Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי לרכב פיוניר 760 שעלה לי 1550 וזוג רמקולים 6 על 9 של קנווד 250 וואט מהסדרה החדשה (זאתי שבאה עם קופסא שחור אדום) שעלו 400

ועוד עבודה 200

הויכוח המציק שלדעת חבר שלי דפקו אותי במחיר של הרמקולים והעבודה,

לדעתי זה ממש מחיר מצחיק, הוא משווה את העבודה של להתקין רמקולים מאחורה וכל הקטע של העברת חוטים להתקנה של HD .......

אז בשביל השקט שישרור ברכב אני צריך את עזרתכם ותציאו אותי צודק

פורסם

אין להשוות את העבודה של להתקין רמקולים מאחורה להתקנה של ה HU

 

ובקשר להתקנה של ה6x9, איזה רכב יש לך? היה צריך לעשות חיתוך מאחורה או שהם התאימו?

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

פורסם

זה מחיר נמוך וסביר מאוד. רוב המתקינים לוקחים

300 350, לחבר שלי התקין הד יוניט ו6X9סתם טמבל

באיכות התקנה גרועה ביותר ב500 והוא יצא מזה פראייר

אמרתי לו שהייתי מתקין לו את זה באיכות נורמלית ב200 שקל

הוא כמעט התעלף

פורסם

תגיד לו שהוא צודק ושיפסיק לז**ן במוח כמו מקדחה

 

תמיד זה עובד...

בדרך כלל בשביל רדיו דיסק לוקחים 100 שקל התקנה ואם יש לך חיתוך מאחורה והיה צורך להריץ חוטים מהחלק האחורי של הרכב לחלק הקדמי אז זה גם מחיר סבבה

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

התקנה של רדיו דיסק עולה 50 שקל

 

ו200 שקל על העבודה של הרמקולים זה מחיר סבבה בקיצור.

 

אני לא יודע כמה הרמקולים שקנית שווים, אני לא רוצה להגיד לך סתם.

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

פורסם

רועי, איזה שוני יש בין התקנת רמקולים אחוריים למגבר ?

אם לא צריך לעשות חיתוך פח, או חיתוך של התאמת הרמקול, אז המגבר יהיה יותר קל מבחינת עבודה

אך לא בגלל החיווט.

משמע ההבדל לא צריך לחרוג את ה100 שקל, אם רוצים לקחת על המגבר "אקסטרה"......

 

בכל אופן המחירים נשמעים סבירים אני לא מבין למה חבר שלך חשב אחרת, ואם הוא אכן חשב אחרת

הוא לא יכל להפנות אותך לבן אדם בהתאם ?

זה חבר זה !?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...