Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עכשיו סיימתי שיחה שבה ניסיתי להבין אותה. הממצאים הם שהחזקת הרכב הינם חסרי כל היגיון וחוסר ההיגיון הוא זה שמפריע לה מעל הכל. בדיוק כמו ש-wil כתב, 3 מכוניות במשפחה אחת זאת הגזמה, בעיקר כזה שהשימוש שלו הוא הנאה יקרה לרוב.

 

נשמע שהחברה שלך קצת רציונלית מדי, ומנסה לכפות את הרציונל וההגיון שלה גם על סביבתה הקרובה. זאת גישה אופיינית לאנשים שגדלו בצנע (מכיר את זה ממקור ראשון לצערי) אך היא אינה חכמה או מנומסת במיוחד, שכן אין זה מתפקידה לחנך אותך או את משפחתך ולהביא לכם את בשורת הצרכנות הנבונה.

 

בלי להכיר לעומק את הנפשות הפועלות, התחושה שלי היא שהיא מכינה את הקרקע לחינוך של ילדיכם המשותפים, שלא יגדלו להיות חזירים קפיטליסטים. לכן כבר עכשיו היא "מחנכת" אותך להתנהלות כלכלית מסויימת שמתיישבת היטב עם ההגיון והרגלי הצריכה הפרטיים שלה.

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
נשמע שהחברה שלך קצת רציונלית מדי, ומנסה לכפות את הרציונל וההגיון שלה גם על סביבתה הקרובה. זאת גישה אופיינית לאנשים שגדלו בצנע (מכיר את זה ממקור ראשון לצערי) אך היא אינה חכמה או מנומסת במיוחד, שכן אין זה מתפקידה לחנך אותך או את משפחתך ולהביא לכם את בשורת הצרכנות הנבונה.

 

בלי להכיר לעומק את הנפשות הפועלות, התחושה שלי היא שהיא מכינה את הקרקע לחינוך של ילדיכם המשותפים, שלא יגדלו להיות חזירים קפיטליסטים. לכן כבר עכשיו היא "מחנכת" אותך להתנהלות כלכלית מסויימת שמתיישבת היטב עם ההגיון והרגלי הצריכה הפרטיים שלה.

 

כן, היא יותר מידי רציונלית.

 

זה לא שאני בזבזן, ממש לא. אחרי 3.5 שנים עם משכורת ג'ובניק, 2.5 משכורת קבע של מינימום + קצת אני לא יכול להיות כזה

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם
RBRB, יקח לי שנים להגיע גם עם חשמלי בעליות של בית שמש. לא בדקתי לעומק אבל המצב לא נראה מבטיח

 

sperial, לא הייתה חסרה לך ההנאה מנהיגה?

אני מבין שיש מטרה וצריך להצמד אליה אבל מהצד השני, כתכניתן שכל היום מול המחשב המכונית מאפשרת לי קצת לקבל מרץ

 

system_x, מה הסוד? איך עשית את זה?

 

בית שמש ? איפה אתה גר בעיר? (גם אני מבית שמש).

בכל מקרה מאז שסופרבוס נכנסו התח"צ היא מעולה לדעתי (לפחות איפה שאני גר עוברים אוטובוסים בלי הפסקה).

אם אתה גר באחד מהמיקומים המרכזיים של האוטובוסים מה הבעיה להגיע איתם לרכבת ? זו התחנה הסופית של כולם\ תחנת מעבר של כל הבינעירוניים חוץ מ 417 אאל"ט.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם
בית שמש ? איפה אתה גר בעיר? (גם אני מבית שמש).

מגדל המים, 5 דקות מתחנת השוק. לפני שקניתי את הרכב הייתי נוסע ככה

 

חשבתי על זה ואני באמת יכול להסתדר בלי הרכב.

הבעיה העיקרית שאני פשוט לא רוצה. אני ממש נהנה ממנו

(כרגע גיליתי שיש לי לתקן משהו כנראה בשווי של כמה אלפים)

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם
כן, היא יותר מידי רציונלית.

