Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4684 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עיצבו אתר חדש, ניראה טוב ונוח לניווט אבל... 0 פרטים על הרכב למעט מחיר התחלתי ותמונות. עבור כל מידע אחר צריך להשאיר פרטים בכדי שאיזה נודניק יתקשר אליך. ברור לי האלמנט השיווקי בזה, אבל ראבק אפילו לדעת מה הגרסאות של כל דגם ודגם אי אפשר לקבל מהאתר, עבורי לפחות זה שלום ולהתראות אצל המתחרים.

פורסם

אין דבר שאני שונא יותר מ"התקשר לקבלת הצעת מחיר".

אין כוח לזיבולי שכל.

כשאני נכנס לאתר כלשהו ולא רואה תג מחיר ליד המוצר אני עובר הלאה.:evil:

 

שלא נדבר על חנויות שאתה מתקשר ואומרים לך "אנחנו לא יכולים להגיד מחירים בטלפון, תגיע לחנות".

וואלה, אני אבזבז את הזמן שלי ואגיע לחנות כדי לדעת אם המחיר מתאים או לא מתאים לי. NEXT.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הם רוצים לסנן לקוחות פוטנציאליים, רק מי שבאמת מעוניין לקנות יתקשר. כן, זה מפגר ומעצבן.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הם עושים את זה בשביל לדוג לקוחות וללחוץ עליהם.

בנאדם מתקשר לשאול באיזה צבעים היא מגיעה ואז מבלבלים לו את השכל על 1000 דברים אחרים שהוא לא שאל עליהם.

באתרי יצרנים בחו"ל רוב הפרטים הרלוונטיים מופיעים בלי טריקים ושטויות.

פורסם

ברוב האתרים הנורמליים בחו"ל אתה יכול גם לבחור אופציות, צבעים ושלל קונפיגורציות לרכב. אצלנו, באמת, עושים טובה אם מחביאים איפהשהוא את המחיר...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...