Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות לפני טסט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

אחרי כמעט שנה עם הרכב אני צריך להעביר אותו טסט!

 

השאלה שלי היא כזו:

אם הלכתי לטסט ולא עברתי, אני צריך ללכת למוסך מורשה ספציפי של חברת פורד?

 

מה הדרך הכי טובה וזולה להעביר טסט?

 

מה אני יכול לבדוק ולעשות בבית לפני שאני מעביר טסט?

 

אני רוצה להעביר את הרכב טסט ולמכור אותו.

 

תודה רבה.

פורסם

בטסט בודקים לך את הצמיגים, את הברקסים, את ההגה, את פליטת זיהום האויר, ואת התאורה (פנסים עכורים).

תכלס' בודקים שהרכב כשיר לנהיגה ושהוא לא מזהם את הסביבה.

לגבי זיהום האויר מומלץ לרכוש תוסף לדלק שנקרא גולד דיזל או K44 ... בערך 60-70 שקל.

במידה של תקלה פשוט צריך להביא אישור תיקון מכל מוסך עם רישיון.

פורסם
איך אני משתמש במוצר הזה?

 

תודה

 

זו פחית קטנה ששופכים אותה למיכל הדלק שהוא חצי מלא.

במהלך הנסיעה צריך לנסוע עם טורים קצת יותר גבוהים מהרגיל וצריך לנסוע לפחות 300 ק"מ לפני הטסט בשביל לקבל תוצאות.

 

אם אתה שומע קצת רדיו בטח זה מוכר לך : "לא עברת טסט, לא שילמת נהגוס" - גולד דיזל

פורסם

לא צריך להשתמש בתוספים.

 

ממש לפני כניסה לטסט, תעשה נסיעה של 15-20 דקות בכביש מהיר בהילוך אחד לפני הגבוה ביותר.

 

בדוק לפני טסט שכל האורות ברכב תקיונים (גבוה/נמוך, מאותתים, תאורת מספר, אורות חניה - הכל), בדוק שהמגבים לא יבשים סע לטסט.

 

אם לא עברת - אתה יכול לתקן בכל מוסך מורשה משרד התחבורה, לא חייב מוסך מורשה על ידי יצרן הרכב שלך.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...