Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אי ציות הוראת שוטר - מחיר דוח?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא משנה עכשיו מי אשם ולמה אשם, יש למישהו מושג מה הסך של דוח מסוג זה?

מה אתה ליצן....???? עוד לא הבנת......???!!! אין על זה קנס כספי, הדבר היחיד שאתה יכול לקבל זו הזמנה לבית משפט על אי ציות להוראת שוטר...!!!!:loco: צום קל.....

פורסם
זה בדיוק מה שאני אומר, אני מסכים איתך. אני מתכוון שאם הוא מציג לך תעודה ואתה לא רואה מה רשום שם, אז תעצור ואז תבקש לעיין בה מקרוב, פשוט אל תגיד על ה*ין שלי ותמשיך לנסוע, כי אז אתה כבר לא מציית להוראת שוטר וזאת היות ויש לך רמז כל שהוא שהנ"ל הוא שוטר.

TT, עם כל הכבוד,**************יוסי ,תירגע***************** אפשר לדעת למה אתה מגן כ"כ בנחישות על המשטרה?

אז מה לעצור ליד כל אדם שעומד ליד קטנוע באזור חשוך ומסמן לך לעצור?

 

אני מצטרף לקודמי ואומר שאם זה היה רוצח סדרתי\מחבל\שודד\פושע מטורף אז גם היה צריך לעצור ולחכות לתעודת שוטר?

 

אם לא היו לו לבוש\אביזרים מזהים שבוודאות מראים שהוא שוטר אין כל סיבה לעצור לו בכלל.

 

הייתי ממשיך ואומר שזה פשוט אידיוטי ולא זהיר לעצור ליד כל אדם שמנופף לך לעצור.

 

אם האמת היא שכך העניין ולא היה ניתן לזהות שהוא שוטר, אני במקום הנהג מבקש להשפט אם הצדק עימי.

 

אני אומר שבמקרה הזה זו רשלנות וחוצפה של שוטר ללא מדים.

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
צביקה ,

 

לא קראת מה כתבתי הודעה אחת מעליך. נסה שנית בבקשה.

:mm_blush:

אחי אישרתי את דבריך:-D:wink:

 

מי אני,לאשר....

×
×
  • תוכן חדש...