Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

להלן סיכום לרכב סובארו פורסטר 2008 שנמכר לאחרונה.

ב155K ק"מ

נקנה חדש מהיבואן בינואר 2008

דגם B-LPG מוכן להסבה לגז

נלקח בליסינג- נרשם על חברת הליסינג

 

לאחר 10K ק"מ בוצעה הסבה לגז במרכז הראשי של סובארו להסבות לגז בזמנו - גזפרו בהרצליה

לרכב נשמרה אחריות יצרן ל3 שנים או 100K

 

רכב מעולה מכל הבחינות

מאד נוח

מספיק חזק ומאובזר- חיישני רוורס,GPS, מצלמת רווח, מערכת מוטימדיה עם רמקולים לא רעים

ממוצע צריכת דלק (גז) של כ8.5 ק"מ לליטר

בהתחשב במחירי הגז והטיפולים, חיסכון של כ-40 אחוז בהוצאות הדלק

 

 

ספסל אחורי מעט צפוף לשלושה אנשים

תא מטען גדול

ריפודים ששמרו על צורתם, ללא לכלוך,קילופים, קרעים וכ"ו

גיר 4 הילוכים, מרגיש מעט מיושן

מאד יציב ומהנה לנהיגה.

 

טיפולים לאורך השנים:

בהתחלה 2 טיפולים ראשונים בוצעו במוסך במערב ראשון לציון והמחירים היו לא זולים.

לאחר מכן עברנו לטפל במוסך באיזור תעשיה ישן, מוסך מעולה - לא זוכר את שמו אך אני יודע שנסגר

אנשים נחמדים ומחירים זולים בהרבה

בנוסף טיפולים לגז בוצעו בגזפרו בהרצליה ולאחר שעברו לעמק חפק שאר הטיפולים בוצעו בנענע גז בראשון לציון

טיפול גז קטן כ-300 ש"ח

טיפול גדול כ400-450 ש"ח

כל 15K בוצעו באותו היום של הטיפולים ה"רגילים"

 

לאורך כל השנים הרכב הפגין אמינות מוחלטת

אך ורק טיפולים שוטפים וללא בעיות.

לאחר כ-130K המזגן התחיל לקרר פחות והוסף גז.

 

הרכב מעולם לא ירד לשטח ולכן לא אוכל לתת חו"ד בעניין זה

 

רכב פשוט נפלא ואחת הקניות הטובות שעשינו.

נמכר בכ-12 אלף מעל המחירון

לפני הקניה נלקח הרכב לבדיקה.

יצא ללא דופי!

 

מקווה שעניין אתכם,

לכל שאלה אשמח לענות

פורסם

מעניין אותי איך הצלחתם למכור רכב בהרבה מעל המחירון אחרי שנסע 30,000 ק"מ בשנה.

הסבה לגז מעלה את הערך? :idea:

פורסם

מה עלות הטיפולים?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

שלום,

 

אני מעוניין לקנות פורסטר 2010/2011 תלוי בכמה אני אמכור את ה B4 שלי.

האם יש הבדלים בדגמים בין שנתון 2010 ל-2011?

מה עלות הביטוח לשני נהגים ללא תאונות מעל גיל 30?

צריכת דלק בנסיעה עירונית/בין עירונית/משולבת?

עלות טיפולים?

עוד מידע נחוץ ולא נחוץ?

לעבודה פיג'ו 2008, לחיים אלפא 159 ולסופ"ש מרצדס W123

פורסם

שלום

קובי777,

שוק חלש? הרכב פורסם למכירה ביום שישי בבוקר

ונמכר ביום ראשון , לא חושב שאפשר לקרוא לזה שוק חלש

התקדמנו לפורסטר חדשה , לדגם המאובזר ביותר (לא טורבו)

 

 

Uri82

למה נמכר ב10K מעל המחירון,

לסובארו פורסטר יש מן "כת" של מאמינים מושבעים שלא מוכנים לשמוע על רכב אחר

ובנוסף, עם יד על הלב זה אחד הרכבים הטובים שהיו לנו במשפחה

 

פולו_קלאסיק

אני לא זוכר את עלות הטיפולים.

מה שאני כן זוכר שהם לא היו זולים במיוחד,

אך לאחר שעברנו למוסך מורשה אחר ( כמו שרשמתי) המחירים היו זולים יותר

טיימינג אם אני לא טועה (אני לא באמת לא זוכר ב100 אחוז) וטיפול גדול כולל ברקסים וכ"ו עלה בסביבות 3500 ש"ח, חלקים מקוריים בלבד.

