Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לימונית 1:4 - פרוייקט גדול, אבל בקטן


רם מילון
שימו לב! השרשור הזה בן 1076 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

וואו. רם העבודה מדהימה. אחד הפרוייקטים הקשים והמעניינים בעיניי. ממשיך לעקוב. היה לי בגיל 7 רכב לאדה 05 1/4 שאותם ייצרו במהדורה מוגבל ולצערי נגנבה מהמלון במוסקבה ביום העליה שלנו לישראל. אין ספק שהדגם שלך הולך להיות אחד הטובים והיפים בעולם שנבנו

החיים הם כמו....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל לחבר את הגיר לבלוק, צריך לסיים את מכלול המצמד: גלגל תנופה, פלטה ודיסק.

 

להלן הוראות ההכנה:

 

1. מצא ברחוב מכשיר חשמלי מפורק, רצוי מברגה (במקרה שלי), וקח ממנה את גלגל השיניים.

2. אם הגודל גדול מידי, יש לחתכו לגודל הרצוי .

3. השלם את החסר עם דסקית PVC.

4. בנה פלטת לחץ + דיסק מ- PVC

5. הרכב את המכלול על גלגל התנופה.

6. צבע את המכלול

7. הרכב את המכלול על גל הארכובה במנוע.

8. (סעיף למדקדקים) שם לב לכוון ההרכבה, אחרת לא ניתן יהיה לכוון הצתה עם סטרובוסקופ. :roll::wink:

DSCF6409.jpg

DSCF6410.jpg

DSCF6411.jpg

DSCF6412.jpg

DSCF6413.jpg

DSCF6416.jpg

DSCF6420.jpg

DSCF6421.jpg

Renault 4 - 1969

Renault 4 - 1974

http://www.milons.co.il/renault4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי אתמול את העבודה שביצע רם,במפגש בטובייה,הבחור כשרוני וסבלני נראה ממש אמיתי אפילו ההילוכים מתחלפים בקלות כמובן בלחיצה על המצמד:)

עופר בן צבי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלק שישי תיבת הילוכים (Gearbox):

* ניתן לראות טוב יותר את התמונות על ידי הגדלתן בסוף הפוסט למטה ↓

 

תיבת ההילוכים הינה החלק המורכב והמסובך שבוצע עד כה.

כפי שהוסבר בעדכוני הביניים המטרה ליצור דגם מדויק ככל האפשר ועם פונקציונליות מסוימת.

כלומר, היכן שניתן תוצג תנועה או פעולה של המכלול.

כאן התנועה בשני מקומות: המצמד (קלאטצ') ומוט ההילוכים.

 

תחילת כל חלק בבניית השלד, החומר שנבחר הינו PVC מוקצף, לוחות בעוביים שונים.

 

attachment.php?attachmentid=355398&stc=1&thumb=1&d=1380403836

 

על השלד מודבקים חלקים שונים המעוצבים לצורות של חלקי הגיר. מחומרים שונים: PVC, פלסטיק, עץ, ודבק אפוקסי (פלסטלינה). האפוקסי קל לעיצוב, בעיקר בחלקים בעלי עיקולים שאינם סימטריים.

 

attachment.php?attachmentid=355399&stc=1&thumb=1&d=1380403836

 

לפעמים יש צורך בהכנת חלק שלם בנפרד (במקרה זה - קידמת הגיר) ואז להדביקם לחלק הראשי.

 

attachment.php?attachmentid=355400&stc=1&thumb=1&d=1380403836

 

לאחר סיום ההרכבה, צובעים בלכה שקופה את כל החלק, לקבלת פני שטח חלקים דמויי יציקת האלומיניום של הגיר.

לאחר יבוש טוב, עוברים לצביעה בצבע אלומיניום וצבעים אחרים לקבלת החלק הסופי.

הברגים וחלקי המתכת מודבקים לחלק הסופי אחרי הצבע, כדי לשמור על גוון המתכת של הברגים שאינו אלומיניום.

 

attachment.php?attachmentid=355401&stc=1&thumb=1&d=1380403836 attachment.php?attachmentid=355402&stc=1&thumb=1&d=1380403836 attachment.php?attachmentid=355403&stc=1&thumb=1&d=1380403836

 

בסיום מבוצעת התאמה לשאר הדגם וחיבור למכלולים נוספים, כאן מדובר בחיבור לבלוק המנוע.

החברה של לגו מוודאים התאמה מלאה לפני ההרכבה.

 

attachment.php?attachmentid=355404&stc=1&thumb=1&d=1380403836 attachment.php?attachmentid=355405&stc=1&thumb=1&d=1380403836

 

הפונקציונליות של החלק והרכבתו למנוע, בסרטון הבא:

 

http://www.youtube.com/watch?v=X9Qo-Y1mD1I&feature=share&list=UUoS1iUj0-pj0ozOq2RNrYDA דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

* ניתן לראות טוב יותר את התמונות על ידי הגדלתן כאן למטה ↓

DSCF6262.JPG

DSCF6268.JPG

DSCF6322.JPG

DSCF6339.JPG

DSCF6344.JPG

DSCF6391.JPG

DSCF6474.JPG

DSCF6860.JPG

Renault 4 - 1969

Renault 4 - 1974

http://www.milons.co.il/renault4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקסים.

אני יכול לתאר לעצמי את חווית היצירה הזאת, איך שהשעות עוברות בלי לשים לב ואי אפשר להפסיק עד שזה מושלם, וזה יצא מושלם.

כיף לך.

אסי

1994 pontiac firebird formula

1971 Ford Torino Brougham 351w

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

פשוט גאוני. מההקפדה על הפרטים הכי קטנים ועד העריכה של הסרטונים. מדהים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1076 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...