Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4786 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יקר גם ביחס למורשי יבואן.

אני טיפלתי במוטור אפ בפ"ת ב580 ש"ח.

 

נכון, זה לא זול בכלל.

 

ידוע לך מה העדכון הזה? 34F2

פורסם
חיפוש בגוגל מעלה שמדובר בעדכון קושחה עבור DSG7.

לא ציינת אבל אני מניח שהחליפו גם פילטר שמן.

 

הגיוני שהחלק שלא היה כתוב ברור הוא פילטר שמן,

 

רשום מה בדיוק עושה העדכון הזה מבחינת המנוע?

 

תודה,

פורסם

שמן של יורול?, מה קרה לקסטרול אדג'?, קסטרול?, יצרן השמנים למנועי VAG הוא קסטרול וחסותו חרוטה על כל מכסי המנוע של הקונצרן החל משנת 2012.

התענוג שמוביל אותך

פורסם
שמן של יורול?, מה קרה לקסטרול אדג'?, קסטרול?, יצרן השמנים למנועי VAG הוא קסטרול וחסותו חרוטה על כל מכסי המנוע של הקונצרן החל משנת 2012.

 

לא יודע להגיד לך, אני יודע לומר שזה השמן ששמו לי,

 

Eurol Turbo DI 5W-40 סינטטי מלא,

 

טוב או לא טוב?

 

לפחות לא שמן של פז

 

:wink:

פורסם

בא תשעשע אותנו קצת, כמה עולה שייבה חדשה לפקק ריקון?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
בא תשעשע אותנו קצת, כמה עולה שייבה חדשה לפקק ריקון?

 

אם אתה מתכוון לפקק לאגן = 18.20 ש"ח,

 

בטח רכשו אותו ב-1 ש"ח בעצמם, ככה זה...

פורסם

אני מניח שהם רכשו אותו ב 10 ש"ח...ל 1000 יח'.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

זה כבר לא חשוב,

 

הטיפול בוצע, העיקר שהשמן בסדר ולא איזה זבל ישראלי והיה עדכון תוכנה למנוע ועכשיו עד שנה הבאה בהצלחה לכולנו...

פורסם

אני בצעתי היום טיפול במוסך סבנה מורשה צ'מפיון.

אומנם רומסטר ולא סיאט, אל מכיון שמדובר בסך הכל בהחלפת שמן ומסנן + פקק, אינני רואה סיבה שיהיה הפרש במחיר.

 

העלות אצלי הייתה 574.00 ש"ח.

פורסם
לא יודע להגיד לך, אני יודע לומר שזה השמן ששמו לי,

 

Eurol Turbo DI 5W-40 סינטטי מלא,

 

טוב או לא טוב?

 

לפחות לא שמן של פז

 

:wink:

 

Eurol זאת יצרנית שמן מעולה, לא נופלת מCastrol.

פורסם
בא תשעשע אותנו קצת, כמה עולה שייבה חדשה לפקק ריקון?

יניב,

בשנים האחרונות ברוב רכבי קונצרן VAG לא מחליפים את השייבה בלבד אלא את בורג הריקון עם שייבה אינטגרלית העשוייה מברזל/פלדה המולבשת על הבורג בזמן הייצור. לא ניתן להוציאה אלא רק בעזרת קטר רציני לכן המחיר יחסית יקר.

 

בעבר רשמתי מה הסיבות הטכניות לבורג עם דיסקה אינטגרלית.

איזה כייף לי :)

פורסם

אני מקבל את התיקון שלך ובמקום 1000יח' ב 10 שח מתקן ל 100 יח' ב 10 ש"ח :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...