Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4743 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בוא לא נגזים.

 

אז מישהו נשען לך על הרכב בלי כוונה שלילית, ל-9 מתוך 10 זה לא מפריע (ליסינג, רכב שכור, או סתם מאזדה 3 של זקנה).

זה אומר שלבנאדם לא אכפת מהרכוש שלך? אולי באמת לא, אבל אני מאמין שלרוב פשוט לא מייחסים לעניין חשיבות כזו גדולה.

 

יום יבוא ותיפול על איזה 'ערס', נשען על הרכב שלך ללא כל כוונה, תצא עליו בצעקות, תפגע בכבוד שלו - נחש מה יקרה הלאה?

 

 

אוקי , אז זה שאיזה ערס ישען לי על הרכב שלי ובזה שאני אעיר לו , אז אני פוגע בכבוד שלו ?! , וזה שהוא שם פס על זה שרכב זה רכוש של מישהו ולמישהו הזה יש קשר לרכב שלו , ושהערס הזה או שפשוט מטומטם או שכן מבין את העובדה (שזה עוד יותר חמור) בא ונשען על הכב - אז זה לא פוגע בכבוד של אותו בעל הרכב ?!

זה של-9 מתוך 10 לא יהיה אכפת שנשענים להם על רכביהם זה בכלל לא אומר שלאותו האחד מתוך ה-10 גם לא יהיה אכפת , לא צריך לכלול את האנשים שכן אכפת להם מרכביהם וכן שומרים על רכביהם , אפילו אם הם המיעוט בתוך הרוב שלא אכפת להם , כי להם יש את הזכות לדרוש שלא יגעו ברכושם , נקודה .

 

ובקשר ל- ''יום יבוא ותיפול על איזה 'ערס', נשען על הרכב שלך ללא כל כוונה, תצא עליו בצעקות, תפגע בכבוד שלו - נחש מה יקרה הלאה?'' , אז אני אענה לך :

קודם כל , אני אצא עליו בצעקות אחרי שמהערה ראשונה רגילה הוא לא קלט את דברי , אחרי זה מה שיקרה (למרות שאני מאוד מאמין שלא) , אז זה הערס יפול עלי ולא אני עליו ,

ודבר שני , לנחש מה יקרה הלאה , אני רק יכול להגיד - אלוהים ישמור על אותו הערס , וגם עלי .

בעבר - Daihatsu Sharade (White) Classic 1997 1.5i MT - עדיין במשפחה

בעבר - Mitsubishi Lancer (White) X 2008 1.8 GTS CVT

בעבר - VW Jetta (White) MK6 2013 1.2TSI DSG7

כרגע (סוף סוף) - Seat Leon FR (not White anymore)) 2016 1.8TSI DSG7

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כשאני מזהה מישהו נשען על הרכב שלי אני לרוב מעיר לו שיקום כי הוא (הבנאדם) יתלכלך.

אם זה לא עוזר אני שולף את פרצוף הרוסי הזועם שלי ואומר בטון מאוד נמוך שאני לא צוחק. לא קרה לי מקרה שזה לא עבד.

 

לבחור שאמר ש"רק בארץ הרכבים מטונפים": יצא לך לראות במו עינייך רכבים בחו"ל? כי אני גרתי בקנדה שנה שלמה ושם נדיר לראות רכב שנשטף במהלך הקיץ שכן אין אבק באוויר כמעט אז הם לא מתלכלכים, ובחורף את 85% מהרכבים מעטרת צביעה דו-גונית של צבע הרכב ביחד עם חום מגעיל של שלג מעורב בבוץ. יצא לי פעם להידחס בין שני רכבים - התוצאה של המהלך הזה היה ששני צדדיו של המעיל שלי הפכו להיות חומים.

 

אבל הכי כיף להגיד "רק בארץ הכל חרא".

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

תלוי מי וכמה ואיך.

 

כל החברים שלי יודעים שאפשר להשען על האוטו, שתיה קלה וכוסות על הבאגז' (רכב בן 18, פה ושם מקולף ככה שלא מזיז לי).

 

הכי מעצבן אותי שיושבים על המכסה מנוע, מקרה כזה אני מתעצבן ואם צריך מרים את הקול. (פעם אחת באיזה רכב שהיה לי, הפעלתי את האזעקה והבנאדם נבהל וקפץ).

 

פעם אחת תפסתי ילד חובב-בצקים, יושב, לחי אחת על הכנף ולחי שניה על המכסה מנוע, ישב מכל הלב עם רגליים באוויר, ואת התיק זרק על השמשה.

איך שראיתי אותו הוא קיבל צעקות, ומעצבים זרקתי את התיק שלו בכל הכוח, עף איזה 10 מטר.

מרוב שהוא היה שמן, הכנף זזה קצת והדלת פגעה בה.:shock: (שהגעתי הבייתה פשוט משכתי את הכנף בכל הכוח והיא הסתדרה).

 

אם זה בחורה, המצב משתנה, בא בלי עצבים ומציע לה קפה:|

פורסם
אני לא בקיא בפרשנויות של "רייג'",

זה פרצוף טוב או רע?

