Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברי פורום שהגיבו פה על רכביהם שמלאים באבק ולא אכפת להם אם ישענו - מפה מתחילה תרבות הרכב והנהיגה , מזה שקודם כל בעלי הרכב ישמרו על רכביהם נקיים , תסתכלו במדינות אחרות , האם שם כמות הרכבים המלוכלכים והמוזנחים זהה לכמות בארצינו ? , לא ולא , כי במדינות אחרות תרבות הרכב והנהיגה מתחילה מהדברים האלו וכמובן שזה ממשיך לדברים כמו נושא הדיון הזה - השענות על רכבים של אחרים , ועוד ועוד דברים .

אז כן , בארצינו לא חסר חולות ואבק עם המזג האוויר הכמעט מדברי שלנו , אבל עדיין , קצת יותר מאמץ ותמיד אפשר לשמור על הרכב נקי .

 

אני בעצמי רואה את נושא ההישענות על רכבים של אחרים כך - זה אותו הדבר מבחינתי , כמו שאני אכנס לדירה של מישהו ואתיישב על אחת הספות של בעל הדירה בלי רשותו ועוד אעשה פרצוף - למה מה קרה ? , לא קרה כלום .

 

רכב זה רכוש פרטי של אותו בעל הרכב , ואין זכות לאף אחד לא רק להישען עליו אלא גם לגעת בו בכלל , כמו שכתבה גברת נהגת שודים , רכב זה לא ספסל , לא עמוד ולא קיר בכדי להישען עליו .

אני בעצמי תמיד ישר מעיר , יש את החוצפנים האלה שאחרי הערה רגילה לא מגיבים - מקבלים כבר ממני צעקות בקול רם ואם צריך גם קללות , ולא אכפת לי מי זה , חבורת נערים או זוג מאוהב , ממש לא מעניין אותי , כי העניין הזה דיי מעצבן אותי , חוסר תרבות טוטאלי .

בעבר - Daihatsu Sharade (White) Classic 1997 1.5i MT - עדיין במשפחה

בעבר - Mitsubishi Lancer (White) X 2008 1.8 GTS CVT

בעבר - VW Jetta (White) MK6 2013 1.2TSI DSG7

כרגע (סוף סוף) - Seat Leon FR (not White anymore)) 2016 1.8TSI DSG7

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

"עשה טובה רד לי מהאוטו"

ופעם שהחליטו לפתוח לי מטבח על הבגאז' פשוט נכנסתי לאוטו ונתתי גז.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
אם זה איזה זוג אוהבים שהחליט להתמזמז תוך כדי השענות עדינה על הרכב,אז אני מחכה בצד בסבלנות שיסיימו את עיסוקיהם.

 

me_gusta_mucho_by_megustamuchoplz-d416uqk.png

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

מבקש שלא יישענו. כולה נשענים לי על הרכב זה לא שמשתינים עליו.

JENTUS לניקיון הרכב שלי אין שום קשר לתרבות הנהיגה שלי. זה נטו פונקציה של זמן פנוי.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
מבקש שלא יישענו. כולה נשענים לי על הרכב זה לא שמשתינים עליו.

JENTUS לניקיון הרכב שלי אין שום קשר לתרבות הנהיגה שלי. זה נטו פונקציה של זמן פנוי.

 

תאמין , עדיף כבר שישתינו אם כבר לבחור בין השניים , כי את זה לפחות אפשר לשטוף וזהו , אבל זה ש''כולה נשענים לי על הרכב'' כנראה לא ממש מעניין אותך שזה הפוטנציאל לקבלת שריטות ברכב במתנה + עצבים .

תחשוב על מה שאותם הנשענים על הרכב שלך לובשים , איזה ג'ינס עם ריצ'רצ' מתכתי בכיסים האחוריים , או איזו בחורה או אישה עם מכנסיים מהודרים בכל מיני כפתורי ברזל בכיסים האחוריים וכו' וכו' .

 

ואת הניקיון שלך תחשיב למה שבא לך , רק עוד פעם אני אחזור , תרבות הרכב והנהיגה מחילה מהדברים האלו , כי אפילו רכב יותר נקי מאבק - יותר בטיחותי בנסיעה , אם זה החלונות של הרכב שזה חלק שצריך להיות נקי עם כל הרכב בכדי שתראה כל מה שקורה סביבך בכביש , ואם זה הפנסים שגם צריכים להיות נקיים בכדי שיראו אותך כמו שצריך .

 

אני פשוט מתפלא מהתגובות כמו זאת , מפה מובן למה התרבות המוזנחת הזאת !

