Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

כיום אני בעל תואר ראשון בביולוגיה, ועובד בבקרת איכות של חברת פארמצבטיקה מסויימת. העבודה נחמדה, וגם השכר והתנאים הנלווים הם די סבירים. הבעיה היא שבמקצוע הנ"ל עם תואר ראשון אני בערך מוגבל לזה וזהו. ז"א אין יותר מדי קידום, ואם יש זה מקסימום להיות ר"צ בתחום, שזה פחות או יותר אותו לעשות את אותו דבר עם קצת יותר אחריות ומשכורת.

 

אני מרגיש ויודע שאני מסוגל ליותר מזה, גם בפן הכלכלי, ובמיוחד בפן המקצועי.

אז מכאן חשבתי על התואר שני. אחרי דין ודברים עם אנשים בעלי ניסיון וידע בנושא, הבנתי שתארים מתקדמים בביולוגיה בארץ, שווים כקליפת השום, ולא יקדמו אותי לכלום במקרה הטוב, או שאני אהיה over qualified במקרה הרע.

 

אז כאן אני פונה אליכם, מה הלאה? מה אני יכול לעשות על מנת לקדם את עצמי מבלי לעשות הסבת מקצוע שלמה? האם תואר במנהל עסקים יכול לעזור?

 

תודה לעונים.

פורסם

כמה זמן אתה שם כבר?

תואר נוסף, גם אם בחו"ל, זה להזרק שוב אל הלא נודע מבחינת עבודה וכו'.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

כמה שאלות:

 

1. אתה רואה את עצמך ממשיך ללמוד לתואר שני, מבחינה נפשית? מה לגבי דוקטורט?

2. מאיפה התואר הראשון שלך? מה הממוצע? יש לך בכלל אפשרות להמשיך לתואר שני במקום נחשב?

3. יש אישה? ילדים?

4. בן כמה אתה?

5. אתה מעוניין לעבור לחו"ל?

6. אחרי שהיית קצת בתעשייה, במה באמת היית רוצה לעבוד?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

לתואר שני כן, לדוקטורט לא.

התואר שלי ממכללה בממוצע 80, בביולוגיה היה לי אפשרות להכנס לאוניברסיטה בתואר שני, בתארים אחרים לא בדקתי

לא נשוי וללא ילדים. בן 25.

לעבור לחול זה משהו שאני לא שולל אם תהיה האפשאות

אני דווקא נהנה מהתעשיית התרופות, היא מעניינת אותי,אבל בהחלט הייתי רוצה משהו מאתגר יותר.

פורסם

אם אתה רק חצי שנה בתחום וכבר רואה את המגמה ורואה שאין אפשרויות קידום, אתה תהיה בצרות אם תמשיך ככה.

לדעתי, לך תלמד מקצוע הנדסי כלשהו שקשור בתחום התרופות, אם זה מה שמעניין אותך.

לעשות תואר במנהל עסקים לדעתי יהיה מיותר. מה אתה רואה את עצמך עושה בעתיד? במה אתה תעסוק?

בלי קשר, תואר במנהל עסקים יש כיום כמעט לכל פלוץ שני.

פורסם

1) תוציא תואר שני מהמוסד המכובד ביותר שאתה יכול בציון הכי גבוה שאתה יכול באיזה תחום שבא לך. כך תוכל להראות כושר לימוד.

2) תעבוד עוד כמה שנים במקום שאתה נמצא בו ותהיה הכי מקצועי ואחראי שאתה יכול. לאחר מכן אם עדיין תרצה לעזוב תיקח לך גם כמה מכתבי המלצה על הדרך שיהיה כתוב בהם גם על יחסי אנוש.

3) לך לעבוד בכל מקום שאתה רוצה בכל תחום שהוא. כבן אדם בן פחות מ30 שמראה כושר לימוד מהיר, מקצועיות, אחריות ויחסי אנוש טובים אתה תהיה השקעה נבונה מאוד לעתיד בכל חברה שהיא שאתה רואה בה אופק תעסוקתי לשנים רבות.

פורסם
1) תוציא תואר שני מהמוסד המכובד ביותר שאתה יכול בציון הכי גבוה שאתה יכול באיזה תחום שבא לך. כך תוכל להראות כושר לימוד.

2) תעבוד עוד כמה שנים במקום שאתה נמצא בו ותהיה הכי מקצועי ואחראי שאתה יכול. לאחר מכן אם עדיין תרצה לעזוב תיקח לך גם כמה מכתבי המלצה על הדרך שיהיה כתוב בהם גם על יחסי אנוש.

