Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לימונית 1:4 - פרוייקט גדול, אבל בקטן


רם מילון
שימו לב! השרשור הזה בן 1076 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יפה לך כותנת משוגעים...

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואווו,מדהים, נפלא,מוכשר או פשוט משוגע!

אבל חולה על השגעון שלך.

מחכה לבאות בקוצר רוח.

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מטורף!!!

 

ידי זהב.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלק שביעי ראש מנוע (Cylinder Head):

 

ראש המנוע מורכב מחלק ראשי - ראש האלומיניום.

החלק נבנה בעיקרו מ-PVC מוקצף.

צינורות מובילי דחיפי השסתומים עשויים מפחית נחושת מגולגלת. שהורכבו אחרי סיום החלק העיקרי וצביעתו בצבע אלומיניום.

 

DSCF8070.jpg DSCF8071.jpg

 

ארבעת הפלאגים שהכנתם הוסברה בעדכוני הביניים, הוברגו לראש. בזווית המתאימה.

 

DSCF8083.jpg

 

מעל ראש המנוע יושב מכסה השסתומים (+ אטם, ראה סרטון). המכסה עשוי בלזה המודבקת על לוחית PVC קשיח. בו נקדחו מעברים לברגי ההידוק. ברנו אמנם צבעו את החלק בשחור. אבל ב"לימונית" החלק עבר ניקול ולכן נצבע בצבע ניקל .

פקק מילוי השמן עשוי PVC ועליו מדבקה עם צילום הלוחית המופיעה במקור (elf) :

 

DSCF8068.jpg

 

סעפת יניקה/פליטה, חלק חסר סימטריה לחלוטין ולכן קשה ביצירה . עשוי כולו מ - PVC מוקצף . שהודבק בשכבות, עבר כיפוף בחום ושיוף לקבלת הצורה המוגמרת. החלק במקור עשוי ברזל יציקה גס ועקב החום הרב וגזי הפליטה נמצא תמיד במצב אפור/חלוד. הצביעה בצבע אפור ונגיעות אפור כהה, נותנות אשליה של מרקם וצבע החומר.

 

DSCF8081.jpg

 

והתוצאה הסופית לאחר הרכבה על בלוק המנוע :

 

DSCF8197.jpg DSCF8208.jpg DSCF8204.jpg

 

לסיום, סרטון ההרכבה :

 

Renault 4 - 1969

Renault 4 - 1974

http://www.milons.co.il/renault4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

בזמן האחרון עדכנתי את תיעוד העבודה באתר הרנו 4 שלי, כך שניתן לעקוב עם הסברים באופן מרוכז גם שם.

כאן הקישור : http://www.milons.co.il/renault4/index_ml_heb.htm

 

לא לדאוג אמשיך בקרוב לעדכן גם בפורום על המשך העבודה.

כרגע אני אתרכז ב מכלולי המנוע הקטנים, כמו: סטרטר, דינמו, משאבת מים וכו'.

 

להתראות בקרוב :wave:

Renault 4 - 1969

Renault 4 - 1974

http://www.milons.co.il/renault4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש תאריך יעד להנעה ראשונה והשקה בהיכל נוקיה ?

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

הוספתי את האתר למועדפים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

תודה למגיבים ↑

 

המכלול הראשון שאוסיף למנוע הוא הסטרטר.

וזה בגלל שהוא מעקב את ההרכבה הסופית של הגיר למנוע.

דרך הסטרטר (בדגם) מועבר החשמל למנוע החשמלי ששתול בבלוק. זה מסביר את חוטי החשמל והמחברים בתמונה 2.

 

חלקי הסטרטר הבסיסיים לפני פיניש וצבע:

image0002.jpg

 

חלקי הסטרטר לפני הרכבה:

image0007.jpg

 

התוצאה הסופית

image0011.jpg image0012.jpg image0013.jpg

גוף הסטרטר עשוי מצינור מים קשיח 22 מ"מ שפרקתי מברז גינה, הסולונואיד עשוי מצינורית אלומיניום 8 מ"מ.

שאר החלקים מ-PVC בעוביים שונים, חלקם רק חתוכים ומשוייפים למידה וחלקם מחוממים ומעוצבים לצורה הנדרשת, כמו המכסה האחורי:

image0014.jpg image0015.jpg

 

 

הכבל מהמצבר מתחבר לסולונואיד בבורג העליון.

חוט חשמל עובר מהבורג למחבר (במקום גלגל השיניים של הסטרטר),

משם לחוט נסתר מאחורי גלגל התנופה אל המנוע החשמלי המוסתר בבלוק.

image0016.jpg

עריכה אחרונה על ידי רם מילון

Renault 4 - 1969

Renault 4 - 1974

http://www.milons.co.il/renault4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלקים נוספים:

 

מדיד שמן

 

1.jpg

 

יונית שמן והמדיד מורכבים בבלוק המנוע:

 

1.1.jpg

 

המכלול הבא שיוצר - משאבת דלק,

כאן המשאבה מוכנה לפני צבע:

 

2.jpg

 

וכאן אחרי צבע, החלק התחתון בצבע אלומיניום, והחלק העליון באפור מתכתי.

3.jpg4.jpg5.jpg

 

הפריט הבא שבהכנה הוא סליל ההצתה (קויל), כאן חלקי הסליל לפני הרכבה:

6.jpg

Renault 4 - 1969

Renault 4 - 1974

http://www.milons.co.il/renault4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1076 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...