Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4786 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

 

בבעלותי סיאט לאון 1.8 TSI DSG שנת 2012 וקבעתי טור לטיפול לשבוע הבא לרכב במוסך מורשה בעיר שלי שבאשדוד,

 

שאלתי את הגברת בטלפון מה המחיר המשוער לטיפול (זהו טיפול ראשון לרכב לאחר שנה) והיא ענתה כ-700-720 ש"ח!

 

רציני? זו עלות טיפול ראשון לרכב שלי? כל כך יקר?

 

חבר שלי עשה טיפול לרכב שלו בנצרת גם כן מוסך מורשה בכ-580 ש"ח, מה הולך פה?

 

כמובן שבעצת חבריי היקרים פה (דניאל ואורן) כאשר אגיע לשים את הרכב בטיפול אודיע להם שלא ישימו לי שום תוסף דלק ושלא

 

יישטפו לי את הרכב שכן אני מטפל בו באופן אישי וידני זו שנה שלמה, לא צריך את השריטות שלהם מהמכונות.

 

אשמח לחוות דעתכם ובכלל מי שטיפל ברכבים כאלו ומה היתה העלות או האם יש עוד טיפים שאני אמור לדעת עליהם,

 

תודה רבה לכולם!

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כן, זה פחות או יותר המחיר - 600 עד 700₪.

ולא, לדעתי זה לא יקר. בטח שלא בהשוואה למוסכים מורשים אחרים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
מה הטיפול כולל?

 

זה טיפול ראשון כך שלא יותר מידי, האמת שחוץ מהחלפת שמן ואולי עוד משהו קטן לא חושב שעוד משהו בכלל,

 

 

כן, זה פחות או יותר המחיר - 600 עד 700₪.

ולא, לדעתי זה לא יקר. בטח שלא בהשוואה למוסכים מורשים אחרים.

 

לא יודע, אני לא זוכר ששילמתי 700 ש"ח לטיפול ראשון או קטן בהונדה, ממש לא!

פורסם

אני חושב שאם תשתמש בחלפים מקוריים תוכל לטפל בכל מוסך שתרצה.

אם אנחנו מדברים רק על שמן ופילטר שמן אתה לא אמור לעבור את ה-350 ש״ח בכל מוסך ממוצע כולל עבודה בשעתון.

פורסם
אני חושב שאם תשתמש בחלפים מקוריים תוכל לטפל בכל מוסך שתרצה.

אם אנחנו מדברים רק על שמן ופילטר שמן אתה לא אמור לעבור את ה-350 ש״ח בכל מוסך ממוצע כולל עבודה בשעתון.

 

יפה, אז איך לעזאזל מגיעים לי פה ל-700 ש"ח??

 

ועוד אומרים לי שזה לא הרבה, אהבתי :lol:

פורסם
יפה, אז איך לעזאזל מגיעים לי פה ל-700 ש"ח??

 

ועוד אומרים לי שזה לא הרבה, אהבתי :lol:

 

כי הם לוקחים מחיר עבודה לפי שעתון יצרן שבת׳אכלס כתוב הרבה יותר ממה שלוקח באמת, ותוסיף על זה מחיר שעת עבודה יקרה, ומחיר מוגזם לשמן לעומת מחירו על המדף! אבל לדעתי במסגרת האחריות כדי שתטפל במורשה יבואן ולא במורשה משרד תחבורה כי הם יכולים לשחק איתך על האחריות, וגם במידה ותיגמר האחריות לרכב שמטופל במורשה יכולים לתת לך רצון טוב במידה ותיהיה תקלה.

 

בעיקרון תנסה להתמקח על המחיר יכולים אולי לתת לך קצת הנחה אל תסגור מחיר בפלאפון, ותשאל עם זה כולל תוספים וכאלה.

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

פורסם
כי הם לוקחים מחיר עבודה לפי שעתון יצרן שבת׳אכלס כתוב הרבה יותר ממה שלוקח באמת, ותוסיף על זה מחיר שעת עבודה יקרה, ומחיר מוגזם לשמן לעומת מחירו על המדף! אבל לדעתי במסגרת האחריות כדי שתטפל במורשה יבואן ולא במורשה משרד תחבורה כי הם יכולים לשחק איתך על האחריות, וגם במידה ותיגמר האחריות לרכב שמטופל במורשה יכולים לתת לך רצון טוב במידה ותיהיה תקלה.

 

בעיקרון תנסה להתמקח על המחיר יכולים אולי לתת לך קצת הנחה אל תסגור מחיר בפלאפון, ותשאל עם זה כולל תוספים וכאלה.

