Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לימונית 1:4 - פרוייקט גדול, אבל בקטן


רם מילון
 שיתוף
עוקבים 32

פוסטים מומלצים

מדהים מדהים מדהים

שים לב ראיתי כמה הדגמות שניתן לייצר חלקים מפלסטיק במדפסת תלת מימד אתה מכיר?

 

לדוגמא סרטון

 

כן אני מכיר, אפילו חבר פורום עזר לי למצוא מדפסת זמינה עם התוכנות הדרושות.

אבל אנסה לעשות מה שאפשר ידנית, אם לא אצליח, אחפש פתרונות מתוחכמים יותר.

 

בכל מקרה עלויות היצור במדפסת כזו עדיין יקרים מאוד.

Renault 4 - 1969

Renault 4 - 1974

http://www.milons.co.il/renault4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 408
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

מנגנון מגבים המערכת מורכבת ממנוע , ממערכת מכנית להמרת סיבוב המנוע לשליש סיבוב הלוך וחזור ומהמגבים עצמם. כל החלק הפנימי יהיה מוסתר בסופו של דבר על ידי הדשבורד. אבל כדי לקבל את תנועת המגבים צריך גם

לוח שעונים (Instrument Panel) המכלול של לוח השעונים או המכשירים מורכב ביותר ולא רק מפאת גודלו הקטן, אלא גם בגלל רמת הסיבוכיות של חשמלאות רכב, מכניקה של מפסקים זעירים, נוריות וצופר. כך שיש לנו מכלו

סרטון ההרכבה    

תמונות שפורסמו בשרשור

  • שבועיים מאוחר יותר ...

רם שלום !

צפיתי בהמהלכים ובסרטים ביו- טיוב כל הכבוד !!!

 

אנחנו חייבים לשלוח אותך ,שתייצג את ישראל בתחרות עולמית, לדעתי אתה תביא מדליית זהב תוריד דמעות

 

ותשיר את התקווה אני לא צוחק !!!, העבודה שלך מדויקת להפליא ומדהימה, בהכירי את הרנו 4 זה נראה כה אמיתי ,עד כדי

 

שאף תיככננת את העתיד כי אפילו יצרת חלודה בסרנים:lol::lol:

 

בתור חובב בניות ,וחבב רדיו ,חובב טיסנים שנים כולל בניות בעץ, אני מעריך את איכות העבודה שלך בסטנדרטיים אמריקאים של

 

מוטורולה מקום עבודתי 33 שנים,

 

אתה לא נמצא באקסלנט, אתה נמצא בדרגה הגבוהה ביותר

 

שמכונה out of standing הווה אומר יחידי סגולה או אלהוים ! :-D:-D:-D:-D

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפני הצגת החלק הרביעי,

יש לי חוב קטן לחלק שלוש - המתלה הקדמי.

 

להשלמת החלק הורכבו מוטות תמיכה המקשרים בין המשולש התחתון והשסי:

 

וכן מוט מייצב על גומיותיו המורכב בתחתית השסי בין המשולשים הימני והשמאלי:

DSCF5455.jpg

DSCF5453.jpg

Renault 4 - 1969

Renault 4 - 1974

http://www.milons.co.il/renault4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חלק רביעי מערכת היגוי (Steering):

* ניתן לראות טוב יותר את התמונות על ידי הגדלתן בסוף הפוסט למטה ↓

 

מערכת היגוי מורכבת ממסרק הגה, זרועות הגה ותפוחי הגה. (מוט ההגה וגלגל ההגה, יבנו בהמשך).

המטרה הייתה ליצור תנועה של הגלגלים ועל כן מערכת ההיגוי צריכה גם לתפקד.

על כן חלק זה הינו מורכב ומסובך מאוד. ולא רק בגלל כמות החלקים (מעל 60), אלה גם בגלל גודלם (מ"מ בודדים) והתיאום ביניהם.

 

נתחיל בתמונת החלק המקורי המורכב ברכב + שירטוט החלק ביחס 1:4

 

attachment.php?attachmentid=340265&d=1369865299

 

את התנועה משיגים על ידי סיבוב גלגל שיניים המניע את "המסרק" (ישר שיניים).

לצורך בניית המסרק השתמשתי באפוקסי שבו הטבעתי את שיני המסרק בעזרת חלקים שנלקחו מכונן CD ישן.

 

attachment.php?attachmentid=340266&stc=1&thumb=1&d=1369865299

 

חלקי המסרק לפני ההרכבה:

 

attachment.php?attachmentid=340267&stc=1&thumb=1&d=1369865299

 

המסרק אחרי ההרכבה:

 

attachment.php?attachmentid=340268&stc=1&thumb=1&d=1369865299

 

החלק אחרי צביעה והשלמות:

 

attachment.php?attachmentid=340269&stc=1&thumb=1&d=1369865299 attachment.php?attachmentid=340270&stc=1&thumb=1&d=1369865299

 

מערכת ההיגוי מורכבת הדגם:

 

attachment.php?attachmentid=340271&stc=1&thumb=1&d=1369865299 attachment.php?attachmentid=340272&stc=1&thumb=1&d=1369865299

 

סרטון הבניה וההרכבה:

 

http://www.youtube.com/watch?v=Wk-o07SRrfE&feature=youtu.be דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

* ניתן לראות טוב יותר את התמונות על ידי הגדלתן כאן למטה ↓

הגה.jpg

DSCF5460.jpg

DSCF5535.jpg

DSCF5549.jpg

DSCF5557.jpg

DSCF5563.jpg

DSCF5570.jpg

DSCF5576.jpg

Renault 4 - 1969

Renault 4 - 1974

http://www.milons.co.il/renault4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מ ד ה י ם !

כל הכבוד!

"לכל בעיה יש פתרון. שאם לא כן, לא הייתה בעיה" אלברט איינשטיין

שברולט מליבו 4.3 1978

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בסיום הפרוייקט הרכב יעבור טסט ויקבל רישוי ? ;)

 

יעבור טסט רק אם לא יהיה חופש בהגה...:wink:

עבודה מדהימה!

שלמה דן גדרון

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

וואו!

פשוט מדהים!

כל הכבוד על הסבלנות!

יש לך ידי זהב!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חברים,

 

תודה רבה על הפרגון,

זה מרגש מאוד לראות את התגובות החמות לעבודתי :mm_blush:

 

אין לי אלא להגיד לכם שוב תודה

מילאתם אותי במוטיבציה להמשך.

 

אני חסר סבלנות להתחיל ולהתמודד עם האתגר הבא:

 

attachment.php?attachmentid=340383&d=1369947868

מנוע-וגיר.jpg

Renault 4 - 1969

Renault 4 - 1974

http://www.milons.co.il/renault4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...