Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

205 GTi - מול - Rallye


אורן 16V
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8534 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין ראלי 1600, אחרי השתלה אולי.

 

205 ראלי בא בשני מנועים:

 

1300 - קרברטורים, 103 כ"ס

1900 - קרברטורים, 115 כ"ס (אותו מנוע כמו ב BX19)

 

לפי מה שאני יודע לפחות.

פורסם

את אף אחת מהמכוניות הללו לא קונים אחרי רק עלעול בנתונים יבשים וקריאה מקטלוג.

תנהג בשתיהן. תראה איזו מהן עדיפה (רמז - היא מופיעה בתמונה ליד שמי).

 

דר"א - נתונים של ה-205 ב- http://www.205gti.com

אתחבר יותר מאוחר ממחשב אחר ואתן לינק לנתוני כל דגמי פיג'ו, אם לא יעשו זאת לפני.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
אין ראלי 1600, אחרי השתלה אולי.

 

205 ראלי בא בשני מנועים:

 

1300 - קרברטורים, 103 כ"ס

1900 - קרברטורים, 115 כ"ס (אותו מנוע כמו ב BX19)

 

לפי מה שאני יודע לפחות.

 

קודם כל, 205 ראלי הייתה רק אחת - 1300 סמ"ק מוזנים ע"י שני ווברים כפולים.

דבר שני, ממש לא נראה לי הגיוני ש-1900 עם קרבורטורים מוציא רק 115 כ"ס.

פורסם

אני לא אתחיל להתווכח כי אין לי דרך להוכיח לך, אבל כן הייתה ראלי 1.9.

למה רק 115 כ"ס, אין לי מושג, תשאל את מהנדסי פז'ו.

 

עריכה קטנה: בארץ לא היה את גרסת ה1900.

Rallye 1.9.jpg

Rallye 1.3.jpg

פורסם
פשי.. איזו אי הבנה

 

בבקשה תנו לי הספקים של:

 

פג'ו 106 ראלי

ו

פג'ו 205 GTI

 

תודה

במקרה בהודעה שבה ביקשת את הפרטים לא רשמת 106 ראלי אז חברי הפורום הבינו שאתה מדבר על 205 ראלי.

פעם הבאה תנסה לפרט יותר ואז יבינו אותך.

פורסם
פשי.. איזו אי הבנה

 

בבקשה תנו לי הספקים של:

 

פג'ו 106 ראלי

ו

פג'ו 205 GTI

 

תודה

 

106 ראלי:

 

מנוע 1600- הספק של 103 כ"ס

מנוע 1300-הספק של 100 כ"ס

 

ועד עכשיו אני לא מבין למה יש הבדל של 3 כ"ס בלבד. אם כבר עוברים מ-1300

ל-1600 לא יכלו להוסיף קצת סוסים?!? הצרפתים האלה....

 

ועל ה-VTR אני כבר לא מדבר ..... :mad:

הסקסו למכירה!-פרטים בקנייה/מכירה

פורסם

בבקשה:

MK1 RALLYE-1.3 8v ,100 כ"ס

MK2 RALLYE -1.6 8v 103 כ"ס

205 GTi -1.6 8v 115 כ"ס

205GTi -1.9 8v 130 כ"ס

 

מספיק... :wink:

:roflmao: People drive big cars cause to make up for their small c0cks :roflmao:
פורסם
פשי.. איזו אי הבנה

 

בבקשה תנו לי הספקים של:

 

פג'ו 106 ראלי

ו

פג'ו 205 GTI

 

תודה

 

106 ראלי:

 

מנוע 1600- הספק של 103 כ"ס

מנוע 1300-הספק של 100 כ"ס

 

ועד עכשיו אני לא מבין למה יש הבדל של 3 כ"ס בלבד. אם כבר עוברים מ-1300

ל-1600 לא יכלו להוסיף קצת סוסים?!? הצרפתים האלה....

 

ועל ה-VTR אני כבר לא מדבר ..... :mad:

לפי מה שאצרו לי פה בפורום אז ל1600 ראלי יש 120 כ"ס.

פורסם
פשי.. איזו אי הבנה

 

בבקשה תנו לי הספקים של:

 

פג'ו 106 ראלי

ו

פג'ו 205 GTI

 

תודה

 

106 ראלי:

 

מנוע 1600- הספק של 103 כ"ס

מנוע 1300-הספק של 100 כ"ס

 

ועד עכשיו אני לא מבין למה יש הבדל של 3 כ"ס בלבד. אם כבר עוברים מ-1300

ל-1600 לא יכלו להוסיף קצת סוסים?!? הצרפתים האלה....

 

ועל ה-VTR אני כבר לא מדבר ..... :mad:

לפי מה שאצרו לי פה בפורום אז ל1600 ראלי יש 120 כ"ס.

 

 

ל-106 GTI יש 120 כ"ס.

 

אם לראלי היה 120 כ"ס....מממ.....לא הייתי מוכר בזמנו....

הסקסו למכירה!-פרטים בקנייה/מכירה

פורסם

ואם קצת חורגים מהנושא - למישהו יש אתר עם תמונות טובות של 205 ראלי ?

וכן, חיפשתי בגוגל. ממש קשה למצוא. יש אתרים עם תמונות אבל אלה באיכות מעפנה לחלוטין או תמונות של הT16 שכבר יש לי. אז אם מישהו במקרה מצא...

Race Smart

×
×
  • תוכן חדש...