Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי כמה שאלות בנוגע לבעיות שהתחילו לצוץ בזמן האחרון בלאנטיס שלנו..

פירסמתי כאן תקציר מצולם של הטיפול האחרון, שנערך לפני כארבעה חודשים ב135K ק"מ, כעת האוטו ב144K בערך, והגיע הזמן להחליף שמן.

(אני יודע שרצוי יותר מוקדם, אבל אבא שלי איבד את הטלפון של המכונאי ואמר שזה לא נורא.:roll:)

 

לפני כשלושה שבועות החלו השסתומים לתקתק, כהרגלם כשהשמן מתיישן, ולפני כשבוע המנוע התחיל לצלצל בצורה רצינית!

לגבי התקתוקים, אני יודע שהבעיה נובעת מהמרימים ההידראולים.

האם מתי שהם מתחילים לתקתק זה כבר אומר שזמנם חלף? האם חייבים להחליף אותם?

והאם נגרם נזק למנוע במצב כזה?

 

מה שהרבה יותר מטריד אותי הוא כמובן בעיית הצלצולים.

הבנתי שהם דטונציות לא רצוניות.

מה הגורמים להם? (את הגורמים הכלליים אני יודע, אבל האם אולי יש בעיה ספציפית ברכב הזה? והאם יש סיכוי שזה בגלל השמן??)

אבא שלי שאל את המכונאי בטלפון והוא הציע לבדוק את המים ברדיאטור (כנראה חשב שהמנוע מתחמם ואז אין טעינה), אבל הכל תקין במערכת הקירור ובחום המנוע.

זה פשוט ממש מדאיג אותי!

האם נגרם למנוע נזק ממשי למנוע ככה?

אבא שלי יקח אותה למכונאי להחלפת שמנים רק שבוע הבא, יש סיכוי שזה מה שיסדר את הבעיה?!

לדעתי צריך לקחת אותה לחברה לבדיקת מחשב לגבי תזמון ההצתה, לא?

 

ועוד משהו, האם מאמץ המנוע במצב כזה גורם לבלאי מואץ? כי ממש מטריד אותי איך שאחי נוהג עליה כשהיא ככה.. אז רציתי לדעת עד כמה זה הורס יותר מנורמלי.

 

אני יודע שההודעה מלאת שאלות, אעריך מאוד את תגובותיכם!

בתודה רבה,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם

שאלת המון שאלות...כנראה שאנשים קצת איבדו כיוון בים השאלות ...בגדול הייתי עונה לך.

 

תעשה כל מה שאמרת כמה שיותר מוקדם...שמן+פילטר+פילטר אויר+פלגים???(לא בטוח)

 

תיבדוק חיישנים עם יש-גש למוסך שיעשו טיפול ויבדקו לך הכל עם מחשב

 

מומלץ לרוקן פחית K44 בעת מילוי 1\2 מכל דלק ונסוע קצת יותר חזק מהרגיל

 

תיגמור בערך עוד טנק דלק ולאחר מכן בצע הטיפול.(ע"מ לרוקן את השמן הישן ביחד עם שאריות הפיח שהתנקזו אליו לאחר הטיפול בK44.

 

ניצן

פורסם

ננסה לעשות סדר בבלגן :

א. כשמנוע מצלצל יש להפחית העומס עליו, קרי הורדת הרגל מדוושת ההאצה.

ב. מנוע מצלצל ב-90 אחוז מהמקרים עקב דלק לא איכותי (מהול בנפט או יותר גרוע מים), אפשרויות נוספות זה חיישן.

ג. לא מכיר קשר בין התיישנות השמן לתיקתוקים של מרימי השסתומים, בכל מקרה רצוי מאד מאד להחליף שמן כל שנה או 15K (הקודם מבינהם), יש להקפיד על שמן עפ"י מפרט היצרן ושאינו פג תוקף.

ד. בכל מקרה במזדה אין כיוון שסתומים.

