Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לימונית 1:4 - פרוייקט גדול, אבל בקטן


רם מילון
 שיתוף
עוקבים 32

פוסטים מומלצים

  • תגובות 408
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

מנגנון מגבים המערכת מורכבת ממנוע , ממערכת מכנית להמרת סיבוב המנוע לשליש סיבוב הלוך וחזור ומהמגבים עצמם. כל החלק הפנימי יהיה מוסתר בסופו של דבר על ידי הדשבורד. אבל כדי לקבל את תנועת המגבים צריך גם

לוח שעונים (Instrument Panel) המכלול של לוח השעונים או המכשירים מורכב ביותר ולא רק מפאת גודלו הקטן, אלא גם בגלל רמת הסיבוכיות של חשמלאות רכב, מכניקה של מפסקים זעירים, נוריות וצופר. כך שיש לנו מכלו

סרטון ההרכבה    

תמונות שפורסמו בשרשור

מדהים! אין מילים לא להאמין לרמת הדיוק הזמן והסבלנות שאתה משקיע פשוט אומן! נראה לי שבסוף הרכב יקבל גם רישוי!

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

את היכולות שלך רמי אני מכיר, לכן אני לא מתפלא.

 

מה דעתך על הדבר הבא? -

:twisted:

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
את היכולות שלך רמי אני מכיר, לכן אני לא מתפלא.

 

מה דעתך על הדבר הבא? -

:twisted:

 

תודה אסף,

 

ה- Coyotee אחד המנועים המיניאטוריים היפים ביותר שראיתי .

כבר ראיתי כמה של 12 צילינדרים ו- V8 אבל הם היו דיזל.

כאן מדובר במנוע ארבע בוכנות, עם פלגים, וקירור מים.

 

שים לב שבנייתו החלה ב- 1964 והרצה ראשונה ב- 1995, כן זה לא טעות, 31 שנה לבניית המנוע!

 

הייתי יכול לחלום שיהיו לי יכולות לבנות תכשיט כזה,

בוא לא נפתח ציפיות.

 

לדגם שלי יהיה מנוע (דגם בלבד) אולי עם כמה הפתעות, אבל בשביל זה צריך סבלנות.

אני מבטיח שזה יהיה פחות מ-31 שנה. :wink:

Renault 4 - 1969

Renault 4 - 1974

http://www.milons.co.il/renault4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין מילים - אחד מהשרשורים ה יותר מרתקים

רם אתה " ת ו ת ח - ר ם " פשוט כל פעם מחדש זה מעורר חיוך והתלהבות

לגבי המנוע "עץ" - כדאי להציע אותו גם ל "בטרפלייס" - אולי יחזרו למשחק

אל תבכה כמו תינוק על מה שעשית כמו גבר !!!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אני חושב שהתבלבלת

 

יש לו סבלנות ודיקנות של שעון חדש ולא שען חרש...:-D:-D:-D

 

יש לך סבלנות ודייקנות של שען שוויצרי שאוהב מכוניות צרפתיות.

(בטח אתה היחיד )

לא אחזור על האין מילים של כולם, אבל באמת,

אין.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

וואו שרשור מדההההההים!! יכולות מדהימות!! פשוט תענוג!!

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון ביניים

המנוע בתהליך בניה, שלב ראשון - בלוק המנוע.

כמות החלקים עצומה והביצוע איטי.

 

סוד קטן, ופתרון טכני בצדו -

כדי לתת תנועה למנוע (סיבוב הרצועות והמאוורר), הושתל מנוע חשמלי בתוך הבלוק, אבל הפולי המניע יושב על גל הזיזים (Camshaft) ולא ניתן טכנית להרכיב את המנוע החשמלי בציר, כיוון הוא יושב ממש בקצה הבלוק.

לכן הורכב המנוע החשמלי בציר גל הארכובה (בעצם מעליו, אבל אל תספרו לאף אחד) ובעזרת רצועה (טיימינג) הוא מסובב את גל הזיזים, כמעט כמו במקור.

 

 

attachment.php?attachmentid=341573&d=1370725860

 

 

 

הנה כמה תמונות מתהליך העבודה:

DSCF5622.jpg

DSCF5624.jpg

DSCF5623.jpg

DSCF5625.jpg

DSCF5627.jpg

DSCF5632.jpg

Renault 4 - 1969

Renault 4 - 1974

http://www.milons.co.il/renault4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מאוד יפה ומעניין.

נראה שמנוע רטט של טלפון סלולרי יכול לשבת טוב בתוך הגליל.

אסי

1994 pontiac firebird formula

1971 Ford Torino Brougham 351w

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בכל פעם שאני קורא את השירשור הזה השיר הזה מתנגן לי בראש...לא יאומן:

 

http://www.youtube.com/watch?v=-B6FMcX4iWU דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מאוד יפה ומעניין.

נראה שמנוע רטט של טלפון סלולרי יכול לשבת טוב בתוך הגליל.

 

תודה ,רעיון יפה מאוד.

אכן בגודל הוא מתאים (יש דגמים קטנים מ-8 מ"מ)

השאלה אם למנוע זעיר כזה יהיה מספיק כח לסובב את הרצועות והמאוורר?

 

xh_306-101_side.132.132_.jpg 8q_306-101_hand_sq.132.132_.jpg

 

חשבתי להשתמש בתחילה במנועים זעירים של טיסן מסוק מיניאטורי, אבל הם עובדים בסל"ד מאוד גבוה וזה לא מתאים.

 

6-X-12-font-b-Long-b-font-Axis-of-High-speed-Coreless-Motor-Model-Aircraft.jpg

Renault 4 - 1969

Renault 4 - 1974

http://www.milons.co.il/renault4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...