Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לימונית 1:4 - פרוייקט גדול, אבל בקטן


רם מילון
שימו לב! השרשור הזה בן 1077 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שים לב שהם חיברו את שואב האבק ישירות לכיס של הרוכב...

נראה לי חשוד משהו

 

יוני זה לא שואב האבק....תתרכז! -רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שרשור שהוא פשוט חוויה!

 

כיף לראות אנשים שהולכים עם האהבה שלהם עד הסוף, וכאן גם מצטרף כישרון ייחודי.

 

פעם ראשונה שאני רואה פרוייקט בסדר גודל כזה, ומה אני יכול להגיד.. תענוג!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים יקרים (או איך שיוני למברטה קורא לזה: "ששת קוראי")

 

אני נפעם ומתרגש כל פעם מחדש לקרוא את התגובות שלכם,

ורוצה לומר לכם שוב תודה ענקית.

 

לא קלה לי הכתיבה, אני מתבטא טוב יותר בעבודת כפיים. ובכל זאת אני רוצה לשתף אתכם בכמה מחשבות.

העבודה על הדגם בשבילי זו הנאה מרובה, לפחות כמו העבודה על הדבר האמיתי, שעשיתי כבר במו ידי (x2).

רבים מכם מכירים את ההרגשה של לסיים את יום העבודה, לזרוק הכל ולרוץ למחסן/גראז'/חניה להמשיך את שיפוץ הרכב שלכם.

כך אני מרגיש גם עם בניית הדגם.

אני משתדל מעבר לתכנון והבניה גם לתעד את התהליך. תיעוד שמוסיף ומגביר את ההנאה מכל העיסוק בדגם. גם הצילום והעריכה מתערבבים ביצירה הכוללת.

ואז לאחר פרסום התיעוד, אתם מעניקים לי פידבק שמכפיל את ההנאה ומגביר את המוטיבציה.

מתוך התגובות אני למד שגם אתם נהנים מעבודתי למשל:

 

aviv88 כתב:

שרשור שהוא פשוט חוויה!

כיף לראות אנשים שהולכים עם האהבה שלהם עד הסוף, וכאן גם מצטרף כישרון ייחודי.

פעם ראשונה שאני רואה פרוייקט בסדר גודל כזה, ומה אני יכול להגיד.. תענוג!

 

ליאור כתב:

פרויקט פשוט נפלא ומעורר השראה... עוקב אחר כל עדכון בשקיקה :razz:

 

יוחאי כתב:

איך לעזאזל החמצתי את השרשור הזה עד עכשיו? רם, אני מצטרף לאוסף הברכות שהנחיתו על ראשך. פשוט מדהים ומעורר השראה.

 

יניב כתב:

היי רם, אני חושב שזה אחד השרשורים המרתקים ביותר שעלו בפורום הזה.

לא קורה לי הרבה שאני נשאר חסר מילים... פשוט מטורף ומדהים! בהצלחה בהמשך הטיפול :smile:

 

(רק דוגמא, יש עוד הרבה מאחור, אני יודע קראתי את כולם כמה פעמים)

 

וכאן טמון הסוד, הידיעה שאחרים נהנים מעבודתי משלשת ומרבעת את ההנאה שלי מהפרוייקט.

ועל כך אני חב לכם תודה.

 

לסיום, טיפ קטן למי שעוד לא בעניין:

מצאו לכם פרוייקט יצירתי להתעסק בו, תעדו, שתפו.

ההנאה מובטחת, באחריות.

 

רם מילון

Renault 4 - 1969

Renault 4 - 1974

http://www.milons.co.il/renault4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

עדכון ביניים 4

 

המנוע עדיין בתהליך הבניה, אחרי הבלוק ומכסה הטיימינג, ניגשים לאגן השמן, לאחר ההרכבה מתחיל העסק לקבל צורה.

אבל תחילה שלבי בניית אגן השמן בתמונות:

DSCF5862.jpg

DSCF5863.jpg

DSCF5865.jpg

DSCF5867.jpg

DSCF5868.jpg

DSCF5872.jpg

DSCF5874.jpg

DSCF5875.jpg

Renault 4 - 1969

Renault 4 - 1974

http://www.milons.co.il/renault4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואוו!!