ה. לא מבין קשר למים ברדיאטור וטעינה וכל מה שכתבת.

 

בקיצור, סע להחליף פילטרים (רצוי גם פילטר דלק),שמן, מלא דלק 98 ותוסף ותקווה לטוב.

פורסם
יש לי כמה שאלות בנוגע לבעיות שהתחילו לצוץ בזמן האחרון בלאנטיס שלנו..

פירסמתי כאן תקציר מצולם של הטיפול האחרון, שנערך לפני כארבעה חודשים ב135K ק"מ, כעת האוטו ב144K בערך, והגיע הזמן להחליף שמן.

(אני יודע שרצוי יותר מוקדם, אבל אבא שלי איבד את הטלפון של המכונאי ואמר שזה לא נורא.:roll:)

 

לפני כשלושה שבועות החלו השסתומים לתקתק, כהרגלם כשהשמן מתיישן, ולפני כשבוע המנוע התחיל לצלצל בצורה רצינית!

לגבי התקתוקים, אני יודע שהבעיה נובעת מהמרימים ההידראולים.

האם מתי שהם מתחילים לתקתק זה כבר אומר שזמנם חלף? האם חייבים להחליף אותם?

והאם נגרם נזק למנוע במצב כזה?

 

מה שהרבה יותר מטריד אותי הוא כמובן בעיית הצלצולים.

הבנתי שהם דטונציות לא רצוניות.

מה הגורמים להם? (את הגורמים הכלליים אני יודע, אבל האם אולי יש בעיה ספציפית ברכב הזה? והאם יש סיכוי שזה בגלל השמן??)

אבא שלי שאל את המכונאי בטלפון והוא הציע לבדוק את המים ברדיאטור (כנראה חשב שהמנוע מתחמם ואז אין טעינה), אבל הכל תקין במערכת הקירור ובחום המנוע.

זה פשוט ממש מדאיג אותי!

האם נגרם למנוע נזק ממשי למנוע ככה?

אבא שלי יקח אותה למכונאי להחלפת שמנים רק שבוע הבא, יש סיכוי שזה מה שיסדר את הבעיה?!

לדעתי צריך לקחת אותה לחברה לבדיקת מחשב לגבי תזמון ההצתה, לא?

 

ועוד משהו, האם מאמץ המנוע במצב כזה גורם לבלאי מואץ? כי ממש מטריד אותי איך שאחי נוהג עליה כשהיא ככה.. אז רציתי לדעת עד כמה זה הורס יותר מנורמלי.

 

אני יודע שההודעה מלאת שאלות, אעריך מאוד את תגובותיכם!

בתודה רבה,

שחף בן צבי.

עד לפני כמה חודשים היתה לי לאנטיס 96 וגם לי(כמו לכל המאזדות)

היה תקתוקים מהשסתומים בדיוק כמו שאתה מתאר(זמן מה לאחר החלפת השמן).

לי תמיד אמרו לא להתרגש מזה..

 

לגביי הצלצולים כמעט בטוח שזה קשור לדלק- גם לי זה היה,

תבדוק את עניין הדלק אולי צריך להחליף תחנה.

מסנן דלק- אם לא החלפת.. אולי הוא סתום.

חוטי הצטה- אם אתה מרגיש גמגומים ותאוצה לא חלקה..

 

רשמתי בערך את כל מה שאני זוכר שהיה לי בדיוק בקילומטרז' שאתה רושם כאן..

אולי עזרתי,

 

תומר.

פורסם

עדכון למי שזה מעניין אותו:

 

אבא שלי לקח את האוטו למכונאי לפני כמה ימים:

 

הוחלף השמן ובוצע כיוון הצתה.

 

עכשיו האוטו מרגיש הרבה יותר נורמלי, הצלצולים נעלמו והתקתוקים ישנם אך כמעט חרישים.

 

וכל זה עלה רק 100 ש"ח!

בברכה,

שחף בן צבי.

×
×
  • תוכן חדש...