Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4743 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בפעם האחרונה שהערתי למישהו שנשען לי על הכנף יום אחרי שהיא יצאה מצביעה, קיבלתי יריקה על החלון וחריטה על הכנף, לחוסר מזלו של הבחור הוא עשה טעות טקטית והחנה את הרכב שלו לא רחוק ממני.

 

יש פה מקום לתביעה פלילית.

 

סיפור מלפני שנים.

אבא של חבר היה פדנט קיצוני. היה שוטף את האוטו כל יום ועושה ווקס פעם בשבוע :shock: :shock:

בחיים עד אז ומאז לא ראיתי רכב נוצץ כזה (אופל קדט 84).

נסענו עם האוטו לים וכשחזרנו מהים קלטנו איזה טמבל מתיישב -עם בגד ים רטוב - על מכסה המנוע ופשוט מחליק מהמכסה וחוטף בומבה בראש מהפגוש :twisted:

אחד הדברים המצחיקים:roflmao:

 

מרוב הווקס שהוא השקיע..

 

ברכב שלי הוא היה קם בלי בגד ים:-)

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כשחברים נשענים לי על האוטו זה קצת מפריע לי, אם הוא מלוכלך אין לי בעיה. אבל כשהוא נקי אני מעיר. אם מישהו אחר נשען אני מעיר לו בצורה יפה שיזוז.

יש לי 306 סיבות לחייך בכל סיבוב :lol:

פורסם

הכי מרגיזים אותי:

במפגשי רכב יש את אלה שעוד עונים לך ואומרים לך: "אבל אני יודע לשבת"

 

הכוונה להשען בלי למעוך לעשות שריטות.... נו באמת? עוף מהאוטו

פורסם

פעם הייתי מגיב מיידית ומרחיק את מי שנשען לי על הרכב, היום פחות מזיז לי האמת(אלא אם כן מישהו התבלבל וחשב שהרכב שלי הוא פינת ישיבה ויושב על הרכב).

 

כנראה שעם הזמן אתה לומד שאי אפשר לחנך את כל העולם ואי אפשר או צריך לריב עם כל העולם כי אני פדנט קיצוני.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

בלג בעומר האחרון , החנינו את הרכב בקרוב למקום שישבנו בו. אז בא ג'יפ שחור מלוקק כלשהו עם כמה בבונים מקומיים והחנו ליד.

 

בקיצר , הם יוצאים מתארגנים ואז החליטו להשען כולן על צד הרכב שלי. קצת עצבן מודה, תקעתי להם מבט - ואז אחד הבבונים אומר .. אל תדאג הכל בסדר...

 

עשיתי להם "הכל בסדר" עם הראש, ניגשתי ליד מכסה המנוע של הג'יפון ושמתי כוסות שתיה לי ולחבריי, הבבונים הסתכלו אלי במבט של עגל - עניתי להם .. אל תדאגו הכל בסדר... לא נשפך כלום " , תוך כמה שניות עברו לרכב שהחנה ממול. :-D

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

תכל'ס, הדרך הכי טובה היא באמצעות מעשים.

פעם מישהו נשען לי על חלקו האחורי של הרכב, בתור לשטיפת מכוניות. פתחתי מבפנים את תא המטען, יצאתי, פתחתי את תא המטען (הבחור זז), סגרתי וחזרתי לאוטו. המסר עובר בצורה ברורה ופשוטה.

בני ל', מפורום אספנות, אמר שהוא מציע לנשענים כרית, כדי שיהיה להם יותר נוח בתחת :smile:

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

לרוב פשוט מחייך.

 

למה שזה יפריע לי שמשהו נשען ?

 

כל עוד זז שאני מזיז אתהרכב וכל עוד לא מתישב או שורט את הרכב אז מה הבעיה ?

 

גם לרכב הקלאסי שלי אני נותן לאנשים לגעת ואפילו, באישור להתישב בפנים.

 

זה בסופו של דבר רק אביזר... סתם ברזל ... יפה/מהיר/שניהם ... אבל ציוד לא צורת חיים נכחדת ....

