Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4715 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באופן כללי חסרים המון פרמטרים בשביל לשפוט אחד מבני הזוג ככה שלבוא ולהגיד היא חצופה או מה קרה? כל אחד והתחביבים שלו זה לא לעניין.

יכול להיות שפותח השרשור אדם לא מחושב בעליל ובת הזוג שלו היא זאת שבעצם שמנווטת את הקשר מבחינה כלכלית ואם הם באמת חושבים ומדברים על עתיד משותף, יש לה זכות מלאה לדבר בצורה הזאת.

יכול להיות גם שבת הזוג בזבזנית ושתלטנית ואין לה שום סיבה לבוא ולקבוע עובדות או לבקש בקשות שלא לה.

אבל שוב, אין מספיק פרטים בשביל לקבוע עובדוטת לכאן או לכאן.

אני אומר שאם הם כבני זוג חושבים על עתיד משותף , צריך מגיל מוקדם לחשוב על העתיד ולכלכל את הזוגיות בצורה נכונה, שקולה ומתאימה לשני בני הזוג כאשר לפעמים יהיה צורך בויתורים מכאן או מכאן.

אני חושב שהדבר הכי נכון שיהיה אפשר לייעץ לפותח השרשור, זה בעצם לדבר עם בת הזוג שלו ולנסות להבהיר את הנושא הספציפי הזה בפרט ובכלל על הקשר ככלל, אני בטוח שיש סיכוי סביר שהם יגלו דברים שהם לא ידעו על הרצונות והשאיפות אחד של השני ועל איך הקשר שלהם יראה בעתיד, אולי הם אפילו יגלו פתאום שהם בכלל לא מתאימים.. תאום ציפיות, זאת המלצתי.

אפשר לשאול את פותח השרשור, בן כמה אתה ובת זוגתך ?

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה ההבדל בין רווקים לבין נשואים לצערי

 

נשים הן נשים - חצופות או לא חצופות הן בנות זוג ויש להן דיעה.

 

וכן, הן רובן מפונקות ומודעות לזה שהן נשים ובאופן טבעי מצפות מהבן זוג להיות יותר "משרת כנוע" מאשר "פנטר טורף"

 

לפחות ברגע שהן מעוניינות לחיות איתנו חיים ארוכים יחד.

 

את היגוואר הן מחפשות על מכסה המנוע.

 

את הפנטר במיטה.

 

ואת החמור - בשביל הטבעת.

 

החיים האמיתיים חברים, החיים האמיתיים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
זה ההבדל בין רווקים לבין נשואים לצערי

 

נשים הן נשים - חצופות או לא חצופות הן בנות זוג ויש להן דיעה.

 

וכן, הן רובן מפונקות ומודעות לזה שהן נשים ובאופן טבעי מצפות מהבן זוג להיות יותר "משרת כנוע" מאשר "פנטר טורף"

 

לפחות ברגע שהן מעוניינות לחיות איתנו חיים ארוכים יחד.

 

את היגוואר הן מחפשות על מכסה המנוע.

 

את הפנטר במיטה.

 

ואת החמור - בשביל הטבעת.

 

החיים האמיתיים חברים, החיים האמיתיים.

 

ידידי

לא כולם חיים בנישואים כפי שאתה מתאר, אני לפחות לא.

שלא תפחיד את ילדי הפורום..

:wink:

פורסם
שתירגע, ומהר, זה מה שעושה לך כיף. זה התחביב שלך.

 

מבחינתה (וכמוה כך 99.5% מהנשים האחרות) התחביב המועדף זה שאתה תבוא איתה לקניון עם חברות שלה, תלבש רק מה שהיא קונה לך, תסחוב לה את השקיות, ותסתכל עליה במבטים מלאי הערצה.

כתבתי 99.5% כי תכף ירשום מישהו כאן שאישתו מפרגנת לו BRZ חדשה, ובכלל שיקנה אופנוע כבד. (עשתה לו ביטוח חיים. אין סיבה אחרת).

 

אני מסכים איתך בכלליות לגבי המשפט הראשון, זה נכון שזה התחביב שלו והיה נחמד מאוד אם היא היתה מפרגנת אבל למרות שהם לא זוג נשוי הם יחד 6 שנים וכנראה עם מחשבות רציניות ואי אפשר להתעלם לגמרי מדעתה.

 

לגבי הפסקה השניה, זה אומנם נכון שהרבה אנשים לא יתעניינו או יפרגנו לתחביב הזה שלנו, אבל כאן גם התפקיד שלך למצוא בת זוג שכן זורמת איתך, היא לא חייבת לעבור איתך קורס נהיגת מירוצים אבל במינימום לפרגן ולא "לדכא" תחביב.

כשהכרתי את אישתי די בשלבים הראשונים עוד בשיחות "ראיון העבודה" הבהרתי לה שיש לי תחביב שחרוט עמוק בלב ושהוא מחוץ לתחום מבחינת "מה\כמה\למה" ושאר שאלות מיותרות.

