Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני ממליץ לך לוותר על המשחקים ועל הסוללה מוגדלת. גם ככה יהיה לך חשמל איפה שתלך, וקשה לי להאמין שאתה תשב שעות במקום ללא חשמל. נייד זה לא למשחקים, בעיקר בגלל גודל מסך, לדעתי חבל להשקיע במפרט למשחקים.

 

רק הקשיח שאתה רוצה עולה היום כמו מחשב לבית...

 

מבחינת שירות, פעמיים שלחתי את האסוס שלי למעבדה. פעם ראשונה בטלפון חשדו שמדובר בתקלה, שלחו מישהו שאסף ממני את הנייד עם תיק מרופד, ובנוסף השארתי להם בקשה לבצע עדכון לביוס על הדרך. הכל בוצע והמחשב הוחזר אלי עם שליח.

פעם שניה מקש הרווח שבלחיצה על הקצה שלו לא היה מבצע רווח במחשב עצמו (בלחיצה במרכז המקש לא הייתה בעיה). בנוסף צילמתי להם סרטון קצר עם הטלפון ואת הקובץ השארתי להם בשולחן עבודה שיראו בדיוק מה הבעיה, שוב שלחו שליח לקח את המחשב מהבית עם תיק מרופד, הפעם הזאת לקח להם קצת זמן (שבועיים) אבל הוחלפה מקלדת לאחת חדשה והמחשב הוחזר לי כמובן עם שליח. כל זה במסגרת אחריות ללא תוספת תשלום על השליחים.

 

אני מרוצה מהשירות שלהם

some people need a high five

in the face

with a chair

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

Kookoo,

לא הייתי פוסל את דל לגמרי.

הסדרות הביתיות שלהם אכן בעייתיות. אבל הסדרות העסקיות שלהם מעולות (סדרת LATITUDE).

 

יש ברשותנו את הדגמים הבאים: E6530, E6430s, E6330 ו-E6220.

מדגמי הE6330 וה-E6530 יש לנו 2 מכל אחד. כולם, ללא יוצא מהכלל מראים אמינות מוחלטת, למעט מקרה בודד של שקע טעינה שהתקלקל בE6530, שתוקן ללא ויכוחים. אגב, חלקם אף זכו בחלק מהמקומות ברשימת ה10 המחשבים היציבים ביותר של SOLUTO. כמעט כולם אצלנו עם כונני פלאש של סמסונג בנפח 128-256 ג'יגה. הדגם E6530 שיש לי הוא עם מעבד גרפי NVS-5200m.

 

מנסיון כסטונדטים (אני ואחי)- לך על דגם ה14 אינץ'. לא יותר. הק"ג הפרש מאוד מורגש, ונכון שעם המעבד הגרפי הביצועים יותר טובים, אבל כסטודנטים שמריצים CAD (לא סולידוורקס, אבל גם בסגנון), באמת שאין טעם להשקיע ולקחת מחשב כבד. והמעבד הבסיסי של אינטל מספק מאוד לדרישות כסטודנט. רק תיקח מחשב עם מסך HD+ לפחות.

אסייג שאם אתה חייב ממש את הלוח הנומרי, אז באמת אין דגמי 14" ומטה עם משטח זה.

 

לשימושים שלך, עדיף מעבד i5 עם מעבד גרפי מאשר i7. מה גם שהi5 יותר חסכוני בסוללה, לפחות אצלנו. הפלאש די מפצה על ההפרש בין המעבדים.

 

אם אתה עושה רינדורים והרבה- זה כבר משהו שאני לא יודע לענות לך.

 

ברכישה מהעודפים של דל בארה"ב, הסדרה E6XXX מקבלת 3 שנים אחריות סטנדרטית (מעבדה) או אחריות באתר הלקוח (בתוספת תשלום שמומלצת מאוד).

הסדרה E5XXX ומטה מגיעים עם שנה אחת אחריות, ההרחבה בתשלום גבוה יותר.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

מנסיון על XPS, המחשב עובד יופי כבר מעל לשנתיים.

הבעיה איתו זה היעדר חלפים.

 

הפכתי את כל העולם ואשתו עד שמצאתי סוללה חדשה במקום הישנה ששווקה חיים.

 

אגב, עוד שקניתי את הנייד בארה"ב נאמר לי ע"י דל שהמחשב לא נמכר באופן סדיר בארץ, לכן תהיה בעיית חלקים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
האמת שלחבר ללימודים הם הגיעו עד הבית כדי להחליף מאוורר לכרטיס מסך. ניסיון אישי עם שרות התיקונים שלהם לא היה לי (ומקווה שגם לא יהיה).

ד"א רכשתי לפני כחצי שנה DELL אינספיירון i7 עם כ. מסך של radeon, מריץ משחקים כמו farcry3 חלק על הגדרות בינוניות ועובד מעולה עם תוכנות תלת מימד כמו אוטוקאד וריינו. עלה בסביבות 4K.

