Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4714 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קצת הודעות משמחות! היונדאי במוסך בתיקון פח וצביעה:roll:

 

סיפור אמיתי:

 

הצבעי אמר לאבא שלי שכדי לצבוע הוא רצה לעטוף את האוטו עם חומרים ודבק ופשוט לא הצליח להדביק על האוטו עקב שהוא היה ממש חלקלק (בשישי עשיתי White Wax של Meguair's) -:lol: יאמר לזכותם שהמוצר ממש טוב

 

בשישי האוטו יגיע ויהיו תמונות:wink:

פורסם
קצת הודעות משמחות! היונדאי במוסך בתיקון פח וצביעה:roll:

 

סיפור אמיתי:

 

הצבעי אמר לאבא שלי שכדי לצבוע הוא רצה לעטוף את האוטו עם חומרים ודבק ופשוט לא הצליח להדביק על האוטו עקב שהוא היה ממש חלקלק (בשישי עשיתי White Wax של Meguair's) -:lol: יאמר לזכותם שהמוצר ממש טוב

 

בשישי האוטו יגיע ויהיו תמונות:wink:

 

למרות שהיונדאי מתלוצצת עם רופאיה קבל את תנחומיי בכל זאת, אין דין רכב מתוקן כרכב שאינו מתוקן :lol:

 

הייתי בודק שהפחח והצבעי משפשפים היטב את כל אזור הפגיעה ומסביב ואחר כך שוטפים היטב עם מים ולא רק מעבירים סמרטוט מג׳וייף במקרה הטוב, מאחר והווקס עלול כמובן לפגוע גם בחיבור של חומר המילוי של הפחחים ושל הצבע.

 

בגלל זה אני בכל חניה מריץ תסריט אפשרי של פגיעה ברכבי, אני חונה רק בחניות לפני או אחרי רכבים במקביל למדרכה ולעולם לא ליד רכבים בניצב למדרכה וגם אז אני חונה רק אם אין מצב שרכבים שחונים בחניות ליד בניצב למדרכה שיוצאים ברברס יכולים לפגוע בצד של רכבי, לא חונה במקומות צפופים, בקניונים מוצא תמיד חניה בודדת או יורד קומה נוספת. כך הסיכון היחיד הוא פגיעה בפגושים של רכבי ולא במקום אחר וגם אין סיכון למכות מדלתות.

 

אני מצליח עם זה כבר שנה שלמה ובלי בעיות מיוחדות. אין שום מכה ברכב ואפילו לא שקע קטנטן בדלתות.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
למרות שהיונדאי מתלוצצת עם רופאיה קבל את תנחומיי בכל זאת, אין דין רכב מתוקן כרכב שאינו מתוקן :lol:

 

הייתי בודק שהפחח והצבעי משפשפים היטב את כל אזור הפגיעה ומסביב ואחר כך שוטפים היטב עם מים ולא רק מעבירים סמרטוט מג׳וייף במקרה הטוב, מאחר והווקס עלול כמובן לפגוע גם בחיבור של חומר המילוי של הפחחים ושל הצבע.

 

בגלל זה אני בכל חניה מריץ תסריט אפשרי של פגיעה ברכבי, אני חונה רק בחניות לפני או אחרי רכבים במקביל למדרכה ולעולם לא ליד רכבים בניצב למדרכה וגם אז אני חונה רק אם אין מצב שרכבים שחונים בחניות ליד בניצב למדרכה שיוצאים ברברס יכולים לפגוע בצד של רכבי, לא חונה במקומות צפופים, בקניונים מוצא תמיד חניה בודדת או יורד קומה נוספת. כך הסיכון היחיד הוא פגיעה בפגושים של רכבי ולא במקום אחר וגם אין סיכון למכות מדלתות.

 

אני מצליח עם זה כבר שנה שלמה ובלי בעיות מיוחדות. אין שום מכה ברכב ואפילו לא שקע קטנטן בדלתות.

 

555

הרכב שלי היה בחניה הכי טובה שיכולה להיות מטר מרכב לפנים ומטר מאחור אבל רצה הגורל שמישהו יאבד שליטה על האוטו שלו ויתנגש לי ביונדאי:?

 

והפחח והצבעי הוא קרוב משפחה אז אני רגוע:-)

פורסם

כמות המקרים שקרו לי לאחר שקמתי בבוקר.

מישהו בא ועקר לי פנס שלם מהרכב, בשלמותו.

נכנסו בי הורידו לי מראה.

חצי טמבן אחורי נפל.

 

וכל זה אחרי שאתה קם בבוקר משינה, עם ישראל.

×
×
  • תוכן חדש...