Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4559 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש מזה כמה חודשים ברכב בעיה עם הפעלת המגבים.

1-שמפעילים אותם הם מפסיקים לעבוד אחרי כמה פעמים בכלל,רק הורדת הידית והעלאה נוספת מפעילה את המגבים עוד פעם.

2-המגבים נעצרים באמצע השמשה במקום לעצור בתחתית השמשה.

3-בפתיחת דלת כשנכנסים לרכב המגבים מתחילים לעבוד לבד,גם בפתיחה ונעילה מהשלט [לא תמיד].

זה מעצבן ברמות,ואין לי מושג מה לעשות,אודה על עזרה.

פורסם

יש לך דגם עם חיישן גשם?

ישנו מצב בידית שבו כאשר אתה פותח סויצ' המגבים נעמדים בצמוד לקצה השמשה ע"מ שתוכל לקפל אותם.

ישנו מצב אוטומט במידה ויש חיישנים.תן עוד קצת פרטים.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

המצבר שלך אולי קצת עייף? איך ההנעות בבוקר?

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
יש לך דגם עם חיישן גשם?

ישנו מצב בידית שבו כאשר אתה פותח סויצ' המגבים נעמדים בצמוד לקצה השמשה ע"מ שתוכל לקפל אותם.

ישנו מצב אוטומט במידה ויש חיישנים.תן עוד קצת פרטים.

 

הרכב מודל 2002 מנוע 2 ליטר דגם מאובזר עם חיישני גשם ואור.

המצב שהם נעמדים בקצה השמשה בדרך כלל לא עובד.

המצבר בן 4 חודשים,הרכב מניע כמו רכב חדש,בנגיעה.

פורסם

בשלב ראש תבדוק פיוז פיוז בתיבת הפיוזים שבתוך הרכב (הסר את כיסוי הפלסטיק ותראה את מחשב ה BSI מולך).

נשמע שהוישרים "חושבים" שמתג ההצתה כבוי (לכן הם גם נעצרים באמצע).

 

האם בוצע שינוי\תיקון\עבודה כלשהי בחודשים האחרונים ? (משהו שיכול להיות קשור לקידוד ה BSI, פירוק של המנוע וישרים או החלפה של המתג הצתה ?)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
בשלב ראש תבדוק פיוז פיוז בתיבת הפיוזים שבתוך הרכב (הסר את כיסוי הפלסטיק ותראה את מחשב ה BSI מולך).

נשמע שהוישרים "חושבים" שמתג ההצתה כבוי (לכן הם גם נעצרים באמצע).

 

האם בוצע שינוי\תיקון\עבודה כלשהי בחודשים האחרונים ? (משהו שיכול להיות קשור לקידוד ה BSI, פירוק של המנוע וישרים או החלפה של המתג הצתה ?)

 

איציק

 

לא בוצעה שום עבודה על הרכב,תקלה ראשונה מעל 11 שנים.

יש טעם לבדוק פיוזים בתא המנוע?

פורסם

הייתי מתחיל מבדיקת bsi -קורוזיה,חיבורי קודניות/ דיבוריות,

הגדרות,bsi .  נסה לחבר מינוס נוסף לגוף מנוע הווישרים.

פורסם

טוב,עברתי על הפיוזים בקופסת בתוך הרכב ובקופסה בתא המנוע,הכל תקין.

ניקיתי את המינוסים של הBSI ועוד.

עברתי על הקונקטורים בקופסה שבתא מנוע.

אפילו ניקיתי עם חומר לניקוי מגעים את הקונקטור של המנוע מגבים.

כלום,נאדה,הדבר הזה פשוט מטריף.

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אמנם באיחור, אבל היה לי בדיוק את אותו הדבר ב 307 שלי. התקלה היא במנוע המגבים. יש להחליף את כל מנגנון המגבים.

 

אני הבאתי אחד כזה מפירוק, אחרי שהרכיבו אותו והפעילו את המגבים, וסדקו את השמשה, התברר שהוא עקום :evil:. אם אתה מביא מפירוק, בדוק טוב טוב שהרכב לא קיבל מכה מקדימה.

 

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...