שלום לכולם!
לאחר חיפוש בפורים ראיתי שמומלץ לסטודנטים בעיקר :
גטס - עם ABS - אשמח לדעות מבחינת דלק ובעיות..
פיאט פנדה - בעייתי מבחינת נוחות גב - נסעתי עליו בגרסאת ליסינג ידני
סיריון - (העדפה האישית שלי מבחינת מראה) וגם מבחינת אמינות וירידת ערך
אשמח לשמוע הצעות אחרות - לפי ידע (ישן) שלי פיאט בעייתיים מאד, לא רוצה להיכנס למיטה חולה.
הנסיעות שלי הינן בין עירוניות באופן גורף - המון פקקים באיילון!
חולון - נתניה כל יום
חולון - באר שבע כל סופ'ש
אם נסכם את הקילומטרג' - סביבות ה2000 בחודש
חייב להיות אוטומטי - בעיות גב..
הייתי רוצה רכב שאוכל להנות ממנו בטיולי רכב לצפון (כשרוב הטיול אנחנו ברכב מטיילים בהרי הגולן) ולרדת לים המלח ללא חשש.
עלות הכוללת של הרכב מבחינת צריכה דלק , פחת , תיקונים \ טיפולים צריכה להיות מינימאלית - סטודנט בכל זאת
אחד הדברים שמאד מפחידים אותי זה הבדיקה עצמה מול הרכב, אני לא מבין כלל בנושא ובדרך כלל בטוח שמצליחים להסתיר ממני בעיות כאלה ואחרות.
אני פותח פוסט זה כי לא הגעתי להחלטה חד משמעית בנושא.