 

זה לא שאני בזבזן, ממש לא. אחרי 3.5 שנים עם משכורת ג'ובניק, 2.5 משכורת קבע של מינימום + קצת אני לא יכול להיות כזה

 

הדרך היחידה להילחם באנשים כאלה היא לפי הכללים שלהם. תמצא דרך אפקטיבית להסביר לה שיש תחומים אחרים בחיים עליהם אתה חוסך בעוד שהרכב הוא מותרות שאתה מרשה לעצמך באופן מודע. כמו בדוגמה עם הסיגריות שהבאתי קודם.

פורסם
תודה על התגובה המפורטת, הגבתי בכחול

 

sperial, אתה בקארזפורום ואינך חובב רכב?!

 

עכשיו סיימתי שיחה שבה ניסיתי להבין אותה. הממצאים הם שהחזקת הרכב הינם חסרי כל היגיון וחוסר ההיגיון הוא זה שמפריע לה מעל הכל. בדיוק כמו ש-wil כתב, 3 מכוניות במשפחה אחת זאת הגזמה, בעיקר כזה שהשימוש שלו הוא הנאה יקרה לרוב.

 

מי יתן ועוד נבין נשים! (Eowyn, מקווה שלא העלבתי)

 

תודה לכל מי שהגיב!

 

כל עוד אתם לא נשואים אין לה זכות לדחוף את האף לעניינים הכספיים שלך. שיהיו לכם אפילו 21 מכוניות - אחת לכל בנאדם לכל יום בשבוע. זה לא עסק שלה. תסביר לה בעדינות שזה הכסף *שלך* ואתה מוציא אותו *כרצונך*.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
מגדל המים, 5 דקות מתחנת השוק. לפני שקניתי את הרכב הייתי נוסע ככה

 

חשבתי על זה ואני באמת יכול להסתדר בלי הרכב.

הבעיה העיקרית שאני פשוט לא רוצה. אני ממש נהנה ממנו

(כרגע גיליתי שיש לי לתקן משהו כנראה בשווי של כמה אלפים)

 

זה סיפור אחר כבר..

למרות שאם השימוש היחידי שלך הוא משם לרכבת אני לא מבין באיזה חלק אתה מספיק להנות.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

עכשיו סיימתי שיחה שבה ניסיתי להבין אותה. הממצאים הם שהחזקת הרכב הינם חסרי כל היגיון וחוסר ההיגיון הוא זה שמפריע לה מעל הכל. בדיוק כמו ש-wil כתב, 3 מכוניות במשפחה אחת זאת הגזמה, בעיקר כזה שהשימוש שלו הוא הנאה יקרה לרוב.

 

מי יתן ועוד נבין נשים! (Eowyn, מקווה שלא העלבתי)

 

תודה לכל מי שהגיב!

 

1. אבא שלך היה יכול להסתדר עם קליאו RS? כל מה שמפריע שם זה המחיר?

אז שיקנה אחת שנת 2010 ושלום על ישראל. (או שהגיר הידני הוא בעיה?)

(או שיש פה מגבלה בירוקרטית של "חייב לקנות חדש"? וגם אם כן - אין מכוניות מהנות חדשות בפחות מ176K?)

 

2. אם אתם חושבים על לקנות דירה בשנים הקרובות אז באמת קח בחשבון שכדאי לחסוך כסף ככל האפשר.

אחרת אתה בכיוון של משכנתא ל30 שנה.

אני לא יודע כמה כסף יש לכל אחד מכם בצד כרגע לטובת הדירה.

 

3. קח בחשבון שאם תמכור עכשיו את ה-206 ותעברו לגור יחד עוד שנתיים אז תרצו לקנות רכב.

ואז כבר היא תעשה קולות של "שיהיה אוטומט שגם אני אוכל לנהוג ושיהיה משפחתי כי עוד מעט נעשה ילדים ושיהיה בשנתון גבוה כי אין לי סבלנות לתקלות כל שבוע ושיהיה זול" ואז תמצא את עצמך בדייהולט אוואו ביג.

