Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4743 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קארספא זה רשת, והסניף הגדול ביותר שלהם הוא בסביון. יש להם סניף ליד הבורסה, ולא הייתי מזלזל כל כך בהם.

ראית איך הם עובדים? שאלת באיזה חומרים הם משתמשים? איך אתה ישר רץ וקובע שהם לא מבינים כלום?

לפחות מכמה פעמים ששטפתי שם את הרכב וראיתי מכוניות שעברו פלסטלינה/פוליש/וקס עושה רושם שלמישהו שאין

לו רצון בהורדה מלאה של הסווירלים, והוא מעוניין ברענון הצבע, זו עסקה לא רעה.

לא כל אחד רוצה ויכול לשלם 1000 שקל על דיטייל חיצוני, ולא כולם צריכים את זה. יש כאלה שלא יכולים לשטוף ידנית,

ואין להם כל פעם שעתיים וחצי לטפח את הרכב, אז מה שווה להם דיטייל יסודי, אם אחרי עשר שטיפות כל הסווירלים יחזרו?

עריכה:

לפחות בסניף הבורסה אף עובד לא מזלזל ברכבים, ומייבשים לך עם מטליות מיקרו ולא עם ג׳ילדות

פורסם

קאר ספא זה רשת, נכון, ואיך זה משנה את העובדה שהם עושים עבודה ששווה לת*ת?

התחלתי בזה שרשמתי שראיתי איך הם עובדים.

לפחות פעמיים בשבוע

שנים על גבי שנים

מספיק פעמים, לא?

אין שום צורך לשאול באיזה חומרים הם משתמשים כשאני רואה את המגבות המטונפות שלהם לניגוב סופי

ניראה אותך מעיר לאחד העובדים שם שלאחר ה"פולישווקס" יזהר בתהליך ה"buffing" וישתמש במגבת נורמלית ונקייה.

 

כשחבר שלי העיר להם שכל הרכב שלו שרוט לאחר השטיפה שלהם ראיתי את האחראי היקר עובר מסביב לרכב במבט חשוד ואומר לו ש"זה ככה תמיד ואין מה לעשות" וש"אולי הוא בא ככה".

אני מעוניין לחסוך למשתמש ולחבר באתר עוגמת נפגש, מעבר לכסף.

הבחירה היא שלו

"יאללה בירי".

פורסם

תקרא את ההודעה שלי שוב, לפני שאתה קופץ כמו צ׳יפופו, ותראה שהתייחסתי לזה, וכתבתי שלפחות בסניף הבורסה זה לא ככה.

ואם תעיר לעובד שם והוא לא יתייחס יפה, אז האחראי שם יידע לבוא ולדאוג שתהיה מרוצה.

אני גם ראיתי אותם, כבר כמה שנים, ומכוניות שם יוצאות כמו שצריך מהשטיפה, וכאלה שעברו תהליך אחר נראות כמו שצריך.

נכון, זה לא כמו אחרי טיפול דיטייל יסודי, אבל אל תשכח שזה עלה 300 שקל ולא פי 3.

פורסם

כל אחד והסטנדרטים שלו חבר.

במקרה של פותח השרשור , הכסף שלו ושיעשה איתו כרצונו , אני מנסה למנוע ממנו לצאת לא מרוצה.

במקרה ויהיו לו טענות , ישלחו אותו לדבר עם הלמפה, הייתי שם, ראיתי את היחס

אתה מוזמן להמשיך להגן על הסניף/ רשת האהובה עלייך. אני ראיתי צדדים לא נעימים בלשון המעטה של קאר ספא בצומת סביון

מי שבא לפורום שעוסק בדיטיילינג שלא יצפה לקבל הנחייה ללכת לשטוף/לפלש את האוטו במקום סוג ב' שכזה.

סופ"ש נעים, זה שקופץ כמו צ'יפופו :wink:

"יאללה בירי".

פורסם

לא רואה טעם בהתחסדות.

למרות שלמעלה מ 30 שנה אני שוטף ++, היו תקופות שהשתמשתי בשירותי מכונת שטיפה. (רכבי ליסינג ומגבלת מקום לביצוע)

יש הבדלים בין מקומות שונים ומי שזה לא חד פעמי בהחלט יכול למצוא מקומות ראויים.

כן - זה בחיים לא יהיה ברמה של דיטיילר שמשקיע שעות ברכב ואתה מאות ש״ח לפחות.

זה גם לא יהיה ברמה של חובבן משקיען ומנוסה.

אבל, אם מצאת מקום טוב ומכירים אותך ואת הדרישות שלך (טיפ אף פעם לא מזיק), אפשר לצאת מרוצה.

בעבר היה במגרשי התערוכה בתל אביב דניאלי׳ס שנסגרו. היום יש בתחנת הדלק בצומת עלית.

הכלל החשוב ביותר הוא לא להכנס למכונה עם מברשות - רק רצועות של חומר דמוי ג׳ילדה.

הדבר השני זה לזהות מי הבוס וכבר בעת הכניסה לנווט ליחס מתאים.

הם בדרך כלל מכירים לקוחות תובעניים ויודעים לתת להם יחס שונה. רק צריך להיות ברור להם שאתה כזה...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

×
×
  • תוכן חדש...