Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4701 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב , ע"מ לנקות את הביוב (אני מתכוון לכך ששופכים בפתח של הכיור ) , נקודת ביקורת ברצפה(היכן שיש מכסה פלסטיק אטום במקלחת ) .

 

 

ראשית החומר מאוד מסוכן למשתמש - נדרש לפתוח חלון , ללבוש נעליים גבוהות , חולצה ארוכה ומכנס ארוך , אני שם כמובן גם משקפי מגן , ומסיכת חצי פנים .

 

לאחר ששופכים את הסודה קאוסטית , נאמר לי שלאחר מכן עלי לשפוך מים לאט לאט , מה גורמים , או לשם מה שופכים מים לאחר ששמים סודה קאוסטית ? .

 

כמה זמן לאחר ששפוכים את הסודה קאוסטית - אסור לפתוח מים ? .

 

שאלה נוספת - היא ניקוי של אותם דברים בביוב , אך הפעם עם חומצת מלח , האם גם עם חומצת מלח צריך לשפוך מים לאחר ששופכים לביוב ? .

 

האם כל חומר מנקה לכלוך אחר ? , כוונתי האם חומר אחד מנקה שומנים כאלה או אחרים וחומר השני שומנים אחרים ? .

 

תודה מראש .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

המים מתחילים את התגובה הכימית של החומר.

 

תן לחומר רבע שעה להגיב.

 

אתה לא יכול לשפוך לשם מה שאתה רוצה, אם יש לך צנרת PVC אתה צריך חומר שלא יפגע בו.

פורסם

מזה גם אני חושש, החומצה עלולה פשוט לאכול את הצינור. תנסה קודם שירשורית. הבזל הקפיצי הזה. הייתי גם שוקל לנסות עם מכשיר לשטיפת מים בלחץ.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

אין לי נסיון עם חומרים אלה מעבר ל"סנו אינסטלטור".

תביא בחבון שמדובר בחומאים מאכלים ואם הם בריכוז גבוה הם עלולים לגרום כויות קשות.

השילוב של השניים יגרום תגובה כימית עזה ומסוכנת ביותר. לא לנסות!!

בסופו של דבר הטיפול הטוב ביותר יהיה עם חוטר או עם מקדחה ייעודית. לדעתי עדיף לשלם לשרברב תמורת שירותיו - גם מישהו אחר יתעסק בג'יפה, גם תמנע משימוש בחומרים מסוכנים וגם סביר שתחסוך נזק לצנרת, נזק שתיקונו עלול לעלות הרבה אלפי שקלים, ונזקים משניים יכולים להיות בסדרי גודל אחרים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לגבי סודה קאוסטית,

אני לא יודע הרבה על החומר

אבל כמו התגובה מעלי אני יודע שהחומר מגיב עם מים

 

משהו שניסיתי פעם,

שמתי קצת מהחומר בכוס פלסטיק והוספתי מים קרים.

תוך כמה שניות והמים נהיו רותחים :p

 

איך זה פותח סתימות אין לי מושג.. נראה לי שבשביל זה צריך חומר ממיס כלשהו

Instagram:

VWPolo6R

פורסם

הזכרתם לי את שיעורי כימיה. מפיקים את החומר עם הידרוליזה של כלור (נתרן כלורי ליתר דיוק) במים. האמת, כימיה מקצוע מאוד מעניין. בעברית זה נקרא נתרן מאכל. רק בגלל השם הייתי עדיף ששרברב יתעסק בזה ולא אני.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אני עושה סודה קאוסטית פעם בחצי שנה,

 

שמים כמה כפות של הגרגרים + שופכים מים רותחים + מחכים כמה דקות בלי לנשום את האדים שעולים,

 

הכל טוב בנתיים.

משכנתא זה קל

פורסם

זה מה שסודה קאוסטית עושה לעור כאשר הם באים במגע.

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%91%D7%A5:Sodium_hydroxide_burn.png

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
מעניין אם אפשר להעלים טחורים עם זה. נראה לי שעלינו פה על פטנט.

 

אתה מוזמן לנסות ולעדכן אותנו בממצאים

some people need a high five

in the face

with a chair

×
×
  • תוכן חדש...