Me Gusta - "אני אוהב את זה", מוטרד ושמח באותו הזמן. :roll:

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
Me Gusta - "אני אוהב את זה", מוטרד ושמח באותו הזמן. :roll:

 

כי לא מזמן נתקלתי בסיטואציה כזו כשחזרתי לרכב וזוג צעירים חביב

הראו חיבה זה לזו כשהם נשענים על הרכב החביב שלי,

ולא מיהרתי כל כך באותו רגע אז הדלקתי סיגריה ועשיתי

סיבוב קצר.

כשהשפתיים שלהם חזרו למקומם התקרבתי חזרה.

פשוט לא רציתי להביך או להבהיל אותם כי גם ככה חניתי באיזה מקום נידח ומוסתר.

Gn'f'R

פורסם
JentuS12, קראת בכלל מה שכתבתי? אמרתי שלא להעיר? מי קבע שלערס לא אכפת מרכוש?

 

ואני לא כתבתי שישר בצעקות אלא תיקנתי את עצמי שלפחות בטון גבוה כי לדעתי יש לי את כל הזכות לכך אחרי שהבנאדם נשען לי על הרכב , וכמו שכתבתי קודם , לא אכפת לי מי זה יהיה , גבר , אישה , בחורה , ילד , ערס וכו' וכו' , אתה כתבת על ערסים - אני הגבתי .

 

ועוד פעם , אני חוזר בי ואומר , לא משנה מי זה יהיה , עצם העובדה שבנאדם בא ונשען על רכב של מישהו אחר שהוא בכלל לא מכיר ואינו יודע של מי הרכב (בדרך כלל גם לא אכפת להם) , זה אוטומטית אומר שלאותו הבנאדם לא אכפת מרכושם של אחרים , ותירוצים ילדותיים כגון ''לא בכוונה'' לא מתקבלים כי זאת נוסחא מאוד פשוטה - רכב = רכוש של אותו בעל הרכב = ברכוש של אחרים לא נוגעים בלי רשות מבעל אותו הרכוש , נקודה , לא קשה להבין .

בעבר - Daihatsu Sharade (White) Classic 1997 1.5i MT - עדיין במשפחה

בעבר - Mitsubishi Lancer (White) X 2008 1.8 GTS CVT

בעבר - VW Jetta (White) MK6 2013 1.2TSI DSG7

כרגע (סוף סוף) - Seat Leon FR (not White anymore)) 2016 1.8TSI DSG7

פורסם

אם מישהו נשען לי על הרכב זה אומר דבר אחד: הוא עצור. :shock:

 

ואגב, די קשה להישען בצורה נוחה על ויגו...

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

בפעם האחרונה שהערתי למישהו שנשען לי על הכנף יום אחרי שהיא יצאה מצביעה, קיבלתי יריקה על החלון וחריטה על הכנף, לחוסר מזלו של הבחור הוא עשה טעות טקטית והחנה את הרכב שלו לא רחוק ממני.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

פעם שהרכב היה חונה בחוץ או שהייתי מפעיל אזעקה והיו זזים או צעקה קטנה מהחלון.

הכי קטע שיש כאלו שאפילו לא נשענים אלא, מתוך שיעמום או לא יודע מה הם מתחילים סתם לעמוד ליד הרכב. ולהתעסק עם האנטנה של הרכב לאחר מכן נוגעים בווישר או בפח של הרכב.

נתקלתי באחד כזה לפני שבוע, שמדבר בטלפון ועושה את זה לרכב חונה שלא שלי.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
שלי מכוסה אבק בצורה קשה.

אני מברך נשענים.

 

1+

 

במידה ויש ליקוי חמה והאוטו נקי אני פותח עם האזעקה מרחוק, כולם זזים לבד. אם לא, אומר להם "זוזו אני יוצא". אין מה להתרגש.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

יש גם את אלה שמחתלים את הילדים שלהם על מכסה תא המטען וזה פשוט חוצפה.

לפני שבוע נשענה לי בחורה על תא המטען תוך כדי שהיא מדברת בטלפון הנייד שלה ולא שמה לב שפתחתי את הרכב והתנעתי

אותו ומה שעשיתי היה שהתחלתי לנסוע ואז היא כמעט נפלה רק כך היא תילמד.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

סיפור מלפני שנים.

אבא של חבר היה פדנט קיצוני. היה שוטף את האוטו כל יום ועושה ווקס פעם בשבוע :shock: :shock:

בחיים עד אז ומאז לא ראיתי רכב נוצץ כזה (אופל קדט 84).

נסענו עם האוטו לים וכשחזרנו מהים קלטנו איזה טמבל מתיישב -עם בגד ים רטוב - על מכסה המנוע ופשוט מחליק מהמכסה וחוטף בומבה בראש מהפגוש :twisted:

אחד הדברים המצחיקים:roflmao:

יש אנשים שאפילו לקנות רכב צרפתי מגובה ב5 שנות אחריות מפחדים לקנות, ואילו אתה מעז לרכוש רכב Low Cost צרפתי רומני משומש עם K200+ ק"מ . מה שאני רוצה לדעת זה איך לעזעזל אתה קם בבוקר עם ביצים כאלה גדולות ?!


×
×
  • תוכן חדש...