Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני עדיין נתקל בt41 וב-t42 שעובדים כמו גדולים.

עידן אחר.

האמינות הרבה יותר טובה בדגמים הפשוטים של לנובו,

סדרת ה-g. סוסי עבודה.

 

בחזרה לנושא: מהירות זה ssd וזיכרון,

כל השאר זניח. המעבד אפילו יכול להיות מדור קודם.

אם משחקים זה "פעם ב" אז עזוב כרטיסי מסך.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

יש לנו עדיין לא מעט T41 בני 8-10 שעובדים בלי בעיות כמחשבי מעבדה, סוסי עבודה באמת.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

תודה על האזהרה.

 

זה רק אני או שמשהו ממש רע עובר על קטגוריית הניידים הזאת?

 

דל בעייתי, HP בעייתי, לנובו בעייתי, סוני יקר מידי ולכל השאר אין מחלקות אאוטלט פעילות או שהן מכילות בעיקר גימיקים כושלים.

 

מה בעצם נשאר? איפה לחפש נייד?

פורסם

אני מרוצה מASUS, לא יודע מה יש להם במפרט שאתה מבקש, אבל כמחשב קל 13.3 עם מעבד I5 הוא מעולה

(U36-JC). יש להם גם אחריות בינלאומית שנבדקה 'על רטוב' ע"י חבר שלי, שירות מצויין.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אותו הסיפור כמו סוני, חומרה חזקה=מחיר מנופח מידי.

 

אולי אני לא מחפש טוב אבל כל הביקורות משתמשים שמצאתי על הT530 דווקא מאוד חיוביות.

 

מישהו יודע לפרט על ההבדלים בין הT510\20\30 ?

פורסם

סתם לדוגמה, לא חקרתי לעומק, אבל מה רע בזה ?

(כרטיס מסך דרגה אחת מתחת למה שרצית, אבל למה זה קריטי אם המטרה היא לא משחקים?)

 

http://www.amazon.com/N56VJ-DH71-15-6-Inch-Full-HD-1080P-Laptop/dp/B009M2X8OW/ref=amtcd_B009M2XB6M_B009M2X8OW

 

יוצא לך 5K (בלי SSD) עד הבית כולל הכל עם BUY2USA.

 

לגבי הSSD - אם אתה קונה לפטופ עם כונן אופטי, אפשר להתקין כונן SSD במקומו ע"י מתאם. אולי זו אופציה ששווה לשקול,

או לבדוק כמה עולה להזמין עם כונן SSD במקום הכונן הרגיל שמגיע איתו.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
אני עדיין נתקל בt41 וב-t42 שעובדים כמו גדולים.

עידן אחר.

 

בדיוק הנקודה. T43 היה הדגם הראשון תחת בעלות לנובו. והיה גרוע במיוחד.

:turn-l:
פורסם
סוללת 6 תאים במקום 9, ומהירות זיכרון פנימי 1066 כשכל השאר מציעים 1333 או 1600.

 

מהירות הזיכרון הפנימי זה זניח עד זניח מאוד.

הסוללה זה כבר עניין אחר, אבל אל תשכח שמה שאתה מפסיד בזמן עבודה אתה מרוויח במשקל.

פורסם

אם המק עונה לך על הצרכים, אז למה לא? רק האחריות תופסת אותך? במקרה הזה, אולי כדאי לך ללכת דווקא על מקבוק אייר 13" - הם בדיוק עברו שידרוג למעבדי haswell ויש להם זמן סוללה מטורף והמפרט שלהם טוב מאוד.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

לגבי עניין הסוללה - אולי הפתרון הוא סוללה נוספת חלופית. ב-30-40$ אתה קונה עוד 6 תאים, וסוחב אותה רק

למקרים שאתה צריך, מחליף תוך דקה וזהו. אתה חייב להתפשר במשהו, זו כנראה הפשרה הפחות כואבת.

 

http://www.ebay.com/itm/New-Replacement-Battery-For-Asus-N56-N56DP-N56V-N56VJ-N56VM-N56VZ-A32-N56-/130960686438?pt=Laptop_Batteries&hash=item1e7ddd7d66

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

האייר 13" לא עונה על הדרישות שלו

לא בגודל מסך לא בתקציב לא במעבד ולא בכרטיס מסך.

 

חוץ מזה מחשב מדהים עם 12 שעות סוללה אמיתיות בכל המבחנים שנעשו ומשקל מגוכך.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
אני מרוצה מASUS, לא יודע מה יש להם במפרט שאתה מבקש, אבל כמחשב קל 13.3 עם מעבד I5 הוא מעולה

(U36-JC). יש להם גם אחריות בינלאומית שנבדקה 'על רטוב' ע"י חבר שלי, שירות מצויין.

 

מצטרף - גם המחשב שהזכרתי קודם - ששימש את בני בלימודים - הוא אותו U35Jc.

 

המחשב שממנו נכתב פוסט זה הוא אינספירון E1505/6400 שמתקרב לגיל 6 שנים ופועל בלי בעיות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
תשכח מטכנאי עד הבית אצל דל. זה רק בתאוריה (גם האיסוף). רק אם מתקלקל חלק ספציפי שאפשר להחליף במקום ישלחו טכנאי (כמובן אחרי שתבלה שעה בנסיון למצוא את הבעיה). לרוב, תצטרך לקחת את המחשב אליהם. מה שכן, הם מתקנים בתקופת אחריות בלי שום טענות או תירוצים.

האמת שלחבר ללימודים הם הגיעו עד הבית כדי להחליף מאוורר לכרטיס מסך. ניסיון אישי עם שרות התיקונים שלהם לא היה לי (ומקווה שגם לא יהיה).

ד"א רכשתי לפני כחצי שנה DELL אינספיירון i7 עם כ. מסך של radeon, מריץ משחקים כמו farcry3 חלק על הגדרות בינוניות ועובד מעולה עם תוכנות תלת מימד כמו אוטוקאד וריינו. עלה בסביבות 4K.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...