Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכפתור ימיני אתה משתמש ב2 אצבעות בו זמנית או מגדיר צד ימין של הטראקפד.

וכמובן כל עכבר שתחבר יפעל עם 2 כפתורים...

 

כמו שנאמר זה מריץ osx לא ios.

בנוסף דואל בוט של חלונות נתמך בצורה מלאה כולל דרייברים יעודיים של אפל. כלומר זה מחשב חלונות בדיוק כמו שאתה קונה דל ללא מערכת הפעלה.

If living is for learning

Then dying is forgetting

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם כבר דואל בוט, אז אובונטו... ;-)

גנבו את מה שמוצלח מאפל והותירו מאחור

את השטיקים המעצבנים. Scrolling the natural way, כן, בטח.

יאללה, סוף חפירות, מתנצל על חטיפת השרשור.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
7) הדבר הכי פחות חשוב בביקורות זה הגרפים של השוואות מהירות/עיבוד למיניהם.

הרבה יותר חשוב לגלות האם המקלדת ראויה לשימוש, למשל.

 

הגרפים באמת לא שווים הרבה, אבל מהביקורות המקצועיות אפשר גם לאתר: נטייה להתחממות, חיי סוללה, בעיה בכרטיס רשת, אולי אפילו תחושה זולה של המקשים. שווה לעבור על זה לפני שנכנסים לביקורות משתמשים שצריך לעשות להן סינון רציני.

 

אם אתם רוצים אני אצרף פה תגובות מפורום ניידים מאוד גדול שאנשים בו מודיעים שהחליפו להם 4 לוחות אם, 5 מסכים, 2 כרטיסי מסך, יש בעיה ידועה ולא מטופלת בכרטיס רשת, העכבר לפעמים מאבד תגובה ונוטה להתפרק מהמארז ואי אפשר לשים את המחשב על הברכיים כי הגוף ממתכת ומתחמם (מאוד) עד לרמות שמהערכת נכבית. והם עדיין מרוצים מעל הראש מהנייד כי "הוא יפה וחזק ושל החברה האהובה עליי בעולם כולו".

 

 

 

המקבוקים באמת מכשירים מדהימים, אבל המחירים... אוי המחירים. אני לא רוצה לחשוב כמה מפרט מקביל לזה שהזמנתי היה עולה לי במקבוק.

פורסם

מפרטים מקבילים לפרו רטינה עולים בערך 100-200 דולר פחות בארהב

בארץ אין יבוא של דגמים כאלו כמעט ומה שמיובא עולה אותו הדבר כמו פרו רטינה

(הכל בהתייחס ל15״)

 

יש להם מחשבים פחות משתלמים, כמו ה13 הרגיל לדוגמא.

 

עדיין - בא נזכור שאלו כלי עבודה דיי הארד קור וצריך להשוות אותם מול הסדרות הבכירות , אי אפשר להשוות לסדרות הזולות.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

ליביו - ידעתי שאני אמצא אותך כאן בשרשור :wink:

 

בעקבות ההמלצות שלך בשרשור דומה (שלי) - אני כמעט קניתי את הרטינה 15" - אבל אז אינטל בדיוק הכריזו על הסדרה החדשה של המעבדים, אז החלטתי לחכות קצת.

 

יש לך (או למישהו אחר שיודע) מושג כלשהו - מתי אפל מתכננת להכניס מעבדי דור 4 לMAC PRO שלה?

בברכה!

יונתן.

פורסם

אני לא יודע אם לצחוק או לבכות.

 

ההזמנה בוטלה כי האשראי הנטען לא אישר את העסקה (כנראה בגלל הכתובת השונה). ההזמנה בוטלה לפני כמה שעות וכבר הלפטופ נמכר. אוף :(

 

וגם הלך הקופון, רבאק.

פורסם
אני לא יודע אם לצחוק או לבכות.

 

 

מה הכוונה כתובת שונה? והאם הכרטיס היה פתוח לרכישות בחו"ל (פייפאל לא נחשב).

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
מה הכוונה כתובת שונה? והאם הכרטיס היה פתוח לרכישות בחו"ל (פייפאל לא נחשב).

 

רשמתי בכתובת לחיוב את הכתובת של BUY2USA ולא עידכנתי את החברת אשראי. וואחד פאדיחה.

 

שלחתי מייל לשרות לקוחות של דל עם בקשה להשתמש שוב בקופון שפג תוקף, עוד 12 שעות יהיה אצלם 8 בבוקר, מקווה לתשובה מהירה וחיובית.


×
×
  • תוכן חדש...