Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4068 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי.

היום בנסיעה מכביש דורי מכיוון נווה שאנן לסינמול בלב המפרץ חלפתי בטעות ברמזור אדום.

הרמזור הוא הרמזור הראשון שיש כשיורדים מהגשר שמגיע מכיוון חיפה אל הקריות

יש רמזור השתלבות ומיד אחריו עוד רמזור שממנו פונים לחניות של הסינמול, איפה שהתחנה המרכזית

אני מדבר על הרמזור הראשון^.

אני נורא נורא בלחץ ואשמח לתשובה מהירה האם יש מצלמה ברמזור זה ואם כן מה יקרה עכשיו.

תודה מראש!

פורסם

יש שם רצף רמזורים אבל הם לא כל כך צמודים עד כדי בלבול. מכל מקום - אין שם מצלמות.

יש לך סיבה אחת להיות לחוץ - כיון שעשית טעות חמורה בנהיגה. כיון שיצאת ללא תאונה - רק הרווחת, תלמד להיות יותר ערני.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
חבל שאין שם מצלמה.

מה זה בטעות עברת באדום??

לך תגיד הגומל שלא פגעת באף אחד!.

 

כולם עושים טעויות,חלקן מסתיימות בקנס עם נקודות וחלקן במוות.

אני מכיר אנשים שעברו באדום ומוכנים להישבע שראו ירוק...לך תדע מה הסיבה.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
חבל שאין שם מצלמה.

מה זה בטעות עברת באדום??

לך תגיד הגומל שלא פגעת באף אחד!.

 

תתפלא זה קורה , שניה של אי תשומת לב ואתה עובר באדום ..

אם זה מדאיג אותו זה סימן מצויין , תאמין לי שהוא לא יעשה את זה יותר .

גילוי נאות - מקרה כזה קרה לי לפני כמה שבועות , מאותו מקרה אני בודק 10 פעמים לפני שאני מתחיל בנסיעה.

פורסם

קודם כל תגיד תודה שלא גרמת לתאונה.

 

הכי גרוע שיכול להיות זה 1000 ש"ח קנס ו 10 נקודות. לא נעים אבל לא סוף העולם ובטח עדיף על תאונה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

קרה לי ערב אחד ברמת גן, שני רמזורים צמודים, הסתכלתי על השני ונסעתי בירוק (של השני) שמאחורי מכונית משטרה.

כמובן שעצרו אותי, אבל לא עשו כלום.

טעות שיכולה לקראת גם לנהגים מנוסים. חוסר תשומת לב שיכול להסתיים באסון.

הלקח הוא לנהוג בערנות יתר.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
כולם עושים טעויות,חלקן מסתיימות בקנס עם נקודות וחלקן במוות.

אני מכיר אנשים שעברו באדום ומוכנים להישבע שראו ירוק...לך תדע מה הסיבה.

 

אל תחפש לו אליבי,לא מדובר על עבירה קטנה,בקלילות חיים היו יכולים להסתיים שם.

ואז החיים שלו ושל אחרים היו נהרסים לגמרי,אין סליחה למי שעובר באדום או לא עוצר בעצור!.

פורסם

תפסיק לקשקש, טעויות קורות כי אנחנו בני אדם. במיוחד במקומות מבלבלים, או שיש 2 רמזורים עוקפים.

הבנאדם הבין את הטעות, בתקווה שהפנים ולמד לקח.

ועוד שלחת אותו לברך הגומל?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
חבל שאין שם מצלמה.

מה זה בטעות עברת באדום??

לך תגיד הגומל שלא פגעת באף אחד!.

 

לא נורא, לא קרה כלום.

הכל בסדר.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

×
×
  • תוכן חדש...