 

אולי אם זה משהו שישר מאובחן ישלחו טכנאי. עדיין, לדעתי זה לא משהו שכדאי להסתמך או להתלהב ממנו באחריות. אין לי מילה רעה על המחשבים עצמם של דל, הייתי מאוד מרוצה מזה שהיה לי וכפי שאמרתי הם כיבדו את האחריות בלי פרצופים כשמיממשתי אותה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אני צריך הדרכה בנוגע לתשלום.

 

באתרים של לנובו ודל אפשר לשלם רק באשראי אמריקאי. איך אני עוקף את זה?

פורסם

אם יש לך אשראי בינ"ל, מה שאתה צריך לעשות זה לרשום בכתובת לחיוב את אותה הכתובת למשלוח. ייתכן ותצטרך לבקש מחברת האשראי שיאשרו שימוש בחו"ל.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

תודה רבה לכולם על העזרה.(במיוחד לYA_PL שגרם לי לחזור ולשקול את דל)

 

לאחר יותר מידי התלבטויות הלילה הוזמן DELL E6530.

כמה מסקנות למען דורות עתיד:

 

1) ההפרשים בצריכת חשמל בין I7M ו-I7QM הם בלתי נתפסים, 2 לפטופים זהים כאשר אחד סוחב 6-7 שעות והשני כשעתיים. אם זה לא מספיק הQM מייצר כל כך הרבה חום שמשתמשים אשכרה מתלוננים שי אפשר להשתמש במחשב מרוב שהוא חם ומרעיש. בתור קינוח השנאי שמגיע עם הQM שוקל קילוגרם שלם (!!!).

ההפרש בחיי סוללה לטובת הI5M מוסיף עוד כחציה שעה לחיי סוללה.

 

2) לממציא הSSD מגיע פרס נובל.

 

3) יותר מידי אנשים מתלוננים כשמוסיפים NUM PAD למקלדת, תלמדו להשתמש בו! זה הדבר הכי נוח שקיים להקלדת מספרים, וזה מגיע מאחד שעד לפני 3 שנים לא הצליח להבין למה מתעקשים להוסיף את המקשים המיותרים האלה לכל מקלדת.

 

4) אני לא כל כך הבנתי מה הסיפור שם אבל המסכים בניידים (לפחות אצל לנובו ודל) מתחלקים לHD, HD+, FHD (כמובן שככל שהמסך יותר יקר ככה הרזולוציה יותר גבוהה) . ההפרש בכסף בין HD לHD+ הוא כ15$ וההבדל באיכות מסך גדול בהרבה מההפרש במחיר. ההפרש במחיר בין HD+ לFHD הוא כ150-250$(תלוי בחברה) ולדעת רוב הביקורות ברשת ההפרש גדול מידי בשביל להצדיק את ההבדלים באיכות תמונה.

 

5) אם אי פעם חשבתם אחרת אז תדעו שהמקלדת זה החלק הכי חשוב בכל ביקורת על מחשב נייד. אם המקלדת לא נוחה הפתרון היחיד שיש לכם זה לסבול בשקט ולקלל כל פעם שאתם משתמשים בנייד.

 

6) אם אתם קונים דל אז לא לשכוח שבסדרות העסקיות הרחבת אחריות ל5 שנים זה תוספת של 150$, קשה להותוכח עם זה.

 

7) כשמחפשים ביקורות, לחפש ביקורות "רגילות" בשביל להבין כיצד המערכת מתיימרת לעבוד ואם היא מתאימה לכם ואז לחפש ביקורות משתמשים בשביל לראות אם יש בעיות ספציפיות עם הדגם.

פורסם

תתחדש. תוכל לפרט כמה עלה בארה"ב וכמה התוספת של משלוח ומיסים לארץ ?

ומה ההבדל במחיר לעומת קניה בארץ ?

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

תתחדש.

 

1. מצד אחד, הפרשי הצריכה באמת בלתי נתפסים. במחשב אחד של i7qm שיש לנו, ביום בהיר (טוב) ורגוע אפשר להוציא 3-4 שעות לכול היותר עם סוללת 9 תאים, ושלא לדבר על מצבי מאמץ וצפיית וידאו שאז זמן הסוללה צונח לכיוון שעה וחצי עד שעתיים. מנגד, בi5m, הסוללה יכולה להחזיק 6-7 שעות בלי למצמץ, ובמאמץ וצפיית וידאו יורד ל4-5 שעות. וכשאני חושב על זה, בימים שלקחתי את המחשב שלי שעם הi5 ללימודים, מעולם לא לקחתי איתי את המטען ומעולם לא קרה שהזדקקתי לו.

 

מצד שני, הi7qm שיש אצל אחי (לטיטיוד E6530), משמש לעיבוד וידאו וגרפיקה כבדה, ולטענתו המעבד מאוד יעיל ביחס לi5 שהיה לו קודם. בשימוש שוטף אין כמעט הבדל, אם בכלל. אם כי עבודה עליו דורשת משטח קירור בגלל פליטת החום.

 

2. לגבי הSSD, אני גם חושב ככה, מאז שגיליתי אותו לראשונה לפני 3 שנים במחשב מדגם Latitude E4200.