 

איזה דיוק, איזו חדות, איזו עבודה...

כל הכבוד לך!!!

אני כל פעם נשאר עם פה פעור לנוכח מה שאתה מצליח לעשות...

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אותי מאילו חומרי גלם אתה משתמש, היה נחמד אם היית מפרט.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אותי מאילו חומרי גלם אתה משתמש, היה נחמד אם היית מפרט.

 

אתה צודק אפרט יותר בחלקים הבאים.

 

בכל מקרה, הרעיון היה לבנות את הדגם מבלזה (עץ קל המשמש לטיסנים).

התברר שהחומר לא מתאים לכל החלקים, בעיות של חוזק בחלקים גדולים ויכולת עיבוד פרטים בחלקים קטנים.

נאלצתי לאלתר ולמצוא חומרים מאימים לכל חלק וחלק.

בין היתר גיליתי ש-PVC עושה עבודה נפלאה. השתמשתי בשני סוגים, PVC קשיח מתעלות חשמל, ולוחות PVC מוקצף שהוא רך יותר וניתן לעיבוד בעוביים גדולים יותר.

 

להדבקה השתמשתי במספר דבקים שונים המתאימים לחומרים השונים, כמו דבק לבלזה, לPVC , לעץ, ואפוקסי מסוגים שונים.

אפוקסי פלסטלינה שאפשר לעצב לצורת חלקים ולאחר יבוש לעבד במדוייק.

 

רשימה חלקית של החומרים ודוגמאות שימוש:

- עץ אלון...................................שסי

- MDF....................................שסי

- בלזה , לוחות ומוטות.....................פנלים בשסי, בודי, תחתית הרדיאטור, אגן השמן

- שפכטל לעץ..............................החלקת העץ והעגלת "כיפופים"

- מוטות אלומיניום מפרופילים שונים........מתלים, מסרק הגה, בלוק מנוע

- מוטות עץ עגול (דיבל)...................מוטות פיתול, תיבת הגה, בלוק מנוע.

- תעלות PVC בגדלים שונים..............מתלים קידמיים, בלוק, אגן שמן, מסרק הגה

- לוחות PVC מוקצף בעוביים שונים........בלוק, תיבת הגה

- צינורות נחושת...........................בולמים

- צינורות פלסטיק..........................צירי מתלים, מסרק הגה, תפוחי הגה

- ברגים, אומים, שייבות, קפיצים.

- גומי.....................................קופלונג הגה, גומיות לזרועות הגה

- דבקים שונים

- צבעים שונים (ספריי)

- לקה שקופה

- בדיל....................................הלחמת שיבות ואומים וברגים ליצירת חלקים כמו פקק רדיאטור

- פח דק..................................במכסה רדיאטור, סמן כוון הצתה בגלגל התנופה

- נייר אלומיניום עבה.....................מספרים והטבעות בבלוק

Renault 4 - 1969

Renault 4 - 1974

http://www.milons.co.il/renault4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד לא נתקלתי בפרויקט כזה שיש לגביו קונצנזוס של 100%

והסכמה של כל מי שראה את העבודה ש....צריך לאשפז את המבצע!

 

טירוף מוחלט, בתיבול פרפקציוניזם טהור, עם נגיעות שיגעון לפרטים,

ודייקנות כפייתית.

 

וזה עוד לפני שהוסמכתי בפסיכיאטריה...רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פשוט מדהים! הרמה של הדיוק אפילו לפרט הכי קטן, ורמת הביצוע הגבוהה פשוט זה לא נראה בתמונות בנייה של דגם זה נראה אמיתי! אני בטוח שבסוף מהתמונות עוד נחשוב שזו רנו 4 אמיתית!

הלוואי ולי היה את היכולת והזמן לבנות לי דגם כזה של הרכב שלי,

כל הכבוד!

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמרו פה כבר הכל לגבי הבונה, אבל באמת שכל המילים כמו פסיכי וכאלה פשוט לא מתארות את זה כמו שצריך.

