Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4800 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתחיל לעשות פרסום אקטיבי במוסדות אקדמיים.

מה שאני מפרסם זה שירותי תרגום ועריכת טקסטים (לא עושה לאנשים את העבודה, רק עורך ומתרגם, שיהיה אפשר לקרוא אותה).

 

השאלה שלי היא האם כל המודעות האלו בלוחות מודעות של הקמפוסים שוות משהו.

 

אחת מאגודות הסטודנטים הציעה לי לפרסם אצלם בלוחות במחיר שהוא לא כל כך זול אבל יכול להיות שזה שווה את זה.

הם מבטיחים לי חשיפה ב80 לוחות בקמפוס וכל שלושה ימים אנשים מהאגודה באים לתחזק את המודעה ולהוריד מודעות של אנשים שלא שילמו.

זה אומר שאני לא צריך אפילו להדפיס ולשים, אלא הם עושים את זה.

 

עד כמה אתם שמים לב למודעות שיש שם? עד כמה זה יעיל?

האם זה שווה כמה מאות שקלים?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אישית, המודעות היחידות שאני שם לב אליהן אלו מודעות דרושים. פרסומות אני מסנן אוטומטית.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לוחות מודעות בקמפוס בדרך כלל נמצאים במקומות מרכזיים, כאלה שנעצרים לידם. אם זה באמת אפקטיבי אני לא יודע, אבל אני כן יודע שלא חסרים מפרסמים בתשלום והאכיפה נגד אלה שלא משלמים אכן מתבצעת.

אני חושב שיותר יעיל לפרסם בעיתון הסטודנטים של המוסד, לדעתי זו צורת חשיפה ממוקדת ואפקטיבית יותר.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

האמת היא שאני כן שם לב לפרסומים.

יש לנו לוח מודעות במעלית, אם יש שם מודעה, אין סיכוי שיש סטודנט שלא נתקל בה. וגם קרא אותה ישר והפוך עד שהמעלית הגיעה לקומת הגלריה של המנזה, מהסדנא לעיבוד שבבי שנמצאת מתחת לאדמה.

פעם בשנה גם מדפיסים לנו חוברת "הנחות" שהיא בעצם חוברת פירסום במסווה.

את רוב הפרסומים אני מסנן אוטומטית כי הם לא רלוונטיים אלי.

 

יותר מאשר חשיפה, צריכה לעניין אותך חשיפה איכותית. לקהל היעד שלך. האם העסק שלך רלוונטי לסטודנטים?

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

לדעתי, עדיף שתתן את המידע על איזה קמפוס אתה מדבר, והיכן זה בקמפוס. למשל באוניברסיטת חיפה, אני יכול להגיד מניסיון אישי שאין לי מושג בכלל איפה יש לוח מודעות. הפרסומות היחידות שאני מכיר הן אלה שנמצאות בשירותים, מול המשתנה. או אם יש אירועים כמו יום הסטודנט, ואז דוחפים לך לגרון בכל חור את הפוסטר של זה.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

נזכרתי בעוד משהו, באוניברסיטה שלנו התקינו בשנה האחרונה לוחות פרסומת מול המשתנות. אין אחד שלא משתין ויורד לעומקה של מודעה כזו, כולל מציאת כל שגיאות הכתיב והפאקים בהדפסה.

אם תרצה אני אוכל לברר לך לעומק יותר פרטים על אפקטיביות הפרסום אם קיימים נתונים בעניין. יש לי את מי לשאול.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מוסדות ספציפיים יהיו יותר רלוונטיים לפרסום שלך מאשר מוסדות אחרים.

מכללה להנדסה זה בטח לא אחד מהרעיונות היותר טובים,

אבל אם תרצה אני יכול לקשר אותך למי שאחראי לעניין הפרסומים אצלנו.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

כמו שאמרתי:

מכללה להנדסה זה בטח לא אחד מהרעיונות היותר טובים,

 

אנחנו משתמשים רק בדפי משבצות, בקושי מתעסקים עם מלל.

יש קורסים הומניים פה ושם, אבל זה לא ממש נפוץ.

הדבר היחיד שקשור אלו קורסי אנגלית, אבל הרוב מסתדרים עם זה יופי.

אולי גם יש פריקים שירצו לתרגם מאמרים. לדעתי לא דבר נפוץ.

 

אמרת שאתה מתעסק גם בעריכת טקסט, אולי שווה לתת על זה יותר את הטון.

 

אני אישית לא רואה איך השירותים שלך עוזרים לי, אבל אולי למחלקות אחרות בהנדסה זה יותר יועיל.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

אולי אני דובר שטויות, אבל רוב הסטודנטים דוברי אנגלית ברמה סבירה, לא?

אני מתכוון לכך שרוב הסטודנטים לא יצטרכו לשלם עבור תרגום מסמכים, כך שאולי חבל להשקיע את הכסף בלפרסם בלוחות שלהם.

פורסם

אני עושה את זה כבר 7 שנים, בעיקר עם סטודנטים.

 

עד היום היו מגיעים אלי בגלל המלצות של אחרים ובניתי מוניטין במשך כמה שנים.

פשוט אחרי כמה חודשים בחו"ל ואחרי שלא עבדתי עם סטודנטים במשך תקופה ארוכה, כל הסטודנטים שהכירו אותי פשוט סיימו את הלימודים אז לא ממש מכירים אותי כיום.

 

זה קהל טוב בעיקר כשהם מצליחים להתארגן ולשלם כמו שצריך.

אין לך מושג כמה צריך תרגומים במדעי החברה.

×
×
  • תוכן חדש...