בפעם הראשונה שהיא זרקה לי משהו בצחוק לגבי התחביב אמרתי לה חצי בצחוק- חצי ברצינות שבמקומה הייתי שוקל את דבריי כי התחביב ואני בקשר בערך 25 שנה לפני שהכרתי אותה....

 

לשמחתי זו הפעם היחידה שהיא התלוצצה איתי בעניין, מאז היא משתייכת באהבה לאותם 0.5% שהגדרת וברכישה האחרונה כשעמדתי לרכוש 525 שנת 09 (כי רצינו להתקדם בשנתון) היא פיצצה את העיסקה כי התעקשה שאקח רכב ספורטיבי וכשהגיעה ההתלבטות לגבי הרכב שבסמלון (התלבטתי בגלל השנתון הנמוך) היא היתה זו שדחפה אותי לקנות אותו למרות השנתון.

 

לא להיות פאסימיים!!

 

 

אגב, האקסית שלי דווקא אהבה את הסופר לנסר שאני נוהג בה היום, אולי בגלל שהיא נהגה בפורד פיאסטה 93?

 

זה בגלל שלא נסעה עדיין בדייהו נובירה או השם ישמור (וירחם!!!)- על סקודה פאביה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

בהחלט לא להיות פסימיים



 

אשתי דווקא מפרגנת לי כן להמתין עוד כמה שנים ואז לפנק את עצמי, למען האמת היא דווקא מאוד רוצה שאני אקנה לי משהו ספורטיבי וקומפקטי במקום הספינה שאני נוהג בה כרגע.

 

אני זה שאמר שאם היא רוצה שנעשה החלטה כלכלית אז ללכת עם זה עד הסוף. כמו שאמרתי - בא לי לירות בה, אבל היא צודקת.

 

 

אבל אשתי היא זו שזרקה מסמר לתוך גלגלי השיניים של התכניות שלי :-D

 

ואין מה לעשות - ככה זה כשחיים עם בת זוג - יש לה דיעה, חייבים לכבד את זה.

 

פשוט כשנשואים - הדיעה שלה לרוב קובעת :?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אצלי זה היה יותר גרוע..

 

אימפרזה טורבו כחולה, נקיה משטויות, יפיפיה ושמורה, והיא קוראת לה ״אוטו כחול של ערבים״ , לא שיש לי משהו נגד ערבים.. אבל ״כחול של ערבים״ זה סובארו רגילה.. או DL..

פורסם

אם אחרי שש שנים היא לא מבינה את זה, היא כבר לא תבין.

 

אצלי זה יותר קשה, כי התחביב הוא אופנועים, לקח הרבה זמן והרבה סיבובים עד שמצאתי מישהי שהצליחה להבין שזה חלק ממני, ואם היא מעוניינת בטובתי (קרי - טובתנו), עדיף שאמשיך להתעסק במה שאני אוהב.

עכשיו היא כבר אומרת שיש לנו בבטן אופנוען נוסף. :wink:

אופנוען

פורסם

בתכלס - זו שאלה של איך היא אומרת לך את זה, ויש כאן כמה אופציות -

 

אם היא מנסה להסביר לך שזה לא כלכלי לך בצורה מחושבת ועניינית - אולי הייתי מנסה להקשיב לה ועם זאת להסביר לך שזה הרכב שלך ואתה שמח לשמוע את הדיעה שלה אבל אתה לא חייב להסכים איתה.

 

אם היא פונה אליך בצורה מאשימה שאתה מבזבז את כל הכסף שלך על האוטו במקום לעשות איתו דברים אחרים (כמו לבזבז עליה למשל) - הייתי מסבירה לה יפה שהיא מבזבזת יותר מדי על נעליים \ בגדים \ קוסמטיקה \ מה זה עניינה בכלל מה אתה עושה עם הכסף שלך - אתה מרויח אותו ואתה תבזבז אותו.

 

אם זה משהו בין לבין - הייתי באמת מנסה להבין מה המניע שלה לשנוא את האוטו ברמה כ"כ רגשית.

 

 

זה הכל תלוי בגישה - אם זה מגיע מחישוב לוגי והגיוני של הוצאות, או כתוצאה מאיזושהי שנאה רגשית ולוהטת כלפי "הדבר הזה שאתה משקיע בו מלא כסף וזמן וזה לא נוח לי בלה בלה בלה"

פורסם

כמה כבוד גברי בשרשור אחד :-)

 

אני חושב שפותח השרשור צריך לחשוב יותר לעומק לגבי כיוון היחסים אחרי 6 שנים.

לדעתי החברה צודקת אם זה נסיעות לרכבת ובחזרה שיקנה אופניים או קורקינט חשמלי אני חושב שהוא יהנה מהם באותה הרמה.

