Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4713 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום קיבלתי שיחה קצת עצובה מאמא שאמרה שמישהו נכנס ביונדאי החדשה

 

רק ביום שישי עשיתי White Wax=[

 

אז המקרה כנראה קרה בשעות הבוקר שלא הייתי בבית,מישהו איבד שליטה ונכנס בה!

 

כתוצאה מהפגיעה הגלגל התפנצ'ר כנף אחורית נכנסה פנימה ושפשופים חדים מאוד בפח ובפלסטיק!

 

ששמעתי על זה קיבלתי שוק ותיקון כזה אחרי שבדקתי עולה בסביבות ה2000 רק השתתפות עצמית:cry:

 

כמובן שישראלי ממוצע לא משאיר פרטים וגם כאן,לא ראו סימנים חוץ מחולות ליד האוטו שגרמו לי לחשוד שזה פועלים

 

באיזה טנדר .

תמונות-

 

9lhs.jpg

 

tre5.jpg

 

 

מוזמנים להשתתף בצערי:-(

פורסם

עצוב. תנחומי.

תהיה חזק, אתה בישראל ואף אחד כאן לא מוגן מפני דברים כאלו.

לשכן שלי הורידה את כל הטמבון האחורי משאית זבל והמשיכה לנסוע, אין מה לעשות.

Light travels faster then sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.

פורסם

כואב הלב, לא יודע מה כבר נסגר בארץ שלנו.

גם אני עצמי קורבן למשהו דומה.

 

מבין את הכאב.

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

מבאס נורא! אני הייתי מתאבד אם היה קורה לי משהוא כזה, האם השתמשת בווקס החדש של מגווירס ? איך הוא ? אני רואה שהוא לא נתן את ההגנה כמצופה

פורסם

שמע אחי באמת אני רואה את זה וכואב לי הלב ממש אבל

אני הייתי מתקן את זה

אבל אני שרוט קשה לי לראות משהו כזה

volkswagen polo 2009 - כיום

צבע כסף, 1400 נפח מנוע, 80 כוחות סוס :)

פורסם
מבאס נורא! אני הייתי מתאבד אם היה קורה לי משהוא כזה, האם השתמשת בווקס החדש של מגווירס ? איך הוא ? אני רואה שהוא לא נתן את ההגנה כמצופה

 

 

:roll:

 

כן הווקס ממש טוב ;) חבל שלא יצרו משהו שבאמת מגן מפני חלאות כאלה שנכנסים ברכבים חונים ובורחים

פורסם

צביעת כנף אחורית זה משהו באזור ה700 ש"ח ועוד תיקון מקומי לטמבון על הדרך, זה עוד איזה 300 ש"ח.

 

בקשר לצמיג, צריך לראות אם הג'אנט לא התעוות, במידה וכן אז שווה להכניס ביטוח כי העלות יכולה להיות לא זולה בכלל.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

התנהגות של ישראלי טיפוסי, פשוט גועל נפש.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

לא חושב שיש יותר מדי אנשים בארץ שלא קרה להם משהו דומה.

הבעיה העיקרית פה, זה שיש מספר שווה של אנשים שעשו בעצמם משהו דומה (פגעו וברחו)

פורסם
מבאס נורא! אני הייתי מתאבד אם היה קורה לי משהוא כזה, האם השתמשת בווקס החדש של מגווירס ? איך הוא ? אני רואה שהוא לא נתן את ההגנה כמצופה

 

מתאבד??? אני רואה שאנשים פה במצב יותר קשה משחשבתי :bugeyed:

 

אבל ברצינות, זה קורה לכולם וצריך כוחות נפשיים להתמודד יותר עם הכעסים מאשר עם האסתטיקה.

כמובן שפה מגיע הקטע שגם אני אומר שקרה לי משהו דומה עם האקסית, סיריון 99 שלי לשעבר, חניתי ליד אוטודיפו בביג ב"ש ובן מיעוטים יצא משם עם מאזדה 626 ברוורס בזמן שהייתי בחנות, נכנס בי מאחורה, כיפף כנף אחורית, שבר מגן בוץ של גלגל ימני אחורי, השאיר שיפשוף נחמד למזכרת בטמבון אחורי ונעלם.

עובר אורח רשם את מספר הרכב, הלכתי איתו למשטרה והם אמרו לי שזה מישהו מאיזה כפר סמוך לערד.

פניתי לביטוח והם אמרו שהבחור בלי ביטוח, בלי טלפון ובלי כתובת אקטואלית והפנו אותי למשטרה, הלכתי למשטרה והם הודיעו לי שהם סגרו את התיק.....התייאשתי וספגתי את המכה שאגב המכה של הטיפול הגרוע והנוראי של המשטרה והביטוח הרבה יותר כואבת מהמכה ברכב.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם
מתאבד??? אני רואה שאנשים פה במצב יותר קשה משחשבתי :bugeyed:

 

אבל ברצינות, זה קורה לכולם וצריך כוחות נפשיים להתמודד יותר עם הכעסים מאשר עם האסתטיקה.

כמובן שפה מגיע הקטע שגם אני אומר שקרה לי משהו דומה עם האקסית, סיריון 99 שלי לשעבר, חניתי ליד אוטודיפו בביג ב"ש ובן מיעוטים יצא משם עם מאזדה 626 ברוורס בזמן שהייתי בחנות, נכנס בי מאחורה, כיפף כנף אחורית, שבר מגן בוץ של גלגל ימני אחורי, השאיר שיפשוף נחמד למזכרת בטמבון אחורי ונעלם.

עובר אורח רשם את מספר הרכב, הלכתי איתו למשטרה והם אמרו לי שזה מישהו מאיזה כפר סמוך לערד.

פניתי לביטוח והם אמרו שהבחור בלי ביטוח, בלי טלפון ובלי כתובת אקטואלית והפנו אותי למשטרה, הלכתי למשטרה והם הודיעו לי שהם סגרו את התיק.....התייאשתי וספגתי את המכה שאגב המכה של הטיפול הגרוע והנוראי של המשטרה והביטוח הרבה יותר כואבת מהמכה ברכב.

 

אולי קצת הגזמתי אבל הייתי מרגיש ממש ממש רע

×
×
  • תוכן חדש...