 

4. לך תבין את האמריקאים. הHD הרגיל באמת מעט מדי. הHD+ מעולה ונוח לשימושי אופיס, ולקהל יעד שלא מסתדר עם פונטים וסמלילים קטנים. הFHD מעולה לגרפיקה, CAD ושאר יישומים שדורשים שטח עבודה גדול. המחיר הוא שכל הסמלילים, הפונטים והפקדים קטנים יחסית לHD+, ולהורים שלי זה מפריע בעוד שאני כן אוהב את זה, למשל. השילוב האידאלי של FHD זה עם מסך 17.3".

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
תתחדש. תוכל לפרט כמה עלה בארה"ב וכמה התוספת של משלוח ומיסים לארץ ?

ומה ההבדל במחיר לעומת קניה בארץ ?

 

משלוח לארץ עדיין לא ידוע סופית, אני מחכה שהחבילה תגיע לBUY2USA.

 

המחיר כולל מיסים מקומיים יצא 1167$, מפרט דומה של דל לא מצאתי בארץ אבל מפרט של לנובו T530 שעולה אותו הכסף בארה"ב , עולה בארץ 9,800 שקלים חדשים בלבד.

 

רק חשוב לציין שמדובר בcertified refurbished ולא חדש.

פורסם
מנסיון על XPS, המחשב עובד יופי כבר מעל לשנתיים.

הבעיה איתו זה היעדר חלפים.

 

הפכתי את כל העולם ואשתו עד שמצאתי סוללה חדשה במקום הישנה ששווקה חיים.

 

אגב, עוד שקניתי את הנייד בארה"ב נאמר לי ע"י דל שהמחשב לא נמכר באופן סדיר בארץ, לכן תהיה בעיית חלקים.

 

רק עכשיו ראיתי את התגובה הזאת.

 

אתה כנראה מדבר על אחד הדורות הקודמים (xps 15 l502x או xps15z) שבאמת היו מוצלחים, אני מדבר על xps 15 l521x.

אפילו בפורומים של הfanboy של dell ו-xps לא מפסיקים להתלונן ולקלל את המחשב הזה. יש לו מפרט מטורף תמורת מעט כסף ומספיק בעיות בשביל 10 לפטופים שונים.

פורסם
כמה מסקנות למען דורות עתיד:

 

1) טוב לדעת.

2) לממציא הSSD מגיע פרס נובל. זה הופך לסטנדרט, כמו שצריך.

 

3) מעולם לא השתמשתי ב-numpad. מתעלם לגמרי מקיומו או מאי-קיומו.

 

4) רזולוציה גבוהה זה נחמד וכיף וסבבה (יש לי בעבודה מק בוק פרו רטינה 13) אבל לא דיל-ברייקר, לטעמי האישי.

 

5) כל מילה בסלע. זאת הסיבה שאני פוסל אוטומטית אסוסים למיניהם. זבל של מקלדת, בכל דגם שאי פעם בדקתי.

יצא לי השבוע ללטף R500 של לנובו, בן קרוב לעשור. ככה עושים מקלדת!

6) טוב לדעת.

 

7) הדבר הכי פחות חשוב בביקורות זה הגרפים של השוואות מהירות/עיבוד למיניהם.

הרבה יותר חשוב לגלות האם המקלדת ראויה לשימוש, למשל.

תתחדש ותיהנה, אשמח לשמוע רשמים אחרי שבוע של שימוש. :-)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

איזה כיף זה חיי סוללה במק , i7qm עם 6 שעות עבודה אמיתיות במשקל 2 קילו וקצת ומסך הרבה מעבר לfhd.

מצד שני אצלכם הi5 באייר (האסוול) מגיע ל12 שעות סוללה (שאומתו בכל מבחן) בקילו שלושמאות...

משלמים יותר, מקבלים יותר.

מחשב נייד זה לא אוסף של מפרט יבש כמו ביתי. במיוחד כשמדברים על מסך, אמינות (מקום ראשון בסקר סולוטו אם מזכירים) ונוחות. (סוללה, מקלדת , מסך ואפילו הדברים הקטנים כמו סידור ספק הכח והמחבר המגנטי שלו)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אכן, זמן סוללה מפחיד. בכלל, בנוי טוב עם מקלדת טובה באופן מפתיע.

הבעיה היחידה היא שרץ עליו iOS. שונא את המערכת. אה, ואת העכבר החד-לחצני...

בקיצור, אפל לטוב ולרע. מבחינת חומרה הם עדיין מובילים והשאר מחקים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
אכן, זמן סוללה מפחיד. בכלל, בנוי טוב עם מקלדת טובה באופן מפתיע.

הבעיה היחידה היא שרץ עליו iOS. שונא את המערכת. אה, ואת העכבר החד-לחצני...

בקיצור, אפל לטוב ולרע. מבחינת חומרה הם עדיין מובילים והשאר מחקים.

 

לא יודע איך לומר לך את זה, אבל מה שיש במחשבים זה OSX שזה אחלה של מ"ע. ובעכבר יש שני כפתורים (אתה פשוט מוסיף את הימני בהגדרות). וכמובן, מחוות טאץ' כמעט בכל תוכנה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.

×
×
  • תוכן חדש...