בעבר - Daihatsu Sharade (White) Classic 1997 1.5i MT - עדיין במשפחה

בעבר - Mitsubishi Lancer (White) X 2008 1.8 GTS CVT

בעבר - VW Jetta (White) MK6 2013 1.2TSI DSG7

כרגע (סוף סוף) - Seat Leon FR (not White anymore)) 2016 1.8TSI DSG7

פורסם
קרה שנשענו לי על הרכב פעם אחת. הייתי בחנות מחשבים, חבר של עובד בחנות הגיע והם יצאו החוצה והתחילו לדבר, תוך כדי שהחבר נשען לי על האוטו. ראיתי את המתלים בצד ימין מתכופפים מעט וחשבתי "הוא מגדיל לי את הבלאי של המתלים בצורה לא מאוזנת!!!". מה עשיתי? הוצאתי את המפתח, שחררתי את הנעילה ונעלתי בחזרה. אין לי סבלנות להתחיל להעיר לאנשים.

 

 

לא הבנתי....:shock:

פורסם

פעם לפני כמה שנים,הייתה חבורה של נערים שאחד מהם פשוט ישב על תא המטען על הרכב של ההורים עם הרגלים על הפגוש:evil: :evil:

איבדתי עישתונות וצעקתי תעוף מהרכב לפני שאני קובר אותך.. יותר לא ראיתי אותם בשכונה.

 

אם מישהו סתם נשען אני אומר תגיד לי זה ספספל? אז למה אתה נשען.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
תאמין , עדיף כבר שישתינו אם כבר לבחור בין השניים , כי את זה לפחות אפשר לשטוף וזהו , אבל זה ש''כולה נשענים לי על הרכב'' כנראה לא ממש מעניין אותך שזה הפוטנציאל לקבלת שריטות ברכב במתנה + עצבים .

תחשוב על מה שאותם הנשענים על הרכב שלך לובשים , איזה ג'ינס עם ריצ'רצ' מתכתי בכיסים האחוריים , או איזו בחורה או אישה עם מכנסיים מהודרים בכל מיני כפתורי ברזל בכיסים האחוריים וכו' וכו' .

 

ואת הניקיון שלך תחשיב למה שבא לך , רק עוד פעם אני אחזור , תרבות הרכב והנהיגה מחילה מהדברים האלו , כי אפילו רכב יותר נקי מאבק - יותר בטיחותי בנסיעה , אם זה החלונות של הרכב שזה חלק שצריך להיות נקי עם כל הרכב בכדי שתראה כל מה שקורה סביבך בכביש , ואם זה הפנסים שגם צריכים להיות נקיים בכדי שיראו אותך כמו שצריך .

 

אני פשוט מתפלא מהתגובות כמו זאת , מפה מובן למה התרבות המוזנחת הזאת !

 

אם אתה נכנס לקטנות, אז שתנן הוא חומר חומצי, הוא עלול לפגוע בצבע הרכב. עדיף שריטה. בנוסף, אם במקרה לאותו בחור יש מחלה כל שהיא היא עלולה לעבור דרך השתן. אתה עדיין מעדיף שישתינו לך על הרכב מאשר שישענו עליו?

משריטות אי אפשר להימנע. במוקדם או במאוחר מישהו ישרוט לך את הרכב גם בלי שתשים לב. זה לא שווה את העצבים שלך, חבל על הבריאות.

 

אסביר שוב: אם אתה חושב שבאיזו שהיא צורה ניקיון הרכב שלי משפיע על צורת הנהיגה שלי - אתה טועה. אני מבין שאתה מנסה להגיד ש"הכל מתחיל בדברים הקטנים", וזו קלישאה נחמדה מאוד ולרוב נכונה, אבל הדוגמה שהשתמשת בה אינה נכונה. אין לניקיון הרכב שום השפעה על תרבות הנהיגה שלי. רכב מלא אבק לא גורם לי לחתוך אנשים. או שאתה לא מבין את המושג תרבות, או שאתה מתווכח בשביל הוויכוח.

זה שאני לא מנקה את הרכב, ורק מדי פעם מעביר סמרטוט על השמשות והמראות, לא אומר שאין לי תרבות נהיגה. זה אומר שאין לי שנייה אחת פנויה במהלך היום, וכשיש לי אני עייף מכדי לנקות את הרכב. אם לך כן יש זמן להיות תרבותי ולנקות את הדש-בורד שלך, אז אני רק יכול לקנא בך, כי לי אין.

 

שיהיה המשך שבוע טוב.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לא הבנתי....:shock:

 

הוא הוסיף החזרת בולם מיותרת, כלומר הוסיף כיווץ והחזרה מיותרים ל5,000,000 שעושים מתלים במהלך חייהם (או כמה שזה לא יהיה) :)

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
כבר מרחוק מתחילות צעקות (לא צעקות אבל הטון בהחלט לא רגוע).

 

לא מומלץ. עדיף קודם לבוא בגישה טובה ולבקש יפה עם חיוך, למה סתם להדליק את הבנאדם? עובד יופי, בד"כ גם על אנשים רעים.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

נזכרתי בקטע מצחיק בעבודה, אחד הלקוחות נשען על אוטו של חבר מעבודה, הרכב בעל הנעה משלט רחוק זה כל הסיפור.

הפרצוף הזה של הבן אדם כשהוא מסתקל על הכיסא של הנהג ומה שהוא רואה זה רק את הכיסא והאוטו מונע:lol:


×
×
  • תוכן חדש...