Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4800 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תועמלנות רפואית? עבודה איומה. יתכן שבסדר מבחינה כלכלית (איני יודע), אבל לחזר על הפתחים של הלקוחות זו זוועה.

יתכן שבתחום הציוד הרפואי והתמיכה בו תמצא עבודה יותר מעניינת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
תועמלנות רפואית? עבודה איומה. יתכן שבסדר מבחינה כלכלית (איני יודע), אבל לחזר על הפתחים של הלקוחות זו זוועה.

יתכן שבתחום הציוד הרפואי והתמיכה בו תמצא עבודה יותר מעניינת.

 

תעמולה רפואית זה עניין של טעם. מי שעובד בחברת פארמה גדולה ברפואת מומחים / אביזרים ממש לא מחזר על הפתחים. זה בונוס שמן כל רבעון, רכב צמוד ו 8-6 שעות עבודה ביום. מתחילים באזור ה8000 וזה עולה עד כ 15-20 תלוי בוותק ובכירות. קידום : ראש צוות, מנהל מוצר, מנהל חטיבה , מנהל מכירות וכל הדרך עד למנכל"ות אם אתה ממש טוב. בהמשך הדרך בשביל הפפירל'ה רצוי תואר שני במנע"ס

 

רגולציה זה תחום כוללני של רישום תרופות (קבלת רישיון לשיווק בישראל לתרופות מחו"ל), רישום פטנטים, מחקרים קליניים, ניהול מידע, ביוסטטיסטיקה ועוד. התחום הגדול ביותר הוא מחקרים קליניים והעבודה ההתחלתית נקראת CRA - clinical research associate.

 

כמעט באופן גורף בתחום הזה ככל שאתה יותר וותיק ומתקדם בתפקידים - אתה עובד יותר קשה, הג'וב שלך הרבה יותר מורכב והתחום הוא יחסית נישתי. לדוגמא CRA בכיר עם מינימום 6 שנות ניסיון משתכר כ 20-16 אלף ש"ח ברוטו, ראש צוות או מנהל פרוייקט 20-25. תנאים טובים מקובלים כמעט בכל הענף (פנסיה מלאה, השתלמות, רכב צמוד, מחשב נישא וכו' ) אך ההבדל המהותי ביותר הוא שבמרבית הענף הזה עובדות נשים כך שנהוגות בו שעות עבודה בהתאם. גג 8-9 שעות. חשוב לציין שברגולציה, בניגוד למה שהמיתולוגיה מספרת, "סיזיפוס" נחשב שם של מי שאוהב להשתזף הרבה בשמש כי מדובר בטונות של ניירת ועבודת נמלים מאוד קפדנית

 

יותר פרטים בה"פ

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

אני מכיר את התפקידים מכיוון אחר, וחד משמעית - תועמלנות רפואית היא חיזור על הפתחים. איני יודע מה הקשר שלך לתחום, אבל אני יודע איזה יחס הרופאים נותנים למרבית התועמלנים.

עניין שמחקרים קליניים הוא סיפור שונה לחלוטין, בהחלט עשוי להיות מעניין ומספק מבחינה מקצועית. כך גם תמיכה בציוד רפואי, כאשר מדובר למעשה בהשתלבות בצוות הרפואי מטעם היצרן\יבואן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...