Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לנו חניה משותפת לכמה בניינים.

חניתי בחניה שלי ונתתי רוורס כדי להתיישר. עמדתי לשניה (ליישר את ההגה) לפני שנסעתי קדימה ונכנס בי אוטו שנכנס לחניה המשותפת מהרחוב גם כן ברוורס.

הפגיעה אצלי היא בדלת (כלומר הוא ממש פגע בי ניצב). אני דיי בטוח שעמדתי במקום כשהוא נתן רוורס. מהצד השני אם להסתכל על החניה ככביש אז הוא נסע בכביש הראשי ואני התפרצתי לכביש הראשי (שוב זה הסבר קצת מטומטם כי זאת חניה ולא כביש).

 

אני חושב שזה שהפגיעה אצלי בדלת ולא בלא בפגוש מוכיח שהוא זה שנכנס בי.

האם אני צודק?

 

מה קורה מבחינתך הביטוח? הם עוזרים לי לתבוע אותו? אם אני מתקן במוסך הסדר אני צריך לשלם את מלוא הסכום במוסך ולחכות עכשיו שהביטוח יחזיר לי או רק השתתפת עצמי?

תודה

 

יש לי לינק לתמונה אבל הוא לא נותן לי כי אני משתמש חדש..

פורסם

אתה עמדת, והוא נסע ברוורס ופגע בך? כנראה שהוא אשם.

עדכן את חברת הביטוח שלך, והם ינחו אותך בהמשך הטיפול בנושא.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

עמדתי לשניה וזה היה חלק מהחניה שלי.

מכיר את הקטע שאתה נותן רוורס כדיי להתיישר ואז עוצר לשניה ונותן קדימה. אז הייתי בעצירה בין הרוורס לקדימה.

 

 

בוא נגיד שהוא אומר שאני אשם ואני אומר שהוא אשם

מה קורה במצב כזה? הוא תובע אותי או את החברת ביטוח?

פורסם

מה עושים אם הוא לא מודה?

האם חברת הביטוח תעזור לי בזה או שיגידו לי לתבוע אותו בבית משפט אזרחי?

פורסם

מה העניין של מודה או לא?

הוא נסע ברוורס ונכנס בך, זה שעצרת לשניה לא רלוונטי. כמו שאמרו לך תדבר עם סוכן הביטוח שלך והוא ייגיש תביעה ויידאג לנסח מתוך דבריך את השאור ויזרוק את התבן.

 

להבא, תחנה תמיד עם הפנים כלפי היציאה.

כשיוצאים מהחניה אף אחד לא יכיל להפתיע אותך מכיון שאתה מביט לדרך. וכאשר אתה נכנס לחניה, הרי זאת חניה שלך שמוגבלת בסימונים מהצדדים ו/או רכבים שחונים על ידך, מה הסיכוי שרכב ייסע שם?

פורסם

תאר להם את המקרה במדויק, והם יסבירו זאת לחברת הביטוח שלו. חברת הביטוח שלו תתקשר אליו ותסביר לו שהוא אשם. אם יסכים לשלם, יופי. אם לא, תיאלץ לתבוע אותו בבית-משפט לתביעות קטנות.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
מה העניין של מודה או לא?

הוא נסע ברוורס ונכנס בך, זה שעצרת לשניה לא רלוונטי. כמו שאמרו לך תדבר עם סוכן הביטוח שלך והוא ייגיש תביעה ויידאג לנסח מתוך דבריך את השאור ויזרוק את התבן.

 

להבא, תחנה תמיד עם הפנים כלפי היציאה.

כשיוצאים מהחניה אף אחד לא יכיל להפתיע אותך מכיון שאתה מביט לדרך. וכאשר אתה נכנס לחניה, הרי זאת חניה שלך שמוגבלת בסימונים מהצדדים ו/או רכבים שחונים על ידך, מה הסיכוי שרכב ייסע שם?

 

גם אני נסעתי ברוורס כדי להתיישר.

וזה משנה מאד מי מודה כי השאלה אם אני צריך לתבוע אותו עכשיו או לא. הייתי מעדיף שחברות הביטוח יסגרו את זה בינהן איכשהוא אבל אם הוא לא מודה אז זה חסר סיכוי אתם אומרים.

פורסם

אסור לו להודות באשמה !

תסתכל בחוזה ביטוח שלך (או הי שם בנספחים), גם אצלך קיים הסעיף הנ"ל. לכן הוא צריך להיות "חמור" כדי להגיד מודה אני, זאת אשמתי.

 

אתה יכול להיות (כמעט) רגוע, בדיוק בשביל כאלה דברים יש סוכן ביטוח, תן לו להרוויח את לחמו ביושר.

פורסם
אסור לו להודות באשמה !

תסתכל בחוזה ביטוח שלך (או הי שם בנספחים), גם אצלך קיים הסעיף הנ"ל. לכן הוא צריך להיות "חמור" כדי להגיד מודה אני, זאת אשמתי.

 

אתה יכול להיות (כמעט) רגוע, בדיוק בשביל כאלה דברים יש סוכן ביטוח, תן לו להרוויח את לחמו ביושר.

 

חחח אין לי סוכן ביטוח אני מבוטח ישירות בחברה. אבל אין לי בעיה לנסח את זה בצורה טובה.

אני מקווה שלא הצגתי את זה בצורה סובייקטיבית מדיי. אני מתבסס על זה שיש לי פגיעה בדלת מה שאומר שהיא פגעה בי.