צריכת הדלק של הרכב גבוהה בכ-10 אחוזים כאשר הרכב נוסע על גז

ובממוצע כ8.5 ק"מ לליטר בנסיעה לא רגועה

בנסיעה מחוץ לעיר הגענו גם ל10.3 ק"מ לליטר

כאשר הרכב נסע על בנזין צריכת הדלק הייתה כ-9.5-10 בממוצע

 

הרכב שלנו היה בגירסתו הקודמת ( 2 דורות אחורה), שדומה יותר לסטיישן.

באמצע 2008 הוחלף הדגם לצורה החדשה (היפה יותר ע"פ הבנות שלי) אך נשאר עם אוטו מנוע וגיר

אני חושב שב2011 בוצע עדכון למנוע והוחלף לדגם שנקרא FB20.

חסכוני יותר בדלק בכ15% ועודכן לדרגת זיהום 6 או 7.

ביטוח אני לא זוכר את המחיר אבל היה לא זול בגלל שהביטוח כלל את בתי נהגת חדשה בת 19

 

אשמח לענות על עוד שאלות , כמובן על מה שאני זוכר :)

פורסם

גם אבי מחליף רק סובארו בסובארו, וגם אני מסמפט אותם, אני רק חושב שהם מתומחרים בהגזמה ביחס למה שהם מציעים.

הפורסטר הקודם באמת היה מוצלח מאוד. החדש לטעמי האישי מכוער, מנסה להיות משהו שהוא לא צריך להיות. מנסה להיות ג'יפון ומצליח להיראות ממש מוזר.

אגב, אם רכשת דרך מימון ליסינג, זה אומר שמכרת יד2 מליסינג מימוני - ועדיין מעל מחירון? האם הכוונה למחירון "פרטי" או משקולל ליסינג? (סתם מתוך עניין, אתה לא חייב לענות)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

bar72

אני מאד אוהב את הצורה של הפורסטר החדש וזה מה שחשוב

לא מעניין אותי שמתומחר מעל המתחרות, זה האוטו שרציתי :)

ובנתיים אחרי 2000 ק"מ אני ממש ממש מרוצה, ושוקל להסב את הרכב הזה גם כן,

מישהו יודע אם מתאים להסבה?

בנוסף סובארו נותנים 5 שנים אחריות על הרכבים שלהם וגם הלוואה ללא ריבית וללא הצמדה,כסף כמעט חינם אז היה לי משתלם

הרכב נשאר על יד 0 על שם חברת הליסינג לאורך כל התקופה אצלי.

וכן, נמכר עדיין מעל המחירון.

כמובן שרק בבעלותי ולא ננהג ע"י אנשים מחוץ למעגל המשפחתי הקרוב.

והיה שמור בקנאות.

 

Freak_Miky

בגדול כן, פלוס מינוס

אל תשכח שיש לטפל במערכת הגז כל 15K

וגם ההנעה מתבצעת בבנזין והק"מ הראשונים גם כן.

וכאשר הרכב תחת מאמץ "מוזרק" בנזין בנוסף לגז כדי לשמור על השסתומים

וכמובן שהרכב ננהג מידיי פעם על בנזין, נאמר לנו שזה בריא למנוע וכך עשיתי.

פורסם

בעצם אתה רכשת את הדגם החדש יותר כעת? כיוונתי לדגם שהיה עד 2013. נדמה לי שהוא התחלף?

בלי קשר, 5 שנות אחריות זה קלף די מנצח. נראה מה יעשו סמלת.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

סליחה על ההקפצה, לא ראיתי את תגובתך,מתנצל.

 

אכן רכשתי את הדגם החדש

עברתי כבר 8000 ק"מ והרכב פשוט יוצא מהכלל

דבר שמפריע לי זה רעשי הרוח בנסיעה, יש אפשרות לשנות זאת?

 

כמו כן, הפורסטר הקודמת הייתה מוסבת לגז בחברה וללא תקלות

אני מאד מאד רוצה להסב גם את הנוכחית אבל היבואנית לא משווקת עסקת חבילה להסבה לגז על הדגמים החדשים

רציתי לדעת אם זה אפשרי, יפגע באחריות? וכ"ו וכ"ו

כמו שאמרתי, הדגם הקודם היה מוסב ובאמת ללא תקלה אחת.

 

בנוסף,הדגם החדש בידיוק כמו שלי נמכר באיטליה עם ערכת גפ"מ ( forester bi-fuel) ועדין שומר על אחריות 5 שנים .

מאד מאד מעוניין לבצע זאת בארץ

×
×
  • תוכן חדש...