 

רם מילון היקר, אמנם אני לא מכיר אותך אבל מהשרשור הזה אני כבר מבין שאתה פשוט משוגע, מטורף, חולה בראש, החלקת על השכל, פסיכי לחלוטין, פסיכופת, פדנט, פרפקציוניסט, צריך אשפוז בכפייה דחוף, ואני בטוח ששכחתי כמה הגדרות.

 

אני מסתכל על התמונות והסרטונים ופשוט צועק לחברה שלי כל הזמן "מאמי הבן אדם דפוק בראש...הוא פשוט חולה!".

הירידה לפרטים, הדיוק, זה כבר באמת גובל במחלה נפשית, אבל מהסוג שאנחנו אוהבים :-D

 

כל תמונה פשוט גורמת לי להחזיק את הראש ולהיות חסר מילים. לא מצליח לדבר ולבטא את עצמי. כל הזמן חוזרות המילים "דפוק בראש" ו"חולני לגמרי". חברה שלי כבר כועסת עליי...

 

בקיצור, זה ללא ספק, אבל ללא שום צל של צל של צל הספק הכי קטן שאי פעם חשבו עליו, שזה השרשור הכי טוב שאי פעם קראתי. בכל הפורומים שאני חבר בהם ושהייתי חבר בהם בעבר.

 

תמשיך לפרסם תמונות מהתהליך, אני לא יכול לחכות.

 

תודה לך.

 

משה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רם מילון היקר, אמנם אני לא מכיר אותך אבל מהשרשור הזה אני כבר מבין שאתה פשוט משוגע, מטורף, חולה בראש, החלקת על השכל, פסיכי לחלוטין, פסיכופת, פדנט, פרפקציוניסט, צריך אשפוז בכפייה דחוף, ואני בטוח ששכחתי כמה הגדרות.

 

כל תמונה פשוט גורמת לי להחזיק את הראש ולהיות חסר מילים. לא מצליח לדבר ולבטא את עצמי. כל הזמן חוזרות המילים "דפוק בראש" ו"חולני לגמרי". חברה שלי כבר כועסת עליי...

 

בקיצור, זה ללא ספק, אבל ללא שום צל של צל של צל הספק הכי קטן שאי פעם חשבו עליו, שזה השרשור הכי טוב שאי פעם קראתי. בכל הפורומים שאני חבר בהם ושהייתי חבר בהם בעבר.

 

למשה וכל מי שלא מכיר אותי, זה אני בתמונה למטה.

עכשיו כשאתם מכירים אותי, אני רוצה להודות לכל מי שרוצה לאשפז אותי. 8)

 

ולציין אנקדוטה (אמיתי לגמרי):

לפני שבוע במפגש הירושלמי, הראיתי לחברים את חלקי הדגם וכמה סרטונים. במקרה נכח שם חבר (ד"ר ע.) מהתחום שאתם מדברים עליו, כולם הפנו את תשומת ליבו לזה שאני צריך אשפוז (והוא בין היחידים שבאמת יכול לאשפז בכפייה). אחרי שהוא בחן את העובדות במו עיניו, פסק שאין "קייס" ורצוי שאמשיך בעבודה.

 

מצד שני, אשפוז כפוי יאפשר לי לעבוד על הדגם 24/7 ולהגיע לתוצאות טובות יותר - מהר יותר :idea::roll:

טוב אני מגזים, 25/7 אם אני אקום שעה קודם.

אז אולי זה רעיון:mm_yeah:

 

לגבי החברה, לא הבנתי למה היא כועסת, כי אתה לא מצליח ל"בטא את עצמך", או כי אתה רואה דברים "חולניים לגמרי" :?:

 

ולהגזמה לגבי השרשור, ראיתי לא מעט שרשורים מעניינים לא פחות, סיפורי שיפוץ נדירים, וכתיבה משובחת. מה שאין כאן.

אבל אני באמת מודה מקרב לב :inlove:, ושמח על המעקב הצמוד.

 

attachment.php?attachmentid=345476&d=1373140267

 

בתמונה רמז "קטן" לשלב הבא,

ולמען הגילוי הנאות, אני לא באמת משתמש בפלס. :wink:

 

להתראות בהמשך...:wave:

RAM.jpg

Renault 4 - 1969

Renault 4 - 1974

http://www.milons.co.il/renault4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1077 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...