זה מספיק חזק כדי לגרום לחברת הביטוח שלהם לקפל אותם ולהגיד להם :"שלמו השתתפות עצמית או שתפסידו במשפט"?

עריכה : דבר נוסף שחשבתי עליו (ואולי לא הסברתי טוב) היא באה לי מהצד, פגעה בדלת של הנוסע מהצד של הנהג ואפילו קצת בדלת של הנהג. אני אומנם נסעתי אחורה ולא ראיתי אותה, אבל היא לא הסתכלה לכיוון שאליו היא נוסעת.

אני גם נסעתי ברוורס!

 

בשורה התחתונה אם הם לא מוכנים לשלם דרך החברת ביטוח, יש לי קייס לתבוע?

פורסם

במידה הוא טען שהוא לא אשם וחברות הביטוח לא מגיעות להסדר בינהו או אם אין לו צד ג'.

מי תובע אותו? אני או החברת ביטוח שלי? (יש לי מקיף).

מצטער שאני חופר אני עשיתי 1001 חיפושים בגוגל וקיבלתי 1002 תשובות מסוברות.

פורסם
חחח אין לי סוכן ביטוח אני מבוטח ישירות בחברה.

 

במידה הוא טען שהוא לא אשם וחברות הביטוח לא מגיעות להסדר בינהו או אם אין לו צד ג'.

מי תובע אותו? אני או החברת ביטוח שלי? (יש לי מקיף).

מצטער שאני חופר אני עשיתי 1001 חיפושים בגוגל וקיבלתי 1002 תשובות מסוברות.

יש לך סוכן ביטוח, אין לך אולי מישהו קבוע שאתה עובד מולו אבל יש לך חברה שאתה מבוטח אצלה והיא תדאג לך להכל.

אתה סתם נלחץ, תטלפן לחברת ביטוח שלך הם ידאגו לך להכל. אין 1001 תשובות, יש לך ביטוח מקיף בדיוק בשביל דברים כאלה תן לחברת ביטוח לשבור את הראש, אם התשובות שהם ייתנו לא ימצאו חן בעינך, אתה מוזמן להציג כאן את הטיעונים שלהם.

  • ספונסר פורום
פורסם
יש לנו חניה משותפת לכמה בניינים.

חניתי בחניה שלי ונתתי רוורס כדי להתיישר. עמדתי לשניה (ליישר את ההגה) לפני שנסעתי קדימה ונכנס בי אוטו שנכנס לחניה המשותפת מהרחוב גם כן ברוורס.

הפגיעה אצלי היא בדלת (כלומר הוא ממש פגע בי ניצב). אני דיי בטוח שעמדתי במקום כשהוא נתן רוורס. מהצד השני אם להסתכל על החניה ככביש אז הוא נסע בכביש הראשי ואני התפרצתי לכביש הראשי (שוב זה הסבר קצת מטומטם כי זאת חניה ולא כביש).

 

אני חושב שזה שהפגיעה אצלי בדלת ולא בלא בפגוש מוכיח שהוא זה שנכנס בי.

האם אני צודק?

 

מה קורה מבחינתך הביטוח? הם עוזרים לי לתבוע אותו? אם אני מתקן במוסך הסדר אני צריך לשלם את מלוא הסכום במוסך ולחכות עכשיו שהביטוח יחזיר לי או רק השתתפת עצמי?

תודה

 

יש לי לינק לתמונה אבל הוא לא נותן לי כי אני משתמש חדש..

לפי התאור שלך לדעתי אתה צודק .

אבל צור איתי קשר טלפוני אכוון אותך מה השלבים הראשונים שעליך לעשות כדי להתקדם הלאה .לא מסובך .

0546999223 אלי אמרן שמאי רכב .

אלי אמרן - שמאי רכב 054-6999223

פורסם
יש לך סוכן ביטוח, אין לך אולי מישהו קבוע שאתה עובד מולו אבל יש לך חברה שאתה מבוטח אצלה והיא תדאג לך להכל.

אתה סתם נלחץ, תטלפן לחברת ביטוח שלך הם ידאגו לך להכל. אין 1001 תשובות, יש לך ביטוח מקיף בדיוק בשביל דברים כאלה תן לחברת ביטוח לשבור את הראש, אם התשובות שהם ייתנו לא ימצאו חן בעינך, אתה מוזמן להציג כאן את הטיעונים שלהם.

 

לפני שידעתי בדיוק מה יקרה הנחתי שהתסריט הכי סביר הוא התסריט שבו חברת הביטוח שלי עוזרת לי בו הכי פחות וכמובן שכך היה.

דיברתי עם הביטוח שלי ו:

אם הוא מודה שהוא אשם הכל טוב ויפה אני מקבל כסף חזרה.

אם הוא לא מודה או אין לו ביטוח, אני מפעיל את הפוליסה ואז אני לבד מולו (תביעות קטנות)

 

דבש.

פורסם
לפי התאור שלך לדעתי אתה צודק .

אבל צור איתי קשר טלפוני אכוון אותך מה השלבים הראשונים שעליך לעשות כדי להתקדם הלאה .לא מסובך .

0546999223 אלי אמרן שמאי רכב .

 

תודה רבה לאלי על העזרה וההכוונה הטלפונית.

×
×
  • תוכן חדש...