 

מצד שני אם היא לא נוהגת אז יש לה פחות SAY בשאלת האיזה רכב לקנות (במיוחד בנושא הגיר ואולי גם מספר הדלתות)

 

מצד שלישי ייתכן שבאיזשהו שלב היא כן תרצה לנהוג ואז סיכוי טוב שהיא תרצה רק אוטומט (השד יודע למה. הרי הגיר הוא הדבר הכי זניח בפעולה המורכבת שנקראת נהיגה ורוב הקושי הוא בהתמודדות עם התנועה)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

רק לי מפריע שכל החפירה שלה הוא על רכב פשוט ובסיסי?

הוא לא יושב על איזה מותג יוקרה מנקר עיניים ולא אמין (פאביה?), או קונברטיבל לא פרקטי.

כולה פיג'ו 206.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
זה סיפור אחר כבר..

למרות שאם השימוש היחידי שלך הוא משם לרכבת אני לא מבין באיזה חלק אתה מספיק להנות.

 

אני נוסע דרך כביש 38 או 9.

עכשיו אחרי שסיימתי את התואר אין לי כבר את כביש 431/44 אז זה מצטמצם מאוד

 

יש עוד דברים חוץ מהרכב שבהם היא מנסה להתערב לך?

אוסף דגמי המכוניות שלי.

לבוש, יציאות, כל דבר אחר לא

 

1. אבא שלך היה יכול להסתדר עם קליאו RS? כל מה שמפריע שם זה המחיר?

אז שיקנה אחת שנת 2010 ושלום על ישראל. (או שהגיר הידני הוא בעיה?)

(או שיש פה מגבלה בירוקרטית של "חייב לקנות חדש"? וגם אם כן - אין מכוניות מהנות חדשות בפחות מ176K?)

 

נדרש רכב אוטומטי חדש שיעבור התאמה לנהיגה ללא רגל ימין.

אני מאמין ששאר הדברים ב-RS לא היו מפריעים

 

2. אם אתם חושבים על לקנות דירה בשנים הקרובות אז באמת קח בחשבון שכדאי לחסוך כסף ככל האפשר.

אחרת אתה בכיוון של משכנתא ל30 שנה.

אני לא יודע כמה כסף יש לכל אחד מכם בצד כרגע לטובת הדירה.

 

הצלחנו לחסוך יחסית לא מעט, הבעיה היא שהמחירים לדירה בראשון מערב גבוהים (התעקשות שלי שיהיה בראשון מערב)

 

3. קח בחשבון שאם תמכור עכשיו את ה-206 ותעברו לגור יחד עוד שנתיים אז תרצו לקנות רכב.

ואז כבר היא תעשה קולות של "שיהיה אוטומט שגם אני אוכל לנהוג ושיהיה משפחתי כי עוד מעט נעשה ילדים ושיהיה בשנתון גבוה כי אין לי סבלנות לתקלות כל שבוע ושיהיה זול" ואז תמצא את עצמך בדייהולט אוואו ביג.

 

לילדים יש עוד זמן, לא רוצים לפני גיל 30, בינתיים שנתיים יגררו חיסכון של 20 אלף כמעט

 

מצד שני אם היא לא נוהגת אז יש לה פחות SAY בשאלת האיזה רכב לקנות (במיוחד בנושא הגיר ואולי גם מספר הדלתות)

 

מצד שלישי ייתכן שבאיזשהו שלב היא כן תרצה לנהוג ואז סיכוי טוב שהיא תרצה רק אוטומט (השד יודע למה. הרי הגיר הוא הדבר הכי זניח בפעולה המורכבת שנקראת נהיגה ורוב הקושי הוא בהתמודדות עם התנועה)

 

היא ניסתה לנהוג ב-206 אבל אחרי 20 מטר אמרה שלא בשבילה. מצד שני היא לא אוהבת לנהוג ביונדאי אבל בעיר קצת כשצריך כן נוהגת

 

תשובות כחולות

 

רק לי מפריע שכל החפירה שלה הוא על רכב פשוט ובסיסי?