רכב גם אם לא נוסע הרבה זה הוצאה, רק הביטוח והטסט זה +/- 5K בשנה, פלוס טיפול קטן או החלפת צמיגים וכו' זה כבר הופך להוצאה משמעותית (סכום כסף שאיתו ניתן לנסוע לחו"ל ולהנות גם כן)

זה שהחברה מבקשת לוותר על הרכב בכלל ולא להחליף אותו לאחד אחר זה באמת מעיד על התנהלות כלכלית נכונה יותר.

לא משנה מה כל הרווקים יגידו פה אבל " גבר מאושר כשהאישה שלו מאושרת"

אני לא נשוי אבל גם נמצא בקשר כבר 4 שנים ואצלי הכיוון בסופו של דבר חתונה, אין מה לעשות לפעמים צריך לוותר אבל לדעת לדרוש את זה במקומות אחרים.:-D

פורסם

רכב גם אם לא נוסע הרבה זה הוצאה, רק הביטוח והטסט זה +/- 5K בשנה.

 

וכמה זה הוצאה שנתית על סיגריות למי שמעשן? על אלכוהול למי ששותה? על מועדונים למי שרוקד?

 

להחזיק BMW בישראל זו הוצאה גבוהה באופן אובייקטיבי. להחזיק פז'ו 206 ישנה נראה כמו הוצאה גבוהה רק למי שלא מסוגל לראות את התמונה הגדולה. ככה אפשר ללכת רחוק - להפסיק לקנות בגדים חדשים (אפשר יד שניה), להפסיק לטוס לחו"ל (אפשר לנסוע לכנרת) ולהפסיק לקנות פפסי (כי אפשר קריסטל בחצי המחיר).

 

בכל תחום נחוצה מידתיות, ולא צריך לאבד את הראש.

פורסם
Dimo, כל מה שיש לי לומר לך:

 

Aop6EARn6v4 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

Keyser

בוא נראה את זה ממשיך ככה ונראה לאן הוא יגיע.

אם זאת היתה אלפא אספנות או כל רכב נוסטלגי אחר וגם אם לא נוסטלגי אלא רכב שווה שהיה מביא לו עוד 10 בחורות בסיבוב פוזה הראשון לא היתי אומר כלום אבל פג'ו 206?!?! אולי לפני 10 שנים...

אתה כנראה עוד לא עברת את השלב שויתרת או שאתה סתם משחק אותה גבר, גם אצלך זה יגיע אלא אם כן תעדיף להישאר רווק.

פורסם
וכמה זה הוצאה שנתית על סיגריות למי שמעשן? על אלכוהול למי ששותה? על מועדונים למי שרוקד?

 

להחזיק BMW בישראל זו הוצאה גבוהה באופן אובייקטיבי. להחזיק פז'ו 206 ישנה נראה כמו הוצאה גבוהה רק למי שלא מסוגל לראות את התמונה הגדולה. ככה אפשר ללכת רחוק - להפסיק לקנות בגדים חדשים (אפשר יד שניה), להפסיק לטוס לחו"ל (אפשר לנסוע לכנרת) ולהפסיק לקנות פפסי (כי אפשר קריסטל בחצי המחיר).

 

בכל תחום נחוצה מידתיות, ולא צריך לאבד את הראש.

 

אז בוא גם נפסיק לאכול כי גם ככה בשעה 16:00 זה יוצא החוצה.

כמו שאמרת בכל תחום נחוצה מידתיות לא צריך להגזים.

פורסם
אם אחרי שש שנים היא לא מבינה את זה, היא כבר לא תבין.

 

אצלי זה יותר קשה, כי התחביב הוא אופנועים, לקח הרבה זמן והרבה סיבובים עד שמצאתי מישהי שהצליחה להבין שזה חלק ממני, ואם היא מעוניינת בטובתי (קרי - טובתנו), עדיף שאמשיך להתעסק במה שאני אוהב.

עכשיו היא כבר אומרת שיש לנו בבטן אופנוען נוסף. :wink:

 

מזל-טוב! שיעבור בהצלחה ושלום.

 

ותזכרו -

 

happy wife = happy life

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

גם בן הזוג שלי לא כ"כ מתלהב מהרעיון שאני אקנה רכב אספנות בנוסף לרכב היום יומי שלי (דבר שבתקופה האחרונה אני שוקלת לעשות)

 

הדרך שלו להניא אותי מזה היא דרך ההיגיון ולכן גם אני מוכנה להקשיב ולשמוע את הדיעה שלו בעניין - אנחנו עושים חישובים של עלויות, זמן שיפוץ, איפה הרכב יעמוד, עלויות כלליות ללא קשר לשיפוץ וכו'. הפואנטה היא שהוא פונה לנושא מכיוון ההיגיון הכלכלי ולא מכיוון רגשי ומאשים, וטורח לחשב דברים בראש לפני שהוא טוען טענה כלכלית כלשהי.


×
×
  • תוכן חדש...