Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

קודם כל רציתי לאחל שנה טובה לכולם!!!

וגם להגיד תודה לכל מי שסייע לי במהלך הפרוייקט הזה.

 

היום סיימתי לעשות יישור קו + תיקון חור באגזוז לפליסיה שקניתי לפני שבוע.

 

העבודה שבוצעה.

1. כאשר הרמתי את האוטו על הליפט במוסך ראינו שיש חור בדוד המרכזי הדוד הוחלף בחלק חדש. עלות החלק 330 ש"ח

2. הוחלפה גומייה בפעמון גלגל ימין קידמי הישנה פשוט נראתה עייפה מידי אז למען השקט היא הוחלפה.

3. הוחלף שמן + פילטר

4. הוחלפו ארבע פלאגים של DENSO

5. הוחלף ניזול קירור

6. הגומי של הפקק של המיכל העיבוי היה אכול הוחלף לפקק חדש

7. נבדקו הברקסים - תקין

8. פילטר אוויר הוחלף

9. בוצע בדיקת לחץ למערכת הקירור לוודא שאין נזילות

10. הוחלפה תושבת לאגזוז.

11. רצועת מנוע נראית בסדר ללא סדקים אך היא תוחלף בהקדם הוזמנה אחת מאיביי

12. הרבה הרבה עבודות קוסמטיקה לסלון של הרכב. (ריפוד והחלפת פלסטיקה שבורה.)

 

חשוב לציין שהאגזוז היה פרוייקט קשה מאוד לביצוע מחר והלבשות היו חלודות והיה קושי להפריד את החלקים.

 

500 ש"ח על החלקים והעבודה במוסך + הדוד שעלה עוד 330 ש"ח.

 

סה"כ 830 ש"ח.

 

ועכשיו סוף סוף אגיע לחלק שבגללו פתחתי את הפוסט הזה.

 

המנוע נכבה באופן רנדומלי (לעיתים רחוקות) בהילוך סרק (ברמזור אדום, לחיצה על הקלאץ, או סתם בעמידה)

אתמול בלילה שמתי לב שיש ב COIL זליגה של ניצוץ בחיבור של הכבל שהולך למפלג.

מסומן בתמונה.

האם זה אומר שה COIL תקול ואני צריך להחליפו? או המפלג? הכבל נראה תקין לגמרי ללא סקדים או קורוזיה על החיבורים.

 

דבר נוסף לאחר שהמנוע הגיע לטמפרטורת עבודה פתחתי את הפקק שמן של המנוע שמעתי רעש של "בעבוע" וראיתי טיפות מים רותחות (כמו ששפוכים מים לסיר חם) מעל בית השסתומים, לא מדובר בכמות רצינית ממש טיפות בודדות בגודל של ראש של עט. האם זה נורמלי??

 

סרטון מצורף יעזור?

 

תודה מראש על העזרה ניר.

0986221000.jpg

Skoda Felicia 1.6 M.P.I 2000

×
×
  • תוכן חדש...