. ולמה הסכמתם לקבל אוטו דפק?!

ברכישת רכב מהיובואן הוא מחויב לBRAND NEW זתומרת רכב שלא עבר שום תיקון

על כל הזמן שהם מרכו אותך על טיפול הרכב עד שהם מצאו וכל הימים שפירקו תאוטו כדי לטפל בבעיה

זה עילה לקבל את כל הכסף בחזרה עם פיצוי של לפחות 30-40 אלף שקל בלי הוצאות משפט שמוכוסים על ידם.

 

ולמה בכללי לקנות רכב הונדה? זה הזבל של הזבל .... תקנה טויוטה אפילו סקודה המעפנה יותר אמינה מהונדה

מה לא שמעת על :

Top Gear

5 Gear

motrtrand

euro5

וכל מדבר אחר? פ'גו צרפתית על סף סגירה יותר טובה מהונדה ברכבים

 

ומה ההשכלה המשפטית של כבודו?

40 אלף ש"ח פיצוי- על איזה נזק?

ואני מתעלם משאר הגיבובים שזרקת פה לחלל האוויר- שעמוס השרת יתמודד עמם.

 

ולפותח השרשור: את דעתי כבר אמרתי אך בכל מקרה הייתי מבקשד פתרון של הבעיה,

תיקון ההתקנה וריסוס הרכב. טיפול ראשון מתנה בהחלט יכול להיות פיצוי הולם ל"נזק" שנגרם.

אם הם לארג'ים שייתנו לך רכב חליפי בזמן שהרכב מאושפז לתיקון+ ריסוס.

 

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
ומה ההשכלה המשפטית של כבודו?

40 אלף ש"ח פיצוי- על איזה נזק?

ואני מתעלם משאר הגיבובים שזרקת פה לחלל האוויר- שעמוס השרת יתמודד עמם.

 

ולפותח השרשור: את דעתי כבר אמרתי אך בכל מקרה הייתי מבקשד פתרון של הבעיה,

תיקון ההתקנה וריסוס הרכב. טיפול ראשון מתנה בהחלט יכול להיות פיצוי הולם ל"נזק" שנגרם.

אם הם לארג'ים שייתנו לך רכב חליפי בזמן שהרכב מאושפז לתיקון+ ריסוס.

 

 

עידן

אני מדבר מנסיון "_" איזה בורות מוח.

אתה מוזמן להציץ גם באתר תקדין יש שמה אנשים שקיבלו רכבים עם אבק בפנים טביעות ידים באבק

והרכב לא עבר שטיפה פנימית כבדה!! על ידי היבואן והם זכו ב 20 אלף שקל פיצוי בלי הוצאות משפט

וביטול קנית הרכב

פורסם

אתעלם מה"_" המוזר שלך ואתייחס לגופו של עניין ולא לגופו של כותב (אתה...)

בוא תפנה אותו לפס"ד האמור.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר


×
×
  • תוכן חדש...