Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

ברשותי פורד פוקוס 2004 אתמול בערב נדלקה נורית המצבר. היום בבוקר ניסיתי להניע ללא הצלחה והנעתי לבסוף עם כבלים.

הצלחתי לנסוע קילומטרים בודדים והאוטו נכבה. קראתי לאיש מצברים שהחליף לי את המצבר, ונסעתי לשלום.

אחה"צ שוב תוך כדי עמידה בחנייה נכבה לי הרכב מבלי אפשרות להניע.

 

מה יכולה להיות התקלה? ואם כן מה סדר גודל העלות?

 

תודה מראש.

פורסם

אם נורית המצבר דולקת בלוח השעונים זה אומר שאין לך טעינה, הבעיה היא האלטנרנטור וסביר להניח שגם המצבר הקודם תקין, פשוט נסעת על המצבר עד שנגמר מכיוון שאין טעינה...

 

ליאור

פורסם

מחזק את זה שמעליי. עקרונית, רכב יכול לעבוד ללא מצבר (אני עדיין לא נעול אם זה בריא או לא בריא למערכת החשמל אבל זה אפשרי שמנוע יעבוד ללא מצבר לאחר שהותנע).ברגע שהמנוע עובד האלטרנטור מספק את כל צרכיו החשמליים של המנוע. לפיכך הטענה שהמצבר לא היה מספיק טעון לא תופסת כאן. יש הבדל בין רכב שהשתגע לאחר שניתקו לו את המצבר לבין רכב שהמצבר התרוקן או לא תקין והתניעו אותו בעזרת כבלים.

 

כולי צער שבעל העסק רק דחף לך מצבר חדש בלי להתעמק בבעיה.

 

בדרך כלל, הדבר שהולך קודם כל זה הפחמים. אבל זה בכל זאת מפליא שהרי מדובר ברכב חדיש יחסית. באוטו של גיסי הלכו הפחמים לאחר קרוב ל 20 שנה של שימוש ברכב. רק תתאר לך כמה שעות מנוע מדובר פה ב 20 שנים.

 

דרך אגב, ברצוני לשבח את מצברי אנגייזר. יש לי מצבר בן שלוש שנים. 46 אמפר שעה עם 420 (אם אינני טועה) אמפר כושר התנעה. הלך ברכב של גיסי האלטרנטור בזמן שלקחתי אותו לנסיעה. מן הסתם, הרכב נסע על "כוחו" של המצבר. הנ"ל החזיק מעמד לאורך 50 ק"מ עד אשר הוא התמוטט סופית וזה קרה בדיוק בחניה של הבית. סידרתי את האלטרנטור, נסעתי נסיעה ארוכה בין עירונית של 30 דקות והמצבר עובד כמו חדש. למרות שהוא התרוקן ל0 וולט הוא מתפקד היטב לאחר ההטענה על ידי האוטו.

שאפו לאנגייזר.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

×
×
  • תוכן חדש...