Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7934 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למישהו יש דרך טובה/קלה איך אני משתיק את הלוחית מאחורה?

היא משתוללת...חשבתי לשים ברגים עם אומים מאחורה...אולי יש דרך טובה יותר

HU - Pioneer DEH-1650

Components - Morel Pulse 6

Amplifier - Lanzar HTG 424

SubWoofer - Pioneer TS-W33C 150W RMS

:vamp:

פורסם

בטח שיש... אם זה ממש מפריע אתה חייב (אם אתה רוצה שזה לא ירעיש) לשים דינמאט

זה חייב לעזור לך ב-100%

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם
פתרון בטוח טוב...

כמובן שללא עלות וללא עבודה זה לסים את הפילטרים של הסיגריות ( הספוג הזה )

זה ממש עוזר

תזרוק שם את הזבל כל פעם שיש בבית לאט לאט זה יתצבר וזהו....

 

מזה הרעיונות המגעילים האלה??? :twisted:

 

יש שתי דברים אתה יכול או לתקוע לו ניטים או לקדוח ברגים קודחים.

 

או דיינאמט שיש פה מישהו מהפורום שכבר עשה את זה...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

אתם ברצינות מציעים למישהו לשים נייר טואלט ושאריות של סיגריות בתור בידוד ?

 

ואם אני רוצה בידוד לרצפה , לשפוך פשוט שקית זבל מהבית ?

Leon Cupra 2009

פורסם
אתם ברצינות מציעים למישהו לשים נייר טואלט ושאריות של סיגריות בתור בידוד ?

 

ואם אני רוצה בידוד לרצפה , לשפוך פשוט שקית זבל מהבית ?

זהו זה מה שהצחיק אותי כמה אנשים לא מקצועיים ומדברים שטויות. :roll:

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

חבר'ה,הוא רק ביקש להשקיט את הלוחית רישוי שמרעישה לו,ולא ביקש דרכים להפוך את הרכב לאולפן הקלטות אקוסטי,והציעו לו פתרונות זולים במקום לשלם 100 שקל על דיינאמט ללוחית רישוי.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
חבר'ה,הוא רק ביקש להשקיט את הלוחית רישוי שמרעישה לו,ולא ביקש דרכים להפוך את הרכב לאולפן הקלטות אקוסטי,והציעו לו פתרונות זולים במקום לשלם 100 שקל על דיינאמט ללוחית רישוי.

פתרון זול זה ספוג , פתרון זול זה גומי - לזרוק בדלי סיגריות מאחורי המספר זה לא פתרון.

 

עוד מעט במקום לאטום תיבות עם דבק נגרים ימליצו על מסטיק בזוקה.

Leon Cupra 2009

פורסם

צריך להבין שלפעמים אין פתרון זול,הציעו פה להצמיד את הלוחית זיהוי בעזרת ברגים קודחים,אז לשם השכלה כללית זה לא עובד!!! גם אם תחוררו את פח הרכב עפ עשרים ברגים זה עדיין לא ישתיק את הזמזומים,מעבר לנזק הנגרם לפח הרכב.גם אם רוצים לעזור ולהציע פתרונות בזול לחשוב לפני. הצעה אחרונה היא לגשת למי שעובד עם דינמאט באופן שוטף,תמיד נשארים שאריות של דינמאט(ללוחית רק אקסטרים)אני מניח שבעל העסק יסכים להיפרד מכמה רצועות בזול מאד(יש צורך ביריעות מיניאטוריות) לפי הערכתי פחות מחצי הסכום שננקב כאן.

×
×
  • תוכן חדש...