הוא לא יושב על איזה מותג יוקרה מנקר עיניים ולא אמין (פאביה?), או קונברטיבל לא פרקטי.

כולה פיג'ו 206.

הנקודה שלה היא שאין כלל הצדקה שיהיה לי רכב כרגע. זה שזאת פיג'ו 206 ישנה שדורשת תחזוקה (שבוע הבא מוסך גבע!) והוצאות מפריעה לה

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

אוסף דגמי המכוניות שלי.

לבוש, יציאות, כל דבר אחר לא

 

 

הנקודה שלה היא שאין כלל הצדקה שיהיה לי רכב כרגע. זה שזאת פיג'ו 206 ישנה שדורשת תחזוקה (שבוע הבא מוסך גבע!) והוצאות מפריעה לה

 

כלומר מה שאתה מוציא על עצמך, ונוגע רק אליך - מהווה בעיה עבורה. שני תחביבים ציינת, את שניהם היא רוצה לקצץ.

פעמוני אזעקה נשמעים כאן מכל כיוון

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

חשבת על כך שאולי יש לחברה איזה סיבה לשנוא את הרכב? האם הוא מסיט את תשומת ליבך ממנה?

אשתי, למשל, פיתחה שנאה למחשבים. יש לכך סיבה די ברורה: כאשר היא פגשה אותי עבדתי הרבה על המחשב שלי, וכיון שהיה מדוברר ב עבודה שהיתה גוזלת זמן ביסודה, והמחשב עצמו היה גרוטאה איטית מאד, העבודה גזלה ממני הרבה זמן. כמובן שהבחורה שנאה את המכונה שגזלה את תשומת הלב של החבר שלה.

יתכן מאד שחברתך לא אוהבת את התחביב שלך לא בגלל הצד הכלכלי אלא כין שהיא חשה שהמכונית וזלת את הזמן שהיא רוצה שתקדיש לה, והכסף הוא רק תירוץ.

רציתי לשאול אותך משהו: האם אין לך ביקורת על תחביבים או עיסוקים של חברתך? האם, לאור הביקורת שלה על התחביב שלך, האם היא מבזבזת על תחביבים או הוצאות אחרות, או שההתנהלות הכלכלית שלה רציונאלית מאוד? או שמא היא מנסה לבנות תוכניות ארוכות טווח גם על חשבון הוצאות קצרות טווח?

דומני שיש כאן לא מעט דברים המצריכים בירור, אבל יתכן מאוד שהבעיה כלל אינה הרכב עצמו אלא מה שהוא מייצג.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
כלומר מה שאתה מוציא על עצמך, ונוגע רק אליך - מהווה בעיה עבורה. שני תחביבים ציינת, את שניהם היא רוצה לקצץ.

פעמוני אזעקה נשמעים כאן מכל כיוון

 

לא בדיוק. רק המכוניות

יש לי אוזניות, רמקולים, עכבר בעלות מופרכת

ביגוד וציוד ספורט של מותגים מובילים

יותר מידי נעליים ובגדים (נקנו בעידודה כשאני הייתי זה שטוען שזה בזבוז כסף)

 

הסיבה לשינאה: אין הצדקה להשקיע המון כסף משהו שעומד ומעלה אבק (אוסף דגמי מכוניות) או אני משלם עליו כשאני לא מנצל אותו (הפיג'ו)

בעוד שלאוזניות ורמקולים יש שימוש יומיומי כמו גם ל4 חולצות של קבוצת הכדורגל שאני אוהד.

 

היא פשוט מחפשת היגיון.

 

אני לא מתעסק יותר מידי עם הרכב, פה ושם שטיפה וזהו

התחביבים שלה הם בישול וקריאה, 2 תחביבים לא יקרים במיוחד. אין לי ביקורת על זה.

אני "הבזבזן" שבינינו

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.

×
×
  • תוכן חדש...