3) לך לעבוד בכל מקום שאתה רוצה בכל תחום שהוא. כבן אדם בן פחות מ30 שמראה כושר לימוד מהיר, מקצועיות, אחריות ויחסי אנוש טובים אתה תהיה השקעה נבונה מאוד לעתיד בכל חברה שהיא שאתה רואה בה אופק תעסוקתי לשנים רבות.

 

תודה, חסכת לי את הכתיבה :)

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

לצערנו תואר ראשון בביולוגיה בד"כ לא יהיה שווה את הנייר עליו הדפיסו אותו. לטעמי האישי לעבוד בבקרת איכות זה לא רחוק מלהיות עכבר אלבינו שלעולם ל א מצליח לסיים ריצת אלף על הגלגל המסתובב. שקלת אפשרויות של תעמולה או רגולציה? אם כן, תכתוב ונפרט לך

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

למה כולם פה חושבים שעוד תואר זה מה שיקדם את הבחור בחיים? יש בארץ מספיק אקדמאים מובטלים או כאלה שכלל לא עוסקים בתחום הלימוד (אינפלציית תארים), תואר כיום זה הדבר שאולי הכי פחות מבטיח עבודה.

תנסה לחשוב קצת מחוץ לקופסא ולא להיות מקובע לדעה של העדר שאומרת שתואר זה חזות הכל, יש בעידן המודרני מספיק דרכים להתקדם בחיים גם בלי עוד פיסת נייר שיהיה רשום עליה M.E/M.Sc/MA.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

אני אתרום גם קצת מניסיוני-

 

באמת כפי שאמרו לפני, תואר הוא לא הדבר הבלעדי שמקדם בחיים המקצועיים.

 

בעבודה הקודמת שלי (שהיתה במקרה חברת פארמה) באמת התקדמתי יפה ללא תואר אקדמי. אני מכיר הרבה אנשים שהתקדמו למשרות בכירות מאוד עם תואר הנדסאי בלבד.

 

לדעתי הדבר הנכון עבורך יהיה לקבל ניסיון מקצועי. העניין הוא להחליט באיזה מקצוע - אם התחום הנוכחי מעניין אותך, תוכל להתקדם בו. שנה שנתיים ניסיון כאיש מעבדה ואחרי כן אם תוכיח את עצמך יקדמו אותך, או שתעבור לחברה אחרת כדי להתקדם.

 

עכשיו לאחר שסיימת לימודים, לדעתי אתה צריך ניסיון. תואר שני יכול להיות בונוס נחמד. ויש עוד תחומים בכל הקשור למעבדות. אני בטוח שיש הרבה מה ללמוד בתחום גם בחברה שאתה עובד בה.

עופר

פורסם
1) תוציא תואר שני מהמוסד המכובד ביותר שאתה יכול בציון הכי גבוה שאתה יכול באיזה תחום שבא לך. כך תוכל להראות כושר לימוד.

2) תעבוד עוד כמה שנים במקום שאתה נמצא בו ותהיה הכי מקצועי ואחראי שאתה יכול. לאחר מכן אם עדיין תרצה לעזוב תיקח לך גם כמה מכתבי המלצה על הדרך שיהיה כתוב בהם גם על יחסי אנוש.

3) לך לעבוד בכל מקום שאתה רוצה בכל תחום שהוא. כבן אדם בן פחות מ30 שמראה כושר לימוד מהיר, מקצועיות, אחריות ויחסי אנוש טובים אתה תהיה השקעה נבונה מאוד לעתיד בכל חברה שהיא שאתה רואה בה אופק תעסוקתי לשנים רבות.

 

האם ראית את זה לעיתים קרובות?

כי ממה שאני ראיתי, אתה יכול להיות ברמה גבוה ומקצוען, אבל הקידום שלך יהיה אך ורק בנישה שלך. לא תצליח לפרוץ מעבר אליה ללא התעודות המתאימות.

 

לצערנו תואר ראשון בביולוגיה בד"כ לא יהיה שווה את הנייר עליו הדפיסו אותו. לטעמי האישי לעבוד בבקרת איכות זה לא רחוק מלהיות עכבר אלבינו שלעולם ל א מצליח לסיים ריצת אלף על הגלגל המסתובב. שקלת אפשרויות של תעמולה או רגולציה? אם כן, תכתוב ונפרט לך

 

לא פוסל סופית תעמולה, אבל מעדיף שלא.

מה הכוונה לרגולציה?

פורסם
האם ראית את זה לעיתים קרובות?

לא תצליח לפרוץ מעבר אליה ללא התעודות המתאימות.

 

לכן רשמתי שתוציא את התואר הכי מכובד שאתה יכול, אפילו עם עדיפות לתחום שונה מאשר התואר הראשון. כך אתה מראה יכולת לימוד מגוונת בכל נישה שיפילו עליך.

×
×
  • תוכן חדש...