פורסם

אצלי זה מתחלק לשני חלקים:

 

1. השענות "הגיונית" - לדוגמא שכן טוב שלי שסתם מדבר שנייה עם מישהו למטה ולרגע נשען על הרכב, אני יודע שזה ייגמר בטח עוד 2 דקות אז לא מפריע לי.

 

2. השענות "מעצבנת" - דוגמא קלאסית - חבורת נערים רעשנית שחלקם נשענים על הרכב. קודם כל כאן מדובר בד"כ בפוטנציאל לזמן השענות ארוך, וכמו כן ההשענות עשויה להפוך באיזשהו שלב לישיבה, ו\או שהם יתחילו "להשתולל" ליד הרכב ואז אחד מהם גם יכול בטעות לעוף על האוטו או משהו מהסגנון. כאן אני עוצר את זה מיד איך שאני רואה. מבקש בהתחלה בנימוס ואם לא עוזר אז יותר בתקיפות ואם גם זה לא אז אני יורד אליו.

 

אין שום סיבה לעשות חשבון למישהו, הוא יכול להיות מצידי האבא של האמא של כל הערסים, זה האוטו שלי והוא יזוז ממנו נקודה.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

צריך להבדיל בין שני סוגי הישענות עיקריים,

1. הישענות על היד, רק כף היד נמצאת על הרכב והגוף נשען עליה, התגובה להישענות כזאת תהיה יותר מתונה.

2. הישענות\ישיבה (סטייל תמונת הפרופיל של אקסודוס) הישענות כזאת לא באה בחשבון, והתגובה לא תהיה סבלנית בכלל.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם
צריך להבדיל בין שני סוגי הישענות עיקריים,

1. הישענות על היד, רק כף היד נמצאת על הרכב והגוף נשען עליה, התגובה להישענות כזאת תהיה יותר מתונה.

2. הישענות\ישיבה (סטייל תמונת הפרופיל של אקסודוס) הישענות כזאת לא באה בחשבון, והתגובה לא תהיה סבלנית בכלל.

 

 

ביד יכול להיות מפתח, והנה עוד שריטה קטנטונת לאוסף השריטות.

 

 

אני מניח שאם מישהו שהוא קצת יותר מערס, אחד שהוא מהעולם התחתון ולא חסר כאלה, נשען לך על הרכב, עדיף לבקש יפה, והבעיה היא לזהות כאלה. עדיף לא לקחת סיכון אלא אם כן אתה שוטר ויש מאחוריך תגבורת של שתי ניידות לפחות.

פורסם

לפני איזה שנה שוטר שרצה לעשות לי בדיקת ינשוף החליט שהמראה של הגיפ שלי יכולה להיות אחלה משענת למרפק שלו. הערתי לו והוא לא הבין עד שהשוטר השני (זה שמבין) הסביר לו להפסיק להשען.

פורסם

זה תלוי בסיטואציה, אם אני רואה שרק מישהו מניח את היד אז מחכה דקה שתיים לראות אם הוא זז במידה ולא מעיר בשקט וברוגע, אך אם זה חבורת נערים שיושבים על המכסה מנוע אז אני מפעיל את האוטו מרחק ומפעיל את האזעקה\צפצפה . מצחיק כל פעם מחדש איך הם קופצים

פורסם

chillax. אין סיבה להכנס לחרדות בגלל האוטו שלכם. אני חושב שהסיכון שהצבע ישרט מאבן קטנה שתיפול ממשאית גבוה הרבה יותר מאשר שהג'ינס של מישהו ישאיר לכם סימנים על הרכב.

פורסם

אני מניח שאם מישהו שהוא קצת יותר מערס, אחד שהוא מהעולם התחתון ולא חסר כאלה, נשען לך על הרכב, עדיף לבקש יפה, והבעיה היא לזהות כאלה. עדיף לא לקחת סיכון אלא אם כן אתה שוטר ויש מאחוריך תגבורת של שתי ניידות לפחות.

 

:roflmao: :roflmao:

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it


×
×
  • תוכן חדש...