 

אני יודע שהם מגזימים, אבל בחייאט, 700 ש"ח לטיפול ראשון קטן? מה קרה?

 

היתה לי הונדה סיוויק האצ'בק 2008 ולא הגעתי בשיט לסכומים כאלו,

 

שום תוספים, אני אגיד להם במסירת הרכב לא להוסיף לי כלום ולא לשטוף את הרכב, אני חושב שזה בטח כולל את התוסף דלק שהם

 

בדר"כ שמים לפי אנשים שהבנתי מהם,

פורסם
תתקשר למוסך מוטור אפ בפתח תקווה - מורשה צ'מפיון.

הם מציעים 50% על חלפים ועבודה ללקוחות חדשים בטיפול הראשון (טיפול קטן)

 

תודה על ההצעה,

 

אני בכל זאת אלך פה באשדוד ואנסה להוריד את המחיר, לאחר הטיפול אעדכן מה בדיוק כלל הטיפול ותגידו לי אם המחיר לא היה

 

מוגזם מה שנראה כרגע שכן לדעתי,

פורסם

ברכב עם פוטנציאל בעייתי שכזה (גם TSI וגם DSG) אתה מטפל אך ורק במוסכים מורשים, לא חורג בשניה ובמ"מ משגרת הטיפולים ומתפלל שכשיתפגר המותחן/ קלאצ'/ מכאטרוניק/ מנוע וכו', לא תבוא איזה ילדונת שתגיד לך "פספסת טיפול 10K ב 200 מטר, אין אחריות".

 

בקיצור, רצית רכב חדש?

ועוד מבית צ'צפיון?

הקפד היטב על שגרת טיפולים, שחרר את ה 700 ש"ח האלה וצפה לטוב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
תודה על ההצעה,

 

אני בכל זאת אלך פה באשדוד ואנסה להוריד את המחיר, לאחר הטיפול אעדכן מה בדיוק כלל הטיפול ותגידו לי אם המחיר לא היה

 

מוגזם מה שנראה כרגע שכן לדעתי,

 

לשיקולך :)

לדעתי 350 ש"ח הנחה שווים נסיעה לפתח תקווה, בעיקר כשמדובר במורשה יבואן.

 

אגב, אין לי פה שום אינטרס אישי, אני כמוך הזדזעתי מהמחיר כשהייתי צריך לעשות טיפול ראשון לפולו שלי לפני שבוע והחלטתי שאני עושה טלפונים לכל המוסכים במרכז.

עוד מוסך שנתן לי הצעה זולה משמעותית מהיתר (אבל לא 50% הנחה כמו במוטור אפ) הוא מוסך ח.י מורשה צ'מפיון ביפו.

 

אם אתה מתעקש על אשדוד, מציע לך להגיע אליהם עם הצעות ממתחרים כדי לנסות להתמקח.

פורסם
לשיקולך :)

לדעתי 350 ש"ח הנחה שווים נסיעה לפתח תקווה, בעיקר כשמדובר במורשה יבואן.

 

אגב, אין לי פה שום אינטרס אישי, אני כמוך הזדזעתי מהמחיר כשהייתי צריך לעשות טיפול ראשון לפולו שלי לפני שבוע והחלטתי שאני עושה טלפונים לכל המוסכים במרכז.

עוד מוסך שנתן לי הצעה זולה משמעותית מהיתר (אבל לא 50% הנחה כמו במוטור אפ) הוא מוסך ח.י מורשה צ'מפיון ביפו.

 

אם אתה מתעקש על אשדוד, מציע לך להגיע אליהם עם הצעות ממתחרים כדי לנסות להתמקח.

 

אני אבדוק מה העניין באשדוד ואודיע לכם,

 

תודה לכולם,

פורסם

אהלן חברים,

 

עדכון:

 

אז היום עברתי טיפול ראשון במוסך מורשה באשדוד ולהלן הנזק/תוצאות/קנס:

 

1. שמן 5 ליטר Turbo DI 5W-40 סינטטי מלא של חברת eurol

 

2. פקק לאגן

 

3. עוד משהו שאני לא סגור עליו מה זה

 

4. קמפיין 34F2 - עדכון יחידת בקרה (הנציג אמר לי שזה עדכון תוכנה במנוע)

 

סה"כ תשלום: 676 ש"ח

 

וזה אחרי שאמרתי להם ללא שום תוספות ולא כלום ואכן לא שמו,

 

מישהו יודע מה בדיוק העדכון הזה ואיך הוא בא לידי ביטוי? שכחתי לשאול.

 

יום טוב אנשים,


×
×
  • תוכן חדש...