Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי

 

הבנתי שלא אוהבים פה שרשורים חדשים, אז חשבתי להתלבש על אחד קיים.

 

קיבלתי עכשיו הודעה מחברת ההשכרה שקיבלתי דו"ח על חציית צומת ברמזור אדום. (4 א' ש"ח. דו"ח תאגיד וצריך להסב אותו)

 

א: אני לא בטוח מי נסע אז ברכב, אני (נהג חדש לעוד 6 חדשים, ביום העברה) או אשתי. רק אני הייתי מורשה לנהוג, אבל שכרנו מספר רכבים והיה איזשהו בלבול. (אני יודע שאם קורה משהו, ההשלכות לנהג לא מורשה עלולות להיות קשות. לא יחזור על עצמו)

אשתי עם רשיון זר בלבד. (עכשיו אני גם יודע שאסור היה לה לנהוג, כיוון שהיא תושבת ישראל ולא הייתה בחו"ל שנה רצוף. גם זה לא יחזור על עצמו)

השאלה מה יקרה מבחינת קנס, נקודות והשלכות אחרות על נהג עם רשיון זר?

 

ב: הדו"ח הוא מה 19/2. (היום שבו ירד שלג בי-ם). אם אני אכן נהגתי ברכב, זכור לי במעומעם שהחלקתי כמה פעמים באותו יום.

האם יש משמעות לטענה כזו? יש טעם ללכת בכיוון ההוא?

 

ג: יש אפשרות לקבל את הצילום כדי להבין יותר טוב מה קרה שם?

 

אז בסיכום, אני מתלבט ע"ש מי להסב את הדו"ח ומה יהיו ההשלכות. אני לא רוצה להיות נהג חדש עוד שנתיים (מקשה לשכור רכב, אני מניח שגם מייקר את הביטוח). כדאי לקחת עורך דין?

 

מקווה שהסברתי את עצמי בצורה ברורה.

 

תודה

עריכה אחרונה על ידי eli.eli
פורסם

לא הבנתי

בעיקר בגלל "מורכבות העניין", למה שלא תשלם פשוט את ה4K ש"ח בשם החברה, במקום הסבת הדו"ח על שם מישהו?

נשמע שזה די מפוקפק (יכול להיות שאני טועה, מודה שלפעמים אני חשדן מדי) ולכן אני לא רואה סיבה לא לשלם 4K ש"ח בשם החברה ולהינות מההסדר הזה,

שני הצדדים מרוצים- המשטרה בכך שהיא עושה כסף מהיר, פי 4 בערך ממה שתקבל בקנס רגיל, בנוסף היא לא מתעסקת עם ערעורים וכו' מה שחוסך לה זמן והתעסקות. ואתה/חברה מרוויחים בכך שלא תזכו לנקודות.

 

תכלס- הפער בין הסבת הדוח והודאה באשמה (1000 ש"ח לדעתי+10 נקודות) לבין כניסה להסדר הזה (4K ש"ח) הוא 3000 ש"ח.

מזה תוריד את ההתעסקות, נקודות וכו', יכול להיות שזה משתלם פשוט לשלם את זה מאשר להסב את הדו"ח, לצבור נקודות ולקחת לעו"ד (אומר לך תכלס אפילו שאני קשור למקצוע) ולשלם לו את הפער הזה שבכלל לא בטוח שיוציא לך משהו טוב כאן.

 

כמובן שהתשלום עבור הקנס לא יוכר לחברה כהוצאה מבחינת מס הכנסה, אך אם באמת לא זוכרים/לא רוצים לזכור מי נהג ברכב באותה עת, תשלם את הקנס המוגדל וזהו.

 

רק אל תשכח שיכולים לזמן את האחראי מטעם החברה או מי שהצהיר בשם החברה כי יש בעיה בזיהוי וכו' כדי להעיד בבימ"ש ולעמוד בחקירה נגדית כדי "לעזור" לו להיזכר.

 

*לא מהווה יעוץ משפטי, לא לוקח אחריות וכו'..

שלומי

פורסם

תראה אם המעסיק שלך יכול פשוט להוריד את זה מהברוטו ואז זה יוצא דומה יותר לתשלום הקנס המוקטן מהנטו...

פורסם (נערך)
תראה אם המעסיק שלך יכול פשוט להוריד את זה מהברוטו ואז זה יוצא דומה יותר לתשלום הקנס המוקטן מהנטו...

 

לא ממליץ על קומבינות כאלה, אסור למעסיק, לא חוקי.

 

הוא לא יכול להוריד לו מהברוטו ולהקטין פיקטיבית את הוצאות השכר (+מה גם שזה לא כדאי לו כי אז ישלם עוד מס חברות על רווח גדול יותר של החברה) על העובד או לנסות לשלם על זה פחות מצד העובד (תשלום מס על נטו קטן יותר לאחר קיזוז הדוח).

 

הקנס צריך לרדת מקופת החברה

 

א. אסור למעסיק לדווח על הדוח כהוצאה (=הוצאה לא מוכרת). לא באופן ישיר ולא באופן עקיף (הורדה מהברוטו ובכך הקטנה של גובה הקנס). האיסור על הדיווח כהוצאה תקף גם אם תקרא לזה "הוצאות קנס" וגם אם תקרא לזה "הוצאות שכר" מונפצות. אם כבר אז יש להוריד את זה מהנטו של העובד, ופה נמשיך לב':

 

ב. סתם נקודה אדומה- אם המעסיק בחר להוריד את זה מתלוש של עובד ספציפי- כנראה שהחברה כן יודעת למי שייך הדוח ולכן יש להסב אותו על שמו, כל מעשה כזה יהווה מתן תצהיר שקרי וידליק נורה אדומה ממ"ה אם יעלה בביקורת, ו/או מצד המשטרה שיחליטו לזמן לדין את אחד מבכירי החברה שיעיד על המצב.

 

לכן, לטובתך, זה לא חוקי ואני ממש לא ממליץ לנסות להתחכם עם זה, טיפשי להסתבך סתם.

 

שוב,

*לא מהווה יעוץ משפטי, לא לוקח אחריות וכו',

עריכה אחרונה על ידי shlomi_e11

שלומי

פורסם

תודה על העצות, אבל כל זה לא בדיוק רלוונטי. זו חברת השכרה, לא חברה שאני עובד בה.

מלבד, לא נראה לי ששוה לי לשלם 4,000 ש"ח בשביל לחסוך 10 נקודות ואולי הכפלת נהג חדש. כמה אני כבר אפסיד מזה?

בנוסף הדו"ח כבר הוסב על שמי ע"י החברה. (ועומד עכשיו על 1,000 ש"ח)

 

השאלות שנשארו הם:

א. מה יהיו ההשלכות אם אסב את זה על שם אשתי? (יש לה רשיון זר בלבד ולכן, נהגה בניגוד לחוק וגם בניגוד לחוזה ההשכרה), מבחינת נקודות והשלכות אחרות על נהג עם רשיון זר? (או לכשתוציא רשיון ישראלי)





ב. יש ערך לטענה שהחלקתי בשלג?

 

אגב: באתר התשלומים, מופיע התאריך האחרון לתשלום כארבע חדשים מהיום (כשש חדשים ממועד העברה). האם זו טעות או שקיבלתי "צ'ופר"?

פורסם

א. העונש על נהיגה ללא רשיון גבוה יותר מאשר על רמזור אדום

ב. לא

מועד אחרון לתשלום באתר? תסתכל בדוח ושם צריך להיות רשום.

יאללה, שלם וזכור!

×